Menneer kaktus heeft weer wat zooi voor in de auto (foto's enzo wanneer af, en nee het is geen geluidsupgrade, dat zit er al in), nu heb ik tips gekregen voor de montage: 12v recht van de accu met een relais wat er voor zorgt dat heet de rimbam aan gaat bij contact aan.
Nu ben ik dus op zoek naar een relais wat ik liefst in de lege vakjes van dat kastje onder de motorkap kan tjoppen wat die functie gaat vervullen.
Ideaal zou zijn:
- stroom van accu.
- zekering 40a ofzo.
- relais voor stroom bij contact aan (liefst origineel Saab passen in kastje rechtsachter onder de kap).
- prullaria die stroom moeten krijgen.
Via een bestaande kabel is geen optie volgens de leverancier ivm fluctuaties van de stroompjes.
Wie vertelt mij welk origineel Saab relais (liefst uit een T7 auto ivm makkelijk aan te komen) ik hiervoor kan gebruiken?!
Is er nog iemand die dat heeft liggen / een tip heeft voor een onderdeelnummer zodat ik t kan ebayen / roven uit een sloper?
Is er al een relais in dat kastje wat die functie vervult waar ik de schakeldraad aan/uit van kan aftappen / doorlussen?
Als beloning volgt er weer een leuk verhaaltje met foto's van dit bijzondere projectje
gr