SCN 1ste Onderdelendag 2014 - 12 april - Piershil
-
AlwinRedArrow
- Geregistreerd lid
Re: SCN 1ste Onderdelendag 2014 - 12 april - Piershil
Ach maar 219 km x2 gewoon gaan 
-
Vyv
- Moderator + Donateur

De vooruitzichten zijn best oke!Joopyboy schreef:...en ik reken op het gebruikelijke zonnetje voor een lekker ritje door de Hoekse Waard

-
omadoekie
- Geregistreerd lid
Re: onderdelendag
Heb ik gehoord heb daar bij iemand poosje geleden reflector gekocht voor me cabrio 900ng
Die vertelde me daar over. En van af Rotterdam is goed te doen
Ik ga proberen er ook eens langs te gaan
Nog meer mensen uit rotterdam evt die ook gaan ??
-
Evoman
- Geregistreerd lid
Re: onderdelendag
Si senorita. Een lekker ritje met de kap open. Het schijnt wel aardig weer te worden.omadoekie schreef:Heb ik gehoord heb daar bij iemand poosje geleden reflector gekocht voor me cabrio 900ng
-
levensnevel
- Donateur (3x)

Het wordt een mooie dag.
http://www.weer.nu/weersverwachting/" onclick="window.open(this.href);return false;
Eerst de wekelijks boodschappen run en dan richting Piershil
Tot zo
http://www.weer.nu/weersverwachting/" onclick="window.open(this.href);return false;
Eerst de wekelijks boodschappen run en dan richting Piershil
Tot zo
-
Dubbelbrand
- Donateur

zo eerst mijn schatje haar ding doen, en ikke wat thuis rommelen en als ze klaar is, haar dus ophalen bij de nagel styliste en dan op naar Piershil
-
vlietmansje
- Geregistreerd lid
Hier is het nog mistig... 
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Welke mist? De zon schijnt hier in Woerden.
-
levensnevel
- Donateur (3x)

hier aan de kust in Hellevoet schijnt de koperen ploert enthousiast door een lichte grauw sluier heen
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Lekker zonnig, veel bekende gezichten:

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk
-
levensnevel
- Donateur (3x)

-
Evoman
- Geregistreerd lid
SCN 1ste Onderdelendag 2014 - 12 april - Piershil
Ik kon ook maar even blijven. Wel wat leuke dingen kunnen vinden. Alleen alle Saabjes in en om de locatie waren al een lust voor het oog. 

-
vlietmansje
- Geregistreerd lid
Ben net weer thuis, heb maar paar foto's gemaakt:

en deze vind ik erg apart: er staat (van) alles op!

Goede indruk gekregen van de SCN en haar magazijn, aardige mensen, mooie plek.
En...getroffen met het weer, fantástisch!
'k Heb twee hoofdsteunhoesjes in de juiste (rode) kleur kunnen vinden, plus twee nette koplampen, een bakje voor in het interieur en een klemmetje voor de verdeler.
Ook twee gele H4 pitten meegenomen (kunnen als reserve dienen voor mijn DS, die is uitgerust met gele H4).
En verder twee remschijven, twee zuigers, bijbehorende rubbers.
Een tevreden mens.
en deze vind ik erg apart: er staat (van) alles op!
Goede indruk gekregen van de SCN en haar magazijn, aardige mensen, mooie plek.
En...getroffen met het weer, fantástisch!
'k Heb twee hoofdsteunhoesjes in de juiste (rode) kleur kunnen vinden, plus twee nette koplampen, een bakje voor in het interieur en een klemmetje voor de verdeler.
Ook twee gele H4 pitten meegenomen (kunnen als reserve dienen voor mijn DS, die is uitgerust met gele H4).
En verder twee remschijven, twee zuigers, bijbehorende rubbers.
Een tevreden mens.
-
levensnevel
- Donateur (3x)

Eerste Onderdelendag 2014 in Piershil
Het was een stralende dag en ik had eerlijk getikt geen idee wat er te verwachten was.
OK, ik had een afspraak gemaakt een forum lid welke ik gelukkig kon maken de asbak uit onze Griff en met een ander
forumlid die op zijn beurt mij weer gelukkig zou maken met een trio verstralers. Maar voor de rest?
Wellicht een beetje erg kort door de bocht maar op zo'n dag herken je een tweedeling in de wereld der Saabmodellen:
“Pre 9000” en “9000 & later”.
Ben niet echt een techneut maar het zou mij niet verrassen wanneer het grote merendeel van de onderdelen op deze
onderdelendag afkomstig zijn van / bestemd zijn voor de “pre 9000” modellen. Niets mis mee, want in de komende
jaren zal die balans in het voordeel van de “9000 & later” modellen omslaan.
Vind het altijd een feest om zo langs kramen met onderdelen en hebbedingetjes te slenteren. Nog wat kleine dingen
gekocht zoals de poster van WAMWAS 2012 met alle saabmodellen. En voor de rest wat sfeer foto's

en foto's van voor mij in het oog springende Saabjes

En natuurlijk die ene auto met dat houten chassis.
Maar de allergrootste verrassing kwam toen ik thuis gekomen in een eerdere editie van Saabberichten bladerde welke
ik mee mocht nemen.
Rob Koch, waar ken ik die naam toch van?
Omdat ik 5 jaar / 175.000 km lang met het grootste plezier in een Volvo 480 Turbo

rondgereden heb viel het kwartje natuurlijk bliksemsnel. Mooi verhaal over een man en zijn passie.
Zonder wie de 480 er waarschijnlijk heel anders uitgezien zou hebben en ik toen ik voor de keus stond zonder
twijfel een heel andere keus gemaakt zou hebben.
de rest van de foto's kan je hier
http://s156.photobucket.com/user/cwcath ... t=3&page=1" onclick="window.open(this.href);return false;
vinden
Het was een stralende dag en ik had eerlijk getikt geen idee wat er te verwachten was.
OK, ik had een afspraak gemaakt een forum lid welke ik gelukkig kon maken de asbak uit onze Griff en met een ander
forumlid die op zijn beurt mij weer gelukkig zou maken met een trio verstralers. Maar voor de rest?
Wellicht een beetje erg kort door de bocht maar op zo'n dag herken je een tweedeling in de wereld der Saabmodellen:
“Pre 9000” en “9000 & later”.
Ben niet echt een techneut maar het zou mij niet verrassen wanneer het grote merendeel van de onderdelen op deze
onderdelendag afkomstig zijn van / bestemd zijn voor de “pre 9000” modellen. Niets mis mee, want in de komende
jaren zal die balans in het voordeel van de “9000 & later” modellen omslaan.
Vind het altijd een feest om zo langs kramen met onderdelen en hebbedingetjes te slenteren. Nog wat kleine dingen
gekocht zoals de poster van WAMWAS 2012 met alle saabmodellen. En voor de rest wat sfeer foto's

en foto's van voor mij in het oog springende Saabjes

En natuurlijk die ene auto met dat houten chassis.
Maar de allergrootste verrassing kwam toen ik thuis gekomen in een eerdere editie van Saabberichten bladerde welke
ik mee mocht nemen.
Rob Koch, waar ken ik die naam toch van?
Omdat ik 5 jaar / 175.000 km lang met het grootste plezier in een Volvo 480 Turbo

rondgereden heb viel het kwartje natuurlijk bliksemsnel. Mooi verhaal over een man en zijn passie.
Zonder wie de 480 er waarschijnlijk heel anders uitgezien zou hebben en ik toen ik voor de keus stond zonder
twijfel een heel andere keus gemaakt zou hebben.
de rest van de foto's kan je hier
http://s156.photobucket.com/user/cwcath ... t=3&page=1" onclick="window.open(this.href);return false;
vinden