Zevenheuvelentocht 21 maart 2004
-
bram
- Geregistreerd lid
Re: Zevenheuvelentocht 21 maart 2004
ben ook van de partij met mij ouwe heer.
tot dan
tot dan
-
Garrett
- Lid van verdienste
Re: Zevenheuvelentocht 21 maart 2004
Ben er ook bij met m'n vriendin...
-
doktorevil
- Geregistreerd lid
Re: Zevenheuvelentocht 21 maart 2004
Ik ga me er dan ook maar aan wagen, dat kan nog eens spannend worden.
Mijn navigator is mijn vriendin die zich al meerdere malen bewezen heeft. Niet tijdens puzzelritten, alhoewel een vakantie van ons volgens mij wel enige gelijkenis vertoont met een puzzelrit

Mijn navigator is mijn vriendin die zich al meerdere malen bewezen heeft. Niet tijdens puzzelritten, alhoewel een vakantie van ons volgens mij wel enige gelijkenis vertoont met een puzzelrit
-
Garrett
- Lid van verdienste
Re: Zevenheuvelentocht 21 maart 2004
hehehe de mijne navigeert al sinds jaar en dag tijdens rally's
i'm gonna smash you all 
-
Manic
- Lid van verdienste
Re: Zevenheuvelentocht 21 maart 2004
Ik merk het al, de 21e staan er weer een hoop relaties onder spanning! 
-
kolst007
- Geregistreerd lid
Re: Zevenheuvelentocht 21 maart 2004
Ik ben er ook met mijn vrouw als navigator.
Gaat wel goed denk ik.
Gaat wel goed denk ik.
-
bram
- Geregistreerd lid
Re: Zevenheuvelentocht 21 maart 2004
hahahhaha ja een hele hoop Manic, als die van ons maar niet breekt!!! huil huil huil
Volgens mij is ook het halve Saabforum aanwezig, gezellig! kijk er naar uit.
We kunnen wel een wedstrijdje houden, wat is de inzet?
EEN GROTE TAART!
of de nieuwe 9-3 SS cabrio
of een Mooie Gitaar
of ........
Wat is de inzet?
gr bram
Volgens mij is ook het halve Saabforum aanwezig, gezellig! kijk er naar uit.
We kunnen wel een wedstrijdje houden, wat is de inzet?
EEN GROTE TAART!
of de nieuwe 9-3 SS cabrio
of een Mooie Gitaar
of ........
Wat is de inzet?
gr bram
-
bram
- Geregistreerd lid
Re: Zevenheuvelentocht 21 maart 2004
begin je nu al.......hahahah
is om te lachen manic man
is om te lachen manic man
-
Manic
- Lid van verdienste
Re: Zevenheuvelentocht 21 maart 2004
ok... kan aan mij liggen, maar ik snap er geen bal van.... 
-
FrostRacing
- Geregistreerd lid
Re: Zevenheuvelentocht 21 maart 2004
Bij deze nog even een herinnering voor een aantal van de forumbezoekers, denken jullie er s.v.p. aan om het inschrijfgeld voor de Zevenheuvelentocht tijdig over te maken
We zitten nu reeds rond de 25 inschrijvingen, waarvan een deel ook reeds betaald heeft. Eind februari komt de nieuwe Saabberichten weer uit waar me ook nog wel een aantal inschrijvingen van verwachten.
Denk eraan: deelname is pas definitief wanneer het inschrijfgeld ontvangen is, een deelnemer die morgen inschrijft en ook direct het verschuldigde bedrag overmaakt gaat vóór een deelnemer die zich al wél heeft ingeschreven maar nog niet betaald heeft.
Oftewel, doe mij een plezieren betaal je inschrijfgeld op tijd om
te voorkomen.
Mochten er nog vragen zijn, stuur even een mail naar zevenheuvelentocht@xs4all.nl
We zitten nu reeds rond de 25 inschrijvingen, waarvan een deel ook reeds betaald heeft. Eind februari komt de nieuwe Saabberichten weer uit waar me ook nog wel een aantal inschrijvingen van verwachten.
Denk eraan: deelname is pas definitief wanneer het inschrijfgeld ontvangen is, een deelnemer die morgen inschrijft en ook direct het verschuldigde bedrag overmaakt gaat vóór een deelnemer die zich al wél heeft ingeschreven maar nog niet betaald heeft.
Oftewel, doe mij een plezieren betaal je inschrijfgeld op tijd om
Mochten er nog vragen zijn, stuur even een mail naar zevenheuvelentocht@xs4all.nl
-
Manic
- Lid van verdienste
Re: Zevenheuvelentocht 21 maart 2004
Wie doen er nu precies eigenlijk mee?
1. Dennis
2.
1. Dennis
2.
