Zevenheuvelentocht 21 maart 2004

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
Gebruikersavatar
bram
Geregistreerd lid

Re: Zevenheuvelentocht 21 maart 2004

Bericht door bram » ma 26 jan, 2004 14:47

ben ook van de partij met mij ouwe heer.


tot dan

Gebruikersavatar
Garrett
Lid van verdienste

Re: Zevenheuvelentocht 21 maart 2004

Bericht door Garrett » ma 26 jan, 2004 18:58

Ben er ook bij met m'n vriendin...

Gebruikersavatar
Hanm
Lid van verdienste

Re: Zevenheuvelentocht 21 maart 2004

Bericht door Hanm » ma 26 jan, 2004 20:00

Jawel, ook ik zal er zijn...

Gebruikersavatar
doktorevil
Geregistreerd lid

Re: Zevenheuvelentocht 21 maart 2004

Bericht door doktorevil » ma 26 jan, 2004 21:18

Ik ga me er dan ook maar aan wagen, dat kan nog eens spannend worden.

Mijn navigator is mijn vriendin die zich al meerdere malen bewezen heeft. Niet tijdens puzzelritten, alhoewel een vakantie van ons volgens mij wel enige gelijkenis vertoont met een puzzelrit :roll: :wink:

Gebruikersavatar
Garrett
Lid van verdienste

Re: Zevenheuvelentocht 21 maart 2004

Bericht door Garrett » ma 26 jan, 2004 22:04

hehehe de mijne navigeert al sinds jaar en dag tijdens rally's :twisted: i'm gonna smash you all :D

Gebruikersavatar
Manic
Lid van verdienste

Re: Zevenheuvelentocht 21 maart 2004

Bericht door Manic » di 27 jan, 2004 0:02

Ik merk het al, de 21e staan er weer een hoop relaties onder spanning! :smart:

kolst007
Geregistreerd lid

Re: Zevenheuvelentocht 21 maart 2004

Bericht door kolst007 » di 27 jan, 2004 15:46

Ik ben er ook met mijn vrouw als navigator.
Gaat wel goed denk ik.

Gebruikersavatar
bram
Geregistreerd lid

Re: Zevenheuvelentocht 21 maart 2004

Bericht door bram » di 27 jan, 2004 17:09

hahahhaha ja een hele hoop Manic, als die van ons maar niet breekt!!! huil huil huil


Volgens mij is ook het halve Saabforum aanwezig, gezellig! kijk er naar uit.


We kunnen wel een wedstrijdje houden, wat is de inzet?

EEN GROTE TAART!
of de nieuwe 9-3 SS cabrio
of een Mooie Gitaar
of ........


Wat is de inzet?


gr bram

Gebruikersavatar
Manic
Lid van verdienste

Re: Zevenheuvelentocht 21 maart 2004

Bericht door Manic » di 27 jan, 2004 18:59

"die van ons"? :?

Gebruikersavatar
bram
Geregistreerd lid

Re: Zevenheuvelentocht 21 maart 2004

Bericht door bram » di 27 jan, 2004 22:09

begin je nu al.......hahahah

is om te lachen manic man

Gebruikersavatar
Manic
Lid van verdienste

Re: Zevenheuvelentocht 21 maart 2004

Bericht door Manic » di 27 jan, 2004 23:04

ok... kan aan mij liggen, maar ik snap er geen bal van.... :?

Gebruikersavatar
FrostRacing
Geregistreerd lid

Re: Zevenheuvelentocht 21 maart 2004

Bericht door FrostRacing » do 12 feb, 2004 0:21

Bij deze nog even een herinnering voor een aantal van de forumbezoekers, denken jullie er s.v.p. aan om het inschrijfgeld voor de Zevenheuvelentocht tijdig over te maken :!:

We zitten nu reeds rond de 25 inschrijvingen, waarvan een deel ook reeds betaald heeft. Eind februari komt de nieuwe Saabberichten weer uit waar me ook nog wel een aantal inschrijvingen van verwachten.

Denk eraan: deelname is pas definitief wanneer het inschrijfgeld ontvangen is, een deelnemer die morgen inschrijft en ook direct het verschuldigde bedrag overmaakt gaat vóór een deelnemer die zich al wél heeft ingeschreven maar nog niet betaald heeft.

Oftewel, doe mij een plezieren betaal je inschrijfgeld op tijd om :( te voorkomen.

Mochten er nog vragen zijn, stuur even een mail naar zevenheuvelentocht@xs4all.nl

Gebruikersavatar
verde900
Donateur
Donateur

Re: Zevenheuvelentocht 21 maart 2004

Bericht door verde900 » do 12 feb, 2004 20:50

ik kom, met willemijn als navigator

Gebruikersavatar
Manic
Lid van verdienste

Re: Zevenheuvelentocht 21 maart 2004

Bericht door Manic » do 19 feb, 2004 20:20

Wie doen er nu precies eigenlijk mee?

1. Dennis
2.

Gebruikersavatar
Hanm
Lid van verdienste

Re: Zevenheuvelentocht 21 maart 2004

Bericht door Hanm » do 19 feb, 2004 20:48

1. Dennis
2. Hans-Martin
3.

Plaats reactie