Goed mensen, bij deze een gebruikersreview.
Nu ruim een jaar in bezit (begin juni 2009). Uiteraard passen ze perfect, zowel voor als achter. Het zijn -neem ik aan- gewoon de Saab-vormen. Ze waren besteld voor mij, maar het duurde best lang tot ik wat hoorde, toen bleek dat de mallen in een verouderd systeem stonden (net even het mailtje opgezocht). Daarna waren ze binnen een paar dagen bij mij afgeleverd.
Ze zien er zo uit (nee, ik heb mn auto niet gezogen van tevoren):
Het logo is er op geborduurd. Het lijkt alsof alles erop geborduurd is maar volgens mij is het een rond stukje stof dat erop vast is geborduurd. Het zwarte in het logo voelt net anders aan als de stof van de matten zelf.
Er zit netjs een gat in aan de bestuurderszijde:
Een close-up van de mat:
Na een jaar eigenlijk twee plekken die slecht(er) beginnen te worden. Beide bij de bestuurdersstoel mat, maar dat is ook wel logisch. Hij begint een beetje kaal te worden aan de onderkant:
en hij begint te scheuren in de hoek, maar de bekleding van de auto is op dat punt ook niet helemaal jofel meer, dus daar maakt-ie een rare hoek:
Ik heb er 37 euro ex BTW incl verzendkosten voor betaald, maar dat was wel meeliftend op het cont(r)act van een grote leasemaatschappij.
Al met al mooie matten van goede kwaliteit voor een prima prijs.