9000 van 150 pk naar 185pk

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
bbep
Geregistreerd lid

Re: van 150 pk naar 185pk

Bericht door bbep » do 12 aug, 2010 12:09

Nee, de RVS downpipe is 3" BSR en de RVS einddemper is 3" Abbott, maar ik ga bij PM performance in Kampen een RVS 3" middenbuis met of zonder demper, dat weet ik nog niet precies, laten maken, één van de komende weken, want ik ga op 28 augustus trouwen en dan wil ik die uitlaat er al onder hebben liggen, anders loop ik daar de hele bruiloft over te prakiseren!
Ik wil een beetje donker geluid maar niet te hard, dat schijn je met de juiste demper (of juist niet :D ) te kunnen bereiken.

Groet, Ben

AlexJ
Donateur
Donateur

Re: 9000 van 150 pk naar 185pk

Bericht door AlexJ » do 12 aug, 2010 12:42

Gefeliciteerd! :)

Voor het geluid; als je niet te luid wilt zou ik zeggen 2 dempers!
Mijn vriendin hoort mij van 1 blok ver al aankomen terwijl ik 2 dempers heb... (en niet harder dan 30 rijd in de wijk)
dat krijg je nu eenmaal met een lage brom, dat klinkt ver door.

bbep
Geregistreerd lid

Re: 9000 van 150 pk naar 185pk

Bericht door bbep » do 12 aug, 2010 13:03

Ben eigenwijs.
Ik denk dat ik begin met alleen de einddemper, ik kan er altijd nog een demper in de middenpijp laten zetten.
De auto is nu, ondanks de downpipe en einddemper, nog steeds volkomen stil.

Groet, Bart

Injectie
Moderator

Re: van 150 pk naar 185pk

Bericht door Injectie » vr 13 aug, 2010 21:22

bbep schreef:Nee, de RVS downpipe is 3" BSR en de RVS einddemper is 3" Abbott, maar ik ga bij PM performance in Kampen een RVS 3" middenbuis met of zonder demper, dat weet ik nog niet precies, laten maken, één van de komende weken, want ik ga op 28 augustus trouwen en dan wil ik die uitlaat er al onder hebben liggen, anders loop ik daar de hele bruiloft over te prakiseren!
Ik wil een beetje donker geluid maar niet te hard, dat schijn je met de juiste demper (of juist niet :D ) te kunnen bereiken.

Groet, Ben
HEb 3"Abbott compleet van downpipe tot einddemper. Die hoor je goed.

Plaats reactie