geen reactie op lidmaatschap SCN !!!
-
nics
- Geregistreerd lid
Re: geen reactie op lidmaatschap SCN !!!
Binnen de SCN is het behoorlijk druk met van alles en nog wat. Hebben als nieuw bestuur ons eerste jaar achter de rug en dat was goed hard aanpakken geblazen. We zijn vrijwilligers en inderdaad mogen we dit doen naast vaak drukke banen. In mijn geval hou ik me bezig met de website, de externe contacten en nog een hele bult andere zaken.
Soms is het echt goochelen met tijd om alles op tijd en naar ieders tevredenheid te regelen en is het regelmatig nachtwerk. Ik ben me er pijnlijk van bewust dat er hier en daar zaken gewoon wel eens de mist in gaan, een mailtje niet aankomt, danwel een systeem ergens een electronische boer laat.
En als die verrekte wet van Murphy weer eens wakker is, dan zijn de rapen gaar. Ik zal maar niet ingaan op de mailtjes die soms binnenkomen, je krijgt er af en toe een dikke huid van............ En toch gaan we door. We zijn en blijven Saab liefhebbers.
Dus mail gewoon, laat het ons weten, dan pakken we het zsm aan. zoals gezegd: webmaster@saabclub.nl
Mocht je tijd hebben om mee te helpen, GRAAG! We kunnen echt hands on deck gebruiken!
Nic
Soms is het echt goochelen met tijd om alles op tijd en naar ieders tevredenheid te regelen en is het regelmatig nachtwerk. Ik ben me er pijnlijk van bewust dat er hier en daar zaken gewoon wel eens de mist in gaan, een mailtje niet aankomt, danwel een systeem ergens een electronische boer laat.
En als die verrekte wet van Murphy weer eens wakker is, dan zijn de rapen gaar. Ik zal maar niet ingaan op de mailtjes die soms binnenkomen, je krijgt er af en toe een dikke huid van............ En toch gaan we door. We zijn en blijven Saab liefhebbers.
Dus mail gewoon, laat het ons weten, dan pakken we het zsm aan. zoals gezegd: webmaster@saabclub.nl
Mocht je tijd hebben om mee te helpen, GRAAG! We kunnen echt hands on deck gebruiken!
Nic
-
Reub
- Geregistreerd lid
Zo zie je maar weer!marcus.slabbers schreef:Meer dan 1700 leden + 1 ! Heb zojuist mijn geactiveerd nieuw paswoord ontvangen en ben on-line !
't Is net het èchte leven, dat clubleven. Soms moet je gewoon ff geduld hebben.
Anyway: welkom, nieuw clublid.
-
Ratef
- Geregistreerd lid
Het is pas april, we hebben nog het hele jaar om de lidmaatschapskaart 2011 te ontvangen 
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Ik wel. Het is tenslotte weekend... 
-
Paul Viking
- Donateur (2x)

oeps.. , dacht dat mij het pasje onthouden werd omdat ik het oude contributie bedrag had overgemaakt, wel is waar optijd maar evengoed wederom de kans op een leeg omhulsel van SCN in de brievenbus immers €5,- te weinig overgemaakt.
inmiddels de €5,- overgemaakt
Grote kans dat het nu allemaal goed komt..
inmiddels de €5,- overgemaakt
Grote kans dat het nu allemaal goed komt..
-
Reub
- Geregistreerd lid
Ik denk het wel. Heb zelf ook aanvullend moeten overmaken.
Zachtjes aan vind ik het ook wel tijd worden voor de 1e SB van 2011.
Maar we wachten, volgens goed Zweeds gebruik, kalm af op wat er komt.
Zachtjes aan vind ik het ook wel tijd worden voor de 1e SB van 2011.
Maar we wachten, volgens goed Zweeds gebruik, kalm af op wat er komt.
-
Wouter
- Donateur (2x)

@Paul Viking: Heb jij nog een acceptgiro gekregen dan? Bij mij is de contributie dit jaar automatisch afgeschreven, terwijl ik daar nooit toestemming voor heb gegeven. Ik dacht dan zullen ze dat wel voor de gehele club hebben ingevoerd, maar blijkbaar niet dus.
-
jelger
- Geregistreerd lid
Dan heb je er toch toestemming voor gegeven naar alle waarschijnlijkheid. Acceptgiro's worden, in tegenstelling tot wat sommigen aannemen of beweren al een aantal jaren niet meer verzonden.Wouter schreef:Bij mij is de contributie dit jaar automatisch afgeschreven, terwijl ik daar nooit toestemming voor heb gegeven.
-
Hoofdredactie-SB
- Geregistreerd lid
Het is tijd voor SB1, dat klopt helemaal. Nieuwe uitgever, nieuwe drukker, het is allemaal wel rondgekomen, maar kostte ook hier meer moeite cq tijd dan gewenst. Niettemin heeft de vormgever de laatste hand gelegd aan SB1. We hebben beloofd in 2011 dit beter op de rails te zetten, dat willen we ook waarmaken.
SB1 zal de tongen weer lekker los kunnen maken, in het teken van waar Phoenix voor staat, om maar bij de actualiteit te blijven.
SB1 zal de tongen weer lekker los kunnen maken, in het teken van waar Phoenix voor staat, om maar bij de actualiteit te blijven.
-
Wouter
- Donateur (2x)

Ik zou eigenlijk niet weten hoe dan.. Volgens mij heb ik vorig jaar het bedrag zelf nog overgemaakt. Van die mailings met het verzoek om toestemming te geven voor automatische afschrijving, vul ik juist bewust niet in. Ben benieuwd naar het antwoord van Paul Viking.jelger schreef:Dan heb je er toch toestemming voor gegeven naar alle waarschijnlijkheid. Acceptgiro's worden, in tegenstelling tot wat sommigen aannemen of beweren al een aantal jaren niet meer verzonden.Wouter schreef:Bij mij is de contributie dit jaar automatisch afgeschreven, terwijl ik daar nooit toestemming voor heb gegeven.
-
Garrett
- Lid van verdienste
Moet je even op internetbankieren kijken, wouter. Daar staat of het een incassomachtiging of acceptgirobetaling is...
-
jelger
- Geregistreerd lid
Ik heb het even doorgestuurd.Wouter schreef:Ik zou eigenlijk niet weten hoe dan.. Volgens mij heb ik vorig jaar het bedrag zelf nog overgemaakt..
-
Paul Viking
- Donateur (2x)

Nee geen acceptgiro, ik schrijf het bedrag zelf over, ik ben principieel tegen automatisch overschrijven, ongeacht wat iedereen daar ook over mag denken.Wouter schreef:@Paul Viking: Heb jij nog een acceptgiro gekregen dan? Bij mij is de contributie dit jaar automatisch afgeschreven, terwijl ik daar nooit toestemming voor heb gegeven. Ik dacht dan zullen ze dat wel voor de gehele club hebben ingevoerd, maar blijkbaar niet dus.
Echter ik was niet bekend met de verhoging, maar is nu goed gekomen en we wachten geduldig af.
-
Hoofdredactie-SB
- Geregistreerd lid
De verhoging stond vorig jaar in Saabberichten gemeld in het verslag van de ALV 2010.Paul Viking schreef: Echter ik was niet bekend met de verhoging, maar is nu goed gekomen en we wachten geduldig af.
De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat dit later in het jaar nog eens onder de aandacht gebracht had moeten worden. Gelukkig zijn er vele begripvolle leden.
Het betreft de eerste verhoging in een aantal jaren.