Time to go, het was super

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
Plaats reactie
marq101
Geregistreerd lid

Time to go, het was super

Bericht door marq101 » zo 02 okt, 2011 14:15

Na 6 jaar Saabclub en 5 jaar met ~25 Saabberichten heb ik met SB nr 3 mijn laatste Saabberichten als eindredacteur afgeleverd. Ik wil graag iedereen bedanken voor alle complimenten die we hebben gekregen als uiting dat we met SB op de goede weg waren. En eigenlijk geldt hetzelfde voor de kritiek die we kregen. Zonder kritiek kun je niet verbeteren dus ook daarvoor dank.

Ik bereikte het punt waarop ik dacht 'het is goed zo'. Als tegenslagen (die er altijd zijn) een te groot gewicht krijgen en je teveel negativiteit ervaart, dan wordt het tijd om te stoppen. Voor mij was het verschil in inzicht met het bestuur over de te volgen lijn met Saabberichten vwb het aantal nummers en het aantal pagina's het zetje dat ik nodig had.

Dit is overigens geen reden voor speculatie. Uiteindelijk beslist een bestuur en daar kun je het mee eens zijn of niet. Op een Algemene ledenvergadering kunnen de leden vervolgens aangeven wat zij er van vinden.

Over de samenwerking met de andere leden van de redactie: Mooie ervaringen en lachen, lachen en nog eens lachen. Dank

Marc :O: :applause: beerchug:

nacra 93
Donateur
Donateur

Re: Time to go, het was super

Bericht door nacra 93 » zo 02 okt, 2011 16:51

Bedankt Marc.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » zo 02 okt, 2011 17:15

Bedankt voor je visie, de leuke samenwerking en jullie gastvrijheid. Veel zorgeloosheid gewenst en succes met het huis! :)

Brandslang
Geregistreerd lid

Bericht door Brandslang » zo 02 okt, 2011 21:41

marq101 schreef:....
Over de samenwerking met de andere leden van de redactie: Mooie ervaringen en lachen, lachen en nog eens lachen. Dank

Marc :O: :applause: beerchug:
Insgelijks Marc, het was altijd lachen bij de vergaderingen. Heel veel dank voor de tips die je mij in de laatste paar maanden nog mee hebt kunnen geven en heel erg bedankt voor alles wat je gedaan hebt voor alle Saab Club leden. Ik wens je een zeer fijne en ontspannen tijd toe! Geniet ervan!!! :bluethumb:

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » wo 05 okt, 2011 21:45

nacra 93 schreef:Bedankt Marc.
Dat vond ik nou ook!

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » do 06 okt, 2011 11:13

Als tegenslagen (die er altijd zijn) een te groot gewicht krijgen en je teveel negativiteit ervaart, dan wordt het tijd om te stoppen.
Wijsheid, kan niet anders dan dat onderschrijven. Onwijs bedankt voor je inzet, moderatievermogen en kunde. Zonder jou hadden de afgelopen 25 edities minder glans gehad!

Ray99
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Ray99 » do 06 okt, 2011 18:55

Bedankt voor je inzet Marc. Ik kan me voorstellen dat het met de nodige ups and downs is gegaan, maar je hebt in ieder geval stand weten te houden in de roerige tijden van SCN.

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » do 06 okt, 2011 19:57

Bedankt voor een hele hoop inzet.

En je blijft toch nog wel forummen he?

turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door turbopilot » do 06 okt, 2011 20:01

marq101 schreef:heb ik met SB nr 3 mijn laatste Saabberichten als eindredacteur afgeleverd.
ik moet zeggen; daar mag je trots op zijn, veruit de meest begerenswaardige die er is.

sb129h
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sb129h » do 06 okt, 2011 21:09

Jammer dat je gaat Marc!
Ik kreeg de indruk dat er redactioneel een sterk team stond, en ben benieuwd hoe "de club" deze vrijgekomen plaats weer gaat invullen...
Succes & geluk met wat je gaat doen!

DiedX
Geregistreerd lid

Bericht door DiedX » vr 07 okt, 2011 15:44

Top Marc! Tot ziens in Noord-Holland :)

Plaats reactie