Saabs in Holland 2009: www.intsaab2009.com

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
Plaats reactie
Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » ma 10 aug, 2009 12:24

Saabweekend weer overleefd, tijd voor het nagenieten...

<embed type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" src="http://w518.photobucket.com/pbwidget.sw ... gs/IntSaab 2009/8ca94a9d.pbw" height="480" width="640">

Meer foto's: http://s518.photobucket.com/albums/u343 ... ab%202009/

Geweldig Saabweekend gehad, misschien iets teveel meegemaakt maar we kunnen het allemaal zonder schade terugvertellen.

Organisatie, bedankt voor het soepel verlopende evenement. Ook de crewleden en vrijwilligers bedankt voor het in goede banen leiden van de grote opkomst.
Henk (Windekind), bedankt voor je expertise bij het opweg helpen van mijn stilgevallen Cabrio nabij Harskamp. Mijn ouders bedankt voor de transportmiddelen en de slaapplekken.

En wat hadden we het getroffen met het weer. Volgend jaar in Zwitserland probeer ik zeker weer van de partij te zijn, dan maar met 1 Saab :lol:

Mvrgr, Roger

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » ma 10 aug, 2009 13:25

JanWessel schreef:Zou iedereen die foto's heeft gemaakt en die daar zin en tijd voor heeft, mij een pm of email (webmaster[apestaartjehier]intsaab2009.com) willen sturen? Dan komen ze allemaal op de gallery van de website te staan voor extra nagenieten.
Uiteraard wil ik dat, moeten de foto's dan mee als bijlage of juist niet? ;)

dasdaas
Geregistreerd lid

Bericht door dasdaas » ma 10 aug, 2009 13:40

Ook wij hebben hier geen spijt van de reis naar Doesburg (al leek het daar zaterdagmorgen al vroeg wel van te komen)

Petje af voor mijn trouwe rooie metgezel, die ons against all odds op eigen kracht weer thuis in zeeland heeft gekregen (0, 50 bar oliedruk all the way! :shock: )

Dat verdient een nieuw blokkie! Maar nu eerst vakantie... :wink:

72sonett3
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett3 » ma 10 aug, 2009 14:06

Keek je wel op de goede meter? Was het toch niet 0,5 bar turbodruk? :)

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » ma 10 aug, 2009 14:16

Sapphire schreef:Uiteraard wil ik dat, moeten de foto's dan mee als bijlage of juist niet? ;)
Dan kan het maar zo zijn dat de hele handel per kerende post terugkomt ;)
Als je het nog niet integraal online hebt staan, dan zou ik je willen verzoeken even een zip via www.yousendit.com te versturen. Da's een gratis dienst voor het versturen van dikke bestanden.

Davione
Geregistreerd lid

Bericht door Davione » ma 10 aug, 2009 14:34

Vond het echt super ! Echt proficiat aan de organisatie, alles verliep perfect en duidelijk. Heb paar prachtige saabs gezien en heb op de paar dagen toch wel veel bijgeleerd.

Filmke van mijn slalom...ze zullen mij door nooit vergeten aangezien die 2 dikke strepen van mij kwamen :lol: .

Afbeelding

Afbeelding

9900
Donateur
Donateur

Bericht door 9900 » ma 10 aug, 2009 15:23

dasdaas schreef:
Dat verdient een nieuw blokkie! Maar nu eerst vakantie... :wink:
Sinds wanneer hebben zelfstandigen vakantie :lol:

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » ma 10 aug, 2009 15:54

Nog een kleine toevoeging mijnerzijds aan het gebeuren in Doesburg:

<object width="360" height="269"><param name="movie" value="http://www.mijnalbum.nl/Diashow-PYV6O38 ... ram><param name="wmode" value="#000000"></param><embed src="http://www.mijnalbum.nl/Diashow-PYV6O38A" type="application/x-shockwave-flash" wmode="#000000" width="360" height="269"></embed></object>

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » ma 10 aug, 2009 16:09

Arme Anders. Iedereen kwam hem ineens feliciteren...... :D :D :D

Deze foto maakt het duidelijk Reub.
Afbeelding

Het is tijd om een tondeuse te kopen.
Voor de oplettende kijkers ik heb het groene mouwloze shirt aan.

nics
Geregistreerd lid

Bericht door nics » ma 10 aug, 2009 16:20

Was daar nou niet het petje voor, Desmond? ;-) Kan je de tondeuze aanraden, alleen dan wel in de zon petje op (ik dus niet gedaan, resultante kop aan de bovenzijde ook verbrand) ;-)

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » ma 10 aug, 2009 16:21

Arme Anders??
Hij heeft er niet onder geleden en is er niet slechter van geworden :lol:
Hij heeft er gewoon niets op uit gedaan; een echte Viking waardig.

En wat een verhaal over je haar nou weer, wees blij dat je ondanks de vele petjes geen inhammen hebt :wink:

MennoB
Geregistreerd lid

Bericht door MennoB » ma 10 aug, 2009 16:32

Heeft iemand toevallig de gele groep vanaf de zijkant op het rdw terrein gefilmd?
Ik wil mezelf wel eens zien rijden. Heb nu alleen een filmpje vanuit de auto....
het was echt super!
Tamara

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » ma 10 aug, 2009 16:40

Iemand toevallig al iets vernomen van de media exposure?
TV Flevoland heeft gefilmd in Lelystad, maar wordt dat uitgezonden?
En zo ja, wanneer?

Ik heb ook begrepen dat dagblad "De Gelderlander" een item gemaakt heeft in Doesburg. Is er iemand die daar meer over weet?

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » ma 10 aug, 2009 16:41

Ik weet niet welke groep geel was, maar ik zat in de derde groep. Helaas reden wij als derde auto, dus geen mooi Saabtreintje te zien dat de bocht in duikt, slechts 2 auto's voor mij. Filmpje is te vinden op pagina 28.

Tjøørd
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Tjøørd » ma 10 aug, 2009 16:43

Ik denk vanavond, bij "Binnen de Dijken" eigenlijk, het was zaterdag niet in het nieuws van Omroep Flevoland in ieder geval.

Livestream over internet is er niet (heb hem niet gevonden in ieder geval) maar wel uitzending gemist.

Ik ben gezien verschillende filmmomenten en -posities ook erg nieuwsgierig! Ze hadden de camera bijvoorbeeld aan de binnenkant van de vangrail op het asfalt gelegd toen ik in een treintje achter een Sonett, een Deense 900 en Nacra93 de kombaan doorsjeesde. En ze hebben een hele tijd met de eigenaar van onderstaande 96 staan praten, met een 9-3 en mijn 90 op de achtergrond :)

Afbeelding

Plaats reactie