Najaars onderdelendag SCN.

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
Plaats reactie
Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » ma 20 okt, 2008 0:55

Grappig.. dan stond ik de helft van de dag 1 meter bij je vandaan.. te ouwehoeren bij het Saabconsult kraampje. Bruin vest en ook een baardje :P

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » ma 20 okt, 2008 10:19

Ook ik vond de onderdelendag erg gezellig. Kwam helaas wat later... dus sommige waren al weer aan het inpakken.

Ik heb een vraagje: Heb iemand onmoet op de onderdelendag Ton van de Pijp, ik ben zijn e-mailadres verloren. Weet iemand waar ik deze beste man op kan mailen?

Graag contact via PB.

grt
Bram

sb153b
Geregistreerd lid

Bericht door sb153b » ma 20 okt, 2008 14:06

Wij stonden er gelukkig nog tot het laatst met onze uitstalling Bram :wink: .
Cornell

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » ma 20 okt, 2008 14:08

Jammer dat ik het heb moeten missen, maar met (uiteindelijk) 1500km in een weekend afgelegd... kan het mij nou niet heel erg kwalijk worden genomen dat ik deze rit naar het oosten even liet zitten. Was er graag geweest.

sb153b
Geregistreerd lid

Bericht door sb153b » ma 20 okt, 2008 15:15

1500 km? Als het maar wel op gas en in een Saab was dan Jelger :wink: .
Wel wat gemist maar natuurlijk moet je prio's stellen, weloveroverwogen kan dat toch nooit een probleem zijn?
Wat wel opviel : er waren er een hoop niet van "de harde kern/gevestigde orde", wel veel nwe gezichten gezien.
Cornell

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » ma 20 okt, 2008 15:26

was inderdaad in de Saab, op gas, en ook nog eens in Nederland. :?
Had een en ander efficienter ingepland maar werd helaas rechts ingehaald door iets dat de planning een beetje in de war schopte. De reden was het ook waard overigens. :lol: beetje cryptisch, maar ja.. dit is open internet.

Goed dat er veel nieuwe aanwas komt ;-)

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » ma 20 okt, 2008 15:54

jelger schreef:
Goed dat er veel nieuwe aanwas komt ;-)
Privé of op het Forum/Saabclub? :wink: :wink:

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » ma 20 okt, 2008 15:57

hahaha... laat ik daar maar even de mond over houden. Afbeelding

Enkhorst
Geregistreerd lid

Bericht door Enkhorst » ma 20 okt, 2008 20:09

nacra 93 schreef:Dat wat ik zocht was er niet en dat wat ik niet zocht ligt nou in de schuur.
Was wel leuk ja, alleen wel veel klagende handelaren :lol:
Zeker dezelfde handelaar gesproken. :lol:
Wel een spiegel gescoord voor m'n 93, maar helaas geen instructieboekje (Nederlands of Engels) ervoor (of een kopie ervan). Verder leuk struinen tussen de spullen en slenteren langs de fraaie bolides. Van zo'n bult SAABs wordt een mens toch erg blij :D

Johan

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » wo 19 nov, 2008 22:06

De Flok schreef:
DaVinz schreef:Owww nee he... Jacco zit ook in het complot ! :lol: :o
Ik zit ook in het complot. Liep met Taaf langs de kraampjes en zag het in m'n ooghoek. Ik Eelco aan z'n jas gesjord en gezegd dat dat iets voor DaVinz is. Een blik van Eelco was genoeg om de stroeve onderhandelingen te openen :wink: . Het komt naar je toe DaVinz :P
Beide heren, Taaf en " De Flok", Eelco en Thomas, super bedankt mijn ultime saab !
Serieus ik vind dit echt een geniale saab ! Ik zal hem een mooi plekje geven... heren als ik iets terug kan doen... you know where to reach me 8)

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » do 20 nov, 2008 0:07

Maat, heb er een speciaal topic voor geopend, zie ik nu dat je hier gereageerd hebt :lol:

viewtopic.php?t=48508

Nogmaals, veel plezier ervan.

Plaats reactie