Vooraankondiging REGIO N-HOLLAND Toerrit “TUSSEN DE TULPEN"

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
Plaats reactie
roberto
Geregistreerd lid

Vooraankondiging REGIO N-HOLLAND Toerrit “TUSSEN DE TULPEN"

Bericht door roberto » do 24 feb, 2011 23:10

Vooraankondiging REGIO NOORD-HOLLAND Toerrit “TUSSEN DE TULPEN”

Op 8 mei a.s. staat er een toerrit gepland in Noord-Holland. In deze periode is de provincie op haar mooist want dan staan namelijk alle bollenvelden in bloei.
De regiocommissie Noord-Holland zal op deze zondag dan ook een bloemrijke rit langs deze velden gaan verzorgen. Een mooier Moederdaggeschenk kunt u zich dan ook niet wensen!
Niet alleen kunt u deze dag tijdens de rit genieten van de mooie tulpen, hyacinten en narcissen maar rijden we ook door mooie dorpen in Noord-Holland en krijgt u de gelegenheid om de zilte zeelucht op te snuiven aan het strand en daarna weer fris het tweede gedeelte van de tocht te rijden.
Zet deze datum dus alvast in uw agenda of meldt u zich direct aan via de mail: regionoordholland@saabclub.nl

Verzoeke aan te geven met hoeveel personen u komt. Vergeet niet om uw naam, e-mailadres en registratienummer te vermelden bij uw opgave!
De kosten voor deze rit bedragen € 17,50 pp.

Namens de regiocommissie,
Robert van der Linden
Ron Bebelaar
Fred Roos
Onno Walgien

roberto
Geregistreerd lid

Toerrit “TUSSEN DE TULPEN" in NOORD_ HOLLAND

Bericht door roberto » ma 14 mar, 2011 13:49

Op 8 mei a.s. staat er een toerrit gepland in Noord-Holland. Deze toerrit gaat door en u kunt zich nog aanmelden!!

Doe dat svp even via de mail: regionoordholland@saabclub.nl

Noord Holland in bloei!
In deze periode is de provincie op haar mooist want dan staan namelijk alle bollenvelden in bloei.
De regiocommissie Noord-Holland zal op deze zondag dan ook een bloemrijke rit langs deze velden gaan verzorgen. Een mooier Moederdaggeschenk kunt u zich dan ook niet wensen!
Niet alleen kunt u deze dag tijdens de rit genieten van de mooie tulpen, hyacinten en narcissen maar rijden we ook door mooie dorpen in Noord-Holland en krijgt u de gelegenheid om de zilte zeelucht op te snuiven aan het strand en daarna weer fris het tweede gedeelte van de tocht te rijden.

Nick
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Vooraankondiging REGIO N-HOLLAND Toerrit “TUSSEN DE TULP

Bericht door Nick » ma 14 mar, 2011 14:24

Leuk, heb me aangemeld.

mepmus
Geregistreerd lid

Bericht door mepmus » zo 27 mar, 2011 15:54

probeer mij aan te melden maar krijg onderstaand bericht terug:
This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

'regionoordholland@saabclub.nl

klopt het emailadres of kan ik me nog via een andere weg aanmelden

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » zo 27 mar, 2011 16:14

Als je die apostrof in het begin weghaalt gaat het beter zou ik denken

Fuhgawz
Geregistreerd lid

Bericht door Fuhgawz » ma 11 apr, 2011 22:16

Hoe lang is deze tocht als ik vragen mag ? En wat is aanvang / eindtijd ? Dan kan ik eventueel kijken voor een plekje in mijn agenda :)

roberto
Geregistreerd lid

Bericht door roberto » di 12 apr, 2011 17:56

U bent van harte welkom tussen 10.00 en 11.00 uur in Restaurant Borst ,Van Oldenbarneveldweg 25,
1901 KA Bakkum Tel. 0251- 652204
Om 11.00 uur kunt u van start gaan met de rit door het gekleurde Noord-Hollandse landschap.
Tussen de middag (13.00 uur) gaan we lunchen op het strand in Julianadorp aan zee.
We eindigen de rit met een drankje rond 17.00 uur bij ons regio meetpoint , Hotel het Oude Raadhuis, Dorpsstraat 65, 1901 EJ Castricum Tel.0251 - 65 41 00 De kosten zijn € 17,50 per persoon.
Ik verzoek u om het bedrag over te maken vóór 27 april 2011 op girorekening 172901 t.n.v. R. van der Linden m.v.v. Saabrit 8 mei.
Belangrijk : Voor het rijden van de rit dient u een kopie van uw groene kaart mee te nemen, dit ivm de verzekering.
Met vriendelijke groet namens de regiocommissie en tot 8 mei as, Robert van der Linden Mb bereikbaar op 06-53590355

Ps geef je even op als je meegaat per email: regionoordholland@saabclub.nl
groet
Robert

Nick
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Nick » zo 08 mei, 2011 18:02

Inmiddels roodverbrand weer thuis. Prachtige rit over wegen waar ik nog nooit was geweest. Ruim 60 man, en 27 auto's als ik me goed herinner.

hier een paar foto's

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Finlandia
Geregistreerd lid

Bericht door Finlandia » zo 08 mei, 2011 23:01

Leuke dag gehad, bedankt voor de organisatie.

red-95-v4
Geregistreerd lid

Bericht door red-95-v4 » ma 09 mei, 2011 17:38

Het was een heel leuke dag met een prachtige rit. Bedankt voor de goede organisatie!

Plaats reactie