Saabberichten 3&4
-
Cornelius
- Donateur (10x)

Re: Saabberichten 3&4
krijgen SteveW, JAJ & VM er eigenlijk ook een exemplaar van?
-
Blacky Turbo S
- Geregistreerd lid
JahaaReub schreef:Blacky Turbo S schreef: Helaas nat geworden ....
Ah joh, dat gebeurt met het reserve-exemplaar ook wel, als je kwijlend zit te likkebaarden bij al dat moois![]()
Overigens het viel mij op hoe mooi Dame Edna tussen de c9-5, c9-5 facelift en de 9-5ng past. Dat loopt zoooo mooi over.
Ik ben blij dat ik SAAB rij.
-
portengen
- Geregistreerd lid
Heeft er iemand toevallig nog een Saabberichten 3+4 over? Ik wil hem graag hebben... Als was het maar vanwege mijn kiekjes.
-
portengen
- Geregistreerd lid
Yep... die is even out-of-stock. En ik wil hem graag aan mijn straat-genoot geven die ineens een zwarte met 18inch velgen voor de deur heeft staan. Moet ie ook meteen lid worden natuurlijk 
-
Reub
- Geregistreerd lid
Da's een heel goed doel!
Ik kan je helaas niet aan een reserve exemplaar helpen.....
Ik kan je helaas niet aan een reserve exemplaar helpen.....
-
millerman
- Donateur (3x)

Die kwam net uit nadat ik lid werd, zodat ik hem als lid kreeg en ook nog eens als laatste Saabberichten bij mijn vertraagde welkomstpakketje. Zover ik weet ben ik 1 december weer bij jou in de buurt. Roep maar als ik hem voor je mee moet nemen. Als je hem eerder wilt stuur ik hem wel naar je op.
-
portengen
- Geregistreerd lid
Ja, die ja... waar ze een foto moesten plaatsen van een lelijke fotograaf die in het water staat 
ok, cool... we maken een afspraak! Meteen even bijkletsen
ok, cool... we maken een afspraak! Meteen even bijkletsen
-
Paul Viking
- Donateur (2x)

Iemand enig idee wanneer we 5/6 kunnen verwachten ?
-
marq101
- Geregistreerd lid
Jawel, daar heb ik enig idee van.
Ik ben de laatste hand aan het leggen aan de inhoud. We wachten nog op een stuk en een aantal gegevens van een spannende 96 tweetakt Hillclimber en er wordt nog gewerkt aan het interview met VM. vanavond verder met fotoselectie. De planning is nu eind december
vrgr
Marc
Ik ben de laatste hand aan het leggen aan de inhoud. We wachten nog op een stuk en een aantal gegevens van een spannende 96 tweetakt Hillclimber en er wordt nog gewerkt aan het interview met VM. vanavond verder met fotoselectie. De planning is nu eind december
vrgr
Marc
-
Paul Viking
- Donateur (2x)

Zou mooi zijn net voor de kerst, kan ik me terugtrekken met wat heerlijk SAAB-leesvoer.
Succes, ik kijk er met spanning naar uit.
Succes, ik kijk er met spanning naar uit.