Thuisblijvers lunchmeeting Amsterdam werd Sassenheim!
-
plafundum
- Geregistreerd lid
Thuisblijvers lunchmeeting Amsterdam werd Sassenheim!
Wie is er niet op vakantie in Augustus en vindt het een idee om op zaterdag of zondag met wat lui te lunchen in (bijvoorbeeld) La Place in Amsterdam Zuid Oost? (Of een andere handige locatie rond AMS).
Gewoon 10.00 uur of zo verzamelen, koffie, beetje lullen en elkaars auto's bekijken en wat adviezen en ervaringen uitwisselen, en dan happen, en 's middags gaat iedereen weer zijn eigen gang.
Idee?
[edit] Ik bedoel het weekend van 4/5 augustus, mijn voorkeur heeft vooralsnog zaterdag 4 augustus. [/edit]
Gewoon 10.00 uur of zo verzamelen, koffie, beetje lullen en elkaars auto's bekijken en wat adviezen en ervaringen uitwisselen, en dan happen, en 's middags gaat iedereen weer zijn eigen gang.
Idee?
[edit] Ik bedoel het weekend van 4/5 augustus, mijn voorkeur heeft vooralsnog zaterdag 4 augustus. [/edit]
-
tgremlin
- Geregistreerd lid
-
plafundum
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
tgremlin
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
Twan
- Geregistreerd lid
-
plafundum
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

Ikzelf wil niet in de buurt van een strand komen op een zonnige vakantiezondag, de laatste keer konden we ueberhaupt niet parkeren bij Simonis.Berry schreef:Het is immers lekker weer dus aan het strand?
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&g ... &z=17&om=1
en dan kunnen we daarna bij Simonis een visje eten (met de Saabs voor de deur!)
De suggestie voor motel Sassenheim werd mij ingegeven door de ruime afstand vanaf het strand, het terras (koffie, bier etc.) voor de deur en de doorgaans redelijk lege parkeerplaats vlak voor het terras.