Aanstaande zondag is er weer een nieuwjaarsreceptie van de Saab Club Nederland. We nodigen iedereen van harte uit iets met ons te drinken en het nieuwe clubjaar in te luiden.
Datum: 09 januari
tijd: 13.30u t/m 15.30u
Adres: Restaurant Cunera | Grebbeweg 1 | 3911 AS | Rhenen | Tel 0317 612426 |
Nieuwjaarsreceptie Saab Club zondag 9 januari
-
Reub
- Geregistreerd lid
Re: Nieuwjaarsreceptie Saab Club zondag 9 januari
Iemand stelde voor om mijn jongste daar maar wat suikerklontjes te voeren.
Ik stelde voor om dan Wine-Gums te doen; suiker èn kleurstofjes voor een nog grondiger totaaleffect
Ik stelde voor om dan Wine-Gums te doen; suiker èn kleurstofjes voor een nog grondiger totaaleffect
-
Cornelius
- Donateur (10x)

het is mooi weer, tot straks!
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Helaas heb ik geen tijd vandaag. Was wel van plan te komen. Volgende week maar beter op de N-H receptie dan.
-
Reub
- Geregistreerd lid
Het was gezellig en grijs. Mijn 2 jongens hebben de gemiddelde leeftijd met een jaar of 2 omlaag weten te trekken
De voorzitter nam het mooie weer van vandaag maar eens beet voor een mooie metafoor. "Als het clubjaar net zo zonnig verloopt als deze dag, wordt het een mooi jaar". Daar hebben we instemmend het glas op geheven!
Lekker geklept met oude en nieuwe bekenden en me kostelijk vermaakt om mijn jongste, die iedereen wel 3 x een hand wilde geven
De voorzitter nam het mooie weer van vandaag maar eens beet voor een mooie metafoor. "Als het clubjaar net zo zonnig verloopt als deze dag, wordt het een mooi jaar". Daar hebben we instemmend het glas op geheven!
Lekker geklept met oude en nieuwe bekenden en me kostelijk vermaakt om mijn jongste, die iedereen wel 3 x een hand wilde geven
-
Cornelius
- Donateur (10x)

ik ben ook weer thuis, net even mijn camera leeggeschudt:

waar blijft de sinas...

waar blijft de sinas...