Ziekelijkse Saab 9-5!!!
-
BornFromJets
- Geregistreerd lid
Ziekelijkse Saab 9-5!!!
Tijdens het surfen kwam ik via via de volgende afbeeldingen tegen van deze zeer heftig getransformeerde Saab 9-5 en moet dit volgens mij toch wel de meest 'gefast and gefuriouste' Saab op deze aarbol zijn!
Over hoe het uitziet valt te twisten en is het naar mijn mening een beetje overkill maar ik vind het knap gedaan!
Hier de link naar het fotoalbum.
Check bovenal het serieuze vermogen/koppel en hardware/parts!
http://www.cardomain.com/ride/3829775/r1
Respect!!!
Over hoe het uitziet valt te twisten en is het naar mijn mening een beetje overkill maar ik vind het knap gedaan!
Respect!!!
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Re: Ziekelijkse Saab 9-5!!!
Voor dit exemplaar is maar 1 gedachtegang te bedenken:
!!

MAAHAAR, er is gelukkig 1 troost: Na 'de verbouwing' kan er niet meer (op een handige manier) getankt worden en daarom zal dit exemplaar, met 'dit uiterlijk', ruwweg zo'n 600 - 700km de wegen 'vervuilen' (bij een 'normaal' brandstofverbruik).

MAAHAAR, er is gelukkig 1 troost: Na 'de verbouwing' kan er niet meer (op een handige manier) getankt worden en daarom zal dit exemplaar, met 'dit uiterlijk', ruwweg zo'n 600 - 700km de wegen 'vervuilen' (bij een 'normaal' brandstofverbruik).
-
Henk-Jan
- Donateur

Je kan zeggen wat je wil, maar hij is wel echt heel erg snel. Lelijk, maar wel echt heel erg snel. 
-
Edwin mtb
- Geregistreerd lid
Hij is inderdaad netjes gedaan, alleen de uitlaten zijn royaal overkill. En als het vermogen ook nog eens past bij het uiterlijk is het toch helemaal okay.
-
Garrett
- Lid van verdienste
Ik vind het helemaal te gek, als de 6 uitlaten er 4 waren geweest zou het helemaal af zijn geweest.
-
millerman
- Donateur (3x)

Ik vind het niet mooi, maar het is wel met oog voor detail gemaakt. Als alle toeters en bellen ook nog functie hebben voor neerwaardse kracht en ook als zodanig benut wordt in events, waarom niet? Liever dat een Saab op deze manier de lokale dragraces wint dan een ander merk 
-
Edwin mtb
- Geregistreerd lid
Volgens de cardomain pagina 560 pk dus de prestaties zitten wel goed lijkt mij.
-
Mikey
- Lid van verdienste
Hmmm, dan heeft ie nog wel wat te doen om die 9000 met 700pk te evenaren van dat filmpje op Youtube... 
-
AlexJ
- Donateur

damn die bodykit is lelijk
zit veel geld en moeite in, maar die verbreding is echt niks voor een 9-5...
zit veel geld en moeite in, maar die verbreding is echt niks voor een 9-5...
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Zoiets afschuwelijks kunnen ze alleen in het Verre Oosten verzinnen. Daarom heeft GM de hele sterk verouderde techniek van de oude 9.3 en 9.5 voor een mooie prijs aan de Chinezen kunnen verkopen
Deze 9.5 heeft waarschijnlijk een hogere Cw waarde dan een originele versie, maar die idioot brede banden moeten natuurlijk ook een plaats krijgen onder de spatborden
Deze 9.5 heeft waarschijnlijk een hogere Cw waarde dan een originele versie, maar die idioot brede banden moeten natuurlijk ook een plaats krijgen onder de spatborden
-
Trevor
- Geregistreerd lid
Dat stuk met die uitlaten vind ik er niet uitzien. Widebody op zich vind ik wel meevallen. Waar ik wel een hekel aan heb zijn stickers, en dan helemaal een lijstje met merken zoals dat op de deur zit. (zo'n boodschappenlijstje..)Flèche Rouge schreef:Ik vind het helemaal te gek, als de 6 uitlaten er 4 waren geweest zou het helemaal af zijn geweest.
-
BornFromJets
- Geregistreerd lid
Zoals ik al zei; Fast And Furious, hij kan er zo in deelnemen! Had deze Saab er liever in zien acteren dan zo'n Mitsubishi Eclipse!
Hij is gemaakt in de amerikaanse style en die ammies vinden dit helemaal te gek, echter misschien toch nog wat te extreem voor europa?
Effect/torque: 520 Hp/537 Nm, Short time peak 560hp dat is toch niet slecht
Hij is gemaakt in de amerikaanse style en die ammies vinden dit helemaal te gek, echter misschien toch nog wat te extreem voor europa?
Effect/torque: 520 Hp/537 Nm, Short time peak 560hp dat is toch niet slecht
-
edwardk
- Geregistreerd lid
Dat mensen naar zo iets op zoek zijn om te spotten,BornFromJets schreef:Tijdens het surfen kwam ik via via de volgende afbeeldingen tegen van deze zeer heftig getransformeerde Saab 9-5 en moet dit volgens mij toch wel de meest 'gefast and gefuriouste' Saab op deze aarbol zijn!
Respect!!!
gewoon bespottelijk.
en dan nog hier plaatsen ook.
-
Aeroplan
- Donateur

als die al die plastic crap erafhaald is ie dnek ik nog sneller
-
Hendriks9000
- Geregistreerd lid