Opening ring zuid Groningen 1 september

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
Gebruikersavatar
9-3turbo205
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Opening ring zuid Groningen 1 september

Bericht door 9-3turbo205 » ma 02 sep, 2024 22:18

Ik ben niet zo van de meetings, maar vond het wel een erg leuke ervaring om tussen zoveel Saabs te staan, Ronald en rest van de organisatie bedankt! En de ring is mooi geworden, daar ga ik nog vaak van genieten als ik NIET voor een verkeerslicht sta te wachten.

Gebruikersavatar
9-3turbo205
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Opening ring zuid Groningen 1 september

Bericht door 9-3turbo205 » ma 02 sep, 2024 22:22

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Re: Opening ring zuid Groningen 1 september

Bericht door Steve-O » ma 02 sep, 2024 22:58

Nog een videoverslag op OogTV van de opening achteraf:
https://youtu.be/ThYfwnTCoHw?feature=shared

en Rooie Rinus en Pé Daalemmer hebben een lied over het park geschreven dat nu bovenop de ringwegtunnel aangelegd gaat worden:
https://www.oogtv.nl/2024/09/pe-en-rinu ... p-spotify/

Gebruikersavatar
ReinO
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Opening ring zuid Groningen 1 september

Bericht door ReinO » di 03 sep, 2024 7:44

jammer van die stomvervelend 'mull of kentyre ' melody..... .
'hoornse plas ' was beter geweest!

Leuk filmpje, morgen zelf ff kijken.

Gebruikersavatar
Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Re: Opening ring zuid Groningen 1 september

Bericht door Steve-O » di 03 sep, 2024 8:24

Ja, en dan "toet-toet" i.p.v. "psssjt psssjt". :wink:

Heb er gisteren trouwens ook even op gereden. Dit hadden ze 30 jaar geleden al zo om mogen bouwen! Ook fijn dat er nu 80 i.p.v. 70 gereden mag worden.

Ik heb wel mijn bedenkingen over de strookjes asfalt? tussen de lange platen in de tunnel. Hoe lang duurt het voordat de 'klap-klap"-geluiden van de banden veranderen in een harde 'donk-donk' als de toplaag stuk wordt gereden en wij onze banden, velgen en schokdempers zwaar gaan belasten. Dan moeten er regelmatig weer baanvakken worden afgezet voor reparaties en krijgen we weer filevorming. Kijk! Daar is dan de herkansing op de "Hoorns Plas-"melodie ... :mrgreen:

Gebruikersavatar
Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Re: Opening ring zuid Groningen 1 september

Bericht door Style&Co » di 03 sep, 2024 10:10

Gelukkig hebben we de foto(s) nog

Afbeelding

Plaats reactie