Rapido campeerders van int. Saabweekend gezocht!
Op het lange int. Saab weekend verbleven wij campeerders door omstandigheden in een huisje. Natuurlijk zijn wij ook over de bonte campeerterreinen met liefhebbers en mooie voertuigen gelopen en daarbij viel ons oog op een aantal Rapido klapcaravans op het grootste van de 2 velden. Nu had ik me -mede door interesse van m'n ouders destijds- al eerder geïnteresseerd voor zoiets afwijkends en handigs en eigenlijk tot m'n verbazing bleek m'n vriendin dit ook reuze practisch te vinden, zeker met het oog op de verworven gezinsuitbreiding in de vorm van Annika, onze lieve dochter van inmiddels ruim 1.
De Saab 900 met Routel camper en tent is voorlopig even te avontuurlijk maar mag blijven (of een serieuze koper moet een serieus bedrag voor deze speciale combinatie over hebben).
Na enige weken goed rondkijken hebben we een aardige Rapido Record klapcaravan aangeschaft en inmiddels is ie in de herfstvakantie technisch weer helemaal up to date gemaakt voor het seizoen 2010 en daarna.
Wie waren die Rapido campeerders die zonder het te beseffen een duwtje in de goede richting hebben gegeven?
Cornell, Lian en Annika
Saabs in Holland 2009: www.intsaab2009.com
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
sb153b
- Geregistreerd lid
-
Sapphire
- Donateur (7x)

-
1001760
- Donateur (2x)

-
sb153b
- Geregistreerd lid
Gelukkig is daar van tijd tot tijd reden toe
.
Ah, niet te bescheiden Jacco, jij loopt ook vaak te glimmen
.
Idd zijn wij zelf voorzien maar weten wie is nog steeds interessant.
Ik zag nu pas ook op de foto dat het een Duitse auto was die ernaast stond. Best apart want ik had nog niet opgemerkt dat er in Duitsland veel Rapido liefhebbers zijn, zeker niet als in Frankrijk, Nederland en België.
Ga idd eens vragen op het Duitse forum, is dat een beetje een actieve "community"?
Gezien de liefhebbersschare uit binnen en buitenlanddie naar die int. Saab in Doesburg getrokken is denk ik vast kans te maken. Viel me overigens wel op dat er heel veel Engelsen waren, de nodige Denen en Finnen en zelfs Japanners, Italianen en een Rus maar bijv. minder Zweden dan verwacht. Misschien wordt NL nog wel eens een bedevaartsoord voor saabrijders
.
Cornell
Ah, niet te bescheiden Jacco, jij loopt ook vaak te glimmen
Idd zijn wij zelf voorzien maar weten wie is nog steeds interessant.
Ik zag nu pas ook op de foto dat het een Duitse auto was die ernaast stond. Best apart want ik had nog niet opgemerkt dat er in Duitsland veel Rapido liefhebbers zijn, zeker niet als in Frankrijk, Nederland en België.
Ga idd eens vragen op het Duitse forum, is dat een beetje een actieve "community"?
Gezien de liefhebbersschare uit binnen en buitenlanddie naar die int. Saab in Doesburg getrokken is denk ik vast kans te maken. Viel me overigens wel op dat er heel veel Engelsen waren, de nodige Denen en Finnen en zelfs Japanners, Italianen en een Rus maar bijv. minder Zweden dan verwacht. Misschien wordt NL nog wel eens een bedevaartsoord voor saabrijders
Cornell