Opening ring zuid Groningen 1 september
-
9-3turbo205
- Donateur (3x)

Re: Opening ring zuid Groningen 1 september
Ik ben niet zo van de meetings, maar vond het wel een erg leuke ervaring om tussen zoveel Saabs te staan, Ronald en rest van de organisatie bedankt! En de ring is mooi geworden, daar ga ik nog vaak van genieten als ik NIET voor een verkeerslicht sta te wachten.
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Re: Opening ring zuid Groningen 1 september
Nog een videoverslag op OogTV van de opening achteraf:
https://youtu.be/ThYfwnTCoHw?feature=shared
en Rooie Rinus en Pé Daalemmer hebben een lied over het park geschreven dat nu bovenop de ringwegtunnel aangelegd gaat worden:
https://www.oogtv.nl/2024/09/pe-en-rinu ... p-spotify/
https://youtu.be/ThYfwnTCoHw?feature=shared
en Rooie Rinus en Pé Daalemmer hebben een lied over het park geschreven dat nu bovenop de ringwegtunnel aangelegd gaat worden:
https://www.oogtv.nl/2024/09/pe-en-rinu ... p-spotify/
-
ReinO
- Donateur (2x)

Re: Opening ring zuid Groningen 1 september
jammer van die stomvervelend 'mull of kentyre ' melody..... .
'hoornse plas ' was beter geweest!
Leuk filmpje, morgen zelf ff kijken.
'hoornse plas ' was beter geweest!
Leuk filmpje, morgen zelf ff kijken.
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Re: Opening ring zuid Groningen 1 september
Ja, en dan "toet-toet" i.p.v. "psssjt psssjt". 
Heb er gisteren trouwens ook even op gereden. Dit hadden ze 30 jaar geleden al zo om mogen bouwen! Ook fijn dat er nu 80 i.p.v. 70 gereden mag worden.
Ik heb wel mijn bedenkingen over de strookjes asfalt? tussen de lange platen in de tunnel. Hoe lang duurt het voordat de 'klap-klap"-geluiden van de banden veranderen in een harde 'donk-donk' als de toplaag stuk wordt gereden en wij onze banden, velgen en schokdempers zwaar gaan belasten. Dan moeten er regelmatig weer baanvakken worden afgezet voor reparaties en krijgen we weer filevorming. Kijk! Daar is dan de herkansing op de "Hoorns Plas-"melodie ...
Heb er gisteren trouwens ook even op gereden. Dit hadden ze 30 jaar geleden al zo om mogen bouwen! Ook fijn dat er nu 80 i.p.v. 70 gereden mag worden.
Ik heb wel mijn bedenkingen over de strookjes asfalt? tussen de lange platen in de tunnel. Hoe lang duurt het voordat de 'klap-klap"-geluiden van de banden veranderen in een harde 'donk-donk' als de toplaag stuk wordt gereden en wij onze banden, velgen en schokdempers zwaar gaan belasten. Dan moeten er regelmatig weer baanvakken worden afgezet voor reparaties en krijgen we weer filevorming. Kijk! Daar is dan de herkansing op de "Hoorns Plas-"melodie ...
-
Style&Co
- Moderator + Donateur







