Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
-
nacra 93
- Donateur

Bericht
door nacra 93 » vr 04 mei, 2007 14:08
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Bericht
door De900C-GAS » vr 04 mei, 2007 14:12
Sorry hoor dames en heren ontwerpers van SAAB, ik snap dit toch echt niet!
Ik vind dit

!!
-
gj900
- Donateur (9x)

Bericht
door gj900 » vr 04 mei, 2007 14:15
Vervang alles wat matzwart is door chroom en haal dat kleine stukje tape weg bij de knipperlichten en je hebt ongetwijfeld de definitieve versie. Iemand handig met photoshop? DJ?
-
Wouter
- Donateur (2x)

Bericht
door Wouter » vr 04 mei, 2007 14:18
Ziet er uit als een redelijk serieuze scoop! Hoe loopt die motorkap nou? Een beetje raar gezicht, die twee naden vlak langs elkaar..
Ben benieuwd of ze nog wat met de achterlichten gedaan hebben..
-
pistolp71
- Geregistreerd lid
Bericht
door pistolp71 » vr 04 mei, 2007 14:22
Ik vindt 'm wel okay! Even wennen, maar best aardig zo!
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Bericht
door taaffert » vr 04 mei, 2007 14:24
Mooie auto. Goeie velgen ook.
-
gj900
- Donateur (9x)

Bericht
door gj900 » vr 04 mei, 2007 14:34
Wouter schreef:Ziet er uit als een redelijk serieuze scoop! Hoe loopt die motorkap nou? Een beetje raar gezicht, die twee naden vlak langs elkaar..
Ben benieuwd of ze nog wat met de achterlichten gedaan hebben..
Die naad zal wel aangebracht zijn om een beetje het gevoel van de classic motorkap te krijgen die optisch een deel van het voorscherm vormde. Wat die achterpartij betreft ben ik ook nieuwsgierig, die is nu zo anoniem.
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
Bericht
door davidjoost » vr 04 mei, 2007 20:20
nou ff een snelle shop dan:

-
davidjoost
- Geregistreerd lid
Bericht
door davidjoost » vr 04 mei, 2007 20:21
als hij er echt zo uit komt te zien denk ik dat we de verkoopcijfers wel zullen zien stijgen

-
ClassicS
- Geregistreerd lid
Bericht
door ClassicS » vr 04 mei, 2007 20:56
Itt eerdere foto's met de facelift erop vind ik nu de neus veel beter in verhouding met de rest van de auto. Ook van opzij bekeken. Eigenlijk gewoon erg strak en sprekend. Laat maar komen. Achterkant maakt me minder uit, want die zal bij de SE niet of minder wijzigen.
@DJ: strakke shop, kan zo de showroom in.
-
Vorticity
- Geregistreerd lid
Bericht
door Vorticity » vr 04 mei, 2007 22:27
Gaat meer richting de Duitse protserigheid, als je het mij vraagt
-
900 SE C
- Geregistreerd lid
Bericht
door 900 SE C » vr 04 mei, 2007 22:38
gj9000 schreef:Vervang alles wat matzwart is door chroom en haal dat kleine stukje tape weg bij de knipperlichten en je hebt ongetwijfeld de definitieve versie. Iemand handig met photoshop? DJ?
lukt dat ook davidjoost/ Ben alleen zoo bang dat er dan een 95-achtige neus uitkomt.
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Bericht
door De900C-GAS » vr 04 mei, 2007 22:45
Davidjoost, ga jij eens les geven aan de dames en heren ontwerpers bij SAAB, want die fotoshop is perfect en de auto ziet er
op die manier er veel meer uit als een
ECHTE SAAB.

-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Bericht
door Style&Co » za 05 mei, 2007 0:50
davidjoost schreef:nou ff een snelle shop dan:

ik zou voor de davidjoost intepretatie gaan... ben alleen bang dat wat DJ vergeten is (de chromen Dame Edna bril rondom de koplampen en luchtroosters onder de voorbumper) wel door Saab doorgevoerd gaat worden... a la de 9-5... erg jammer!!
zoals DJ m geshopt heeft vind ik m helemaal niet slecht... huidige 9-3ss is een beetje gewoontjes... dit is veel agressiever.
Vind alleen bij deze 9-3 fotoshop en bij de huidige 9-5 dat de neus te breed/massief lijkt tov het ranke achterlijf (lees de rest vd auto)
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
Bericht
door davidjoost » za 05 mei, 2007 0:57
ik vind hem inderdaad een stuk dynamischer lijken zo als je dat vergelijkt met de neus van de 'oude' 9-3 sportsedan/estate...
ik denk overigens dat mijn shop nauwelijks zal verschillen van de uiteindelijke versie... geen chromen bril om de koplampen dus à la 9-5, ze zijn niet gek bij Saab!