Najaars onderdelendag SCN.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

-
bram
- Geregistreerd lid
Ook ik vond de onderdelendag erg gezellig. Kwam helaas wat later... dus sommige waren al weer aan het inpakken.
Ik heb een vraagje: Heb iemand onmoet op de onderdelendag Ton van de Pijp, ik ben zijn e-mailadres verloren. Weet iemand waar ik deze beste man op kan mailen?
Graag contact via PB.
grt
Bram
Ik heb een vraagje: Heb iemand onmoet op de onderdelendag Ton van de Pijp, ik ben zijn e-mailadres verloren. Weet iemand waar ik deze beste man op kan mailen?
Graag contact via PB.
grt
Bram
-
sb153b
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
sb153b
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
was inderdaad in de Saab, op gas, en ook nog eens in Nederland.
Had een en ander efficienter ingepland maar werd helaas rechts ingehaald door iets dat de planning een beetje in de war schopte. De reden was het ook waard overigens.
beetje cryptisch, maar ja.. dit is open internet.
Goed dat er veel nieuwe aanwas komt
Had een en ander efficienter ingepland maar werd helaas rechts ingehaald door iets dat de planning een beetje in de war schopte. De reden was het ook waard overigens.
Goed dat er veel nieuwe aanwas komt
-
esalet
- Donateur (8x)

-
Enkhorst
- Geregistreerd lid
Zeker dezelfde handelaar gesproken.nacra 93 schreef:Dat wat ik zocht was er niet en dat wat ik niet zocht ligt nou in de schuur.
Was wel leuk ja, alleen wel veel klagende handelaren
Wel een spiegel gescoord voor m'n 93, maar helaas geen instructieboekje (Nederlands of Engels) ervoor (of een kopie ervan). Verder leuk struinen tussen de spullen en slenteren langs de fraaie bolides. Van zo'n bult SAABs wordt een mens toch erg blij
Johan
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
Beide heren, Taaf en " De Flok", Eelco en Thomas, super bedankt mijn ultime saab !De Flok schreef:Ik zit ook in het complot. Liep met Taaf langs de kraampjes en zag het in m'n ooghoek. Ik Eelco aan z'n jas gesjord en gezegd dat dat iets voor DaVinz is. Een blik van Eelco was genoeg om de stroeve onderhandelingen te openenDaVinz schreef:Owww nee he... Jacco zit ook in het complot !![]()
. Het komt naar je toe DaVinz
Serieus ik vind dit echt een geniale saab ! Ik zal hem een mooi plekje geven... heren als ik iets terug kan doen... you know where to reach me
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Maat, heb er een speciaal topic voor geopend, zie ik nu dat je hier gereageerd hebt 
viewtopic.php?t=48508
Nogmaals, veel plezier ervan.
viewtopic.php?t=48508
Nogmaals, veel plezier ervan.