Stel...(interview input gezocht)
-
Areyonga
- Donateur (3x)

Stel...(interview input gezocht)
Stel, je bent voor je werk in Taiwan en komt in contact met de saabclub terplekke. Binnen 24 uur krijg je de kans om de Vice President van Saab Taiwan te kunnen interviewen...wat voor interessante vragen ga je hem dan stellen? (jullie hebben tot 0200 uur NL tijd de tijd;) )
Kortom: verzin er een (of meer) en wellicht zie je hem terug in de SB volgend jaar!
Kortom: verzin er een (of meer) en wellicht zie je hem terug in de SB volgend jaar!
-
millerman
- Donateur (3x)

Re: Stel...(interview input gezocht)
Gezien de onwetendheid van mijn kant over Saab in Taiwan:
Hoe groot is de Taiwanese markt en welk deel daarvan heeft Saab in handen?
Zijn de verkoopaantallen in de lift sinds de overname?
Met welk merk wordt Saab in Taiwan vergeleken als potentiële klanten gaan shoppen, ook daar met de Duitsers en Volvo?
Hoe is hij ooit bij Saab terecht gekomen en welke auto's rijdt hij nu of heeft hij gereden?
Geen vragen met echte diepgang verder, maar goed... Je moet wat
Hoe groot is de Taiwanese markt en welk deel daarvan heeft Saab in handen?
Zijn de verkoopaantallen in de lift sinds de overname?
Met welk merk wordt Saab in Taiwan vergeleken als potentiële klanten gaan shoppen, ook daar met de Duitsers en Volvo?
Hoe is hij ooit bij Saab terecht gekomen en welke auto's rijdt hij nu of heeft hij gereden?
Geen vragen met echte diepgang verder, maar goed... Je moet wat
-
Areyonga
- Donateur (3x)

Bedankt! Ik neem ze mee. De overige SF SCN leden kunnen nu natuurlijk niet achterblijven 
-
Ewout
- Donateur (5x)

Iets over eventuele concurrentie van BAIC c.q. de Beijing C71?
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Zijn er in Taiwan ook veel bezitters van klassieke Saabs?
Klussen in taiwan ook mensen zelf aan hun auto?
Lijkt me wel interessant om te weten, ik verwacht beide van niet eigenlijk ivm de ruimte (hoogste bevolkingsdichtheid ter wereld) maar je weet nooit, anderszijds staat ons kikkerland ook in de top 5 van dichtstbevolkte landen.
Klussen in taiwan ook mensen zelf aan hun auto?
Lijkt me wel interessant om te weten, ik verwacht beide van niet eigenlijk ivm de ruimte (hoogste bevolkingsdichtheid ter wereld) maar je weet nooit, anderszijds staat ons kikkerland ook in de top 5 van dichtstbevolkte landen.
-
Peter van den Heuvel
- Geregistreerd lid
Wat zijn de marketingdoelstellingen voor Azie van Saab voor de komende 5 jaar en zijn er plannen voor een Oosterse productielijn ?
-
Nick
- Donateur (2x)

Vertel eens hoe ze het save saab convoy gebeuren beleefd hebben daar. Volgens mij is die gave foto op een landingsbaan toen ook in Taiwan gemaakt.
-
aZuL2001
- Geregistreerd lid
Je bedoelt het Saab Support Convoy ?NJ8 schreef:Vertel eens hoe ze het save saab convoy gebeuren beleefd hebben daar.
-
Areyonga
- Donateur (3x)

zo, interview klaar. Teaser?
Ok, vooruit dan...

Wellicht in SB 1 al het hele verhaal...
Ok, vooruit dan...

Wellicht in SB 1 al het hele verhaal...
-
Ewout
- Donateur (5x)

Oei...! Ziet er goed uit, mazzelaar! 
-
turbopilot
- Donateur (7x)

neem het visite kaartje met 2 handen aan en kijk er aandachtig op. geef je er 1 retour geef hem dan ook even met 2 handen en wacht op je buurt.
misschien iets voor de handel:
hoeveel koestert hij de oude modellen, maw via een omweg; denkt hij dat er mogelijkheden zijn om speciaal oude onderdelen te laten maken om saab rijd baar te houden als een soort rijdende reclame
reflectoren bekleding en dat soort zaken