Clubspecials 25 september

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
Hans SV
Geregistreerd lid

Bericht door Hans SV » ma 26 sep, 2005 20:07

Ze hebben me te pakken op foto.
Staan meer mooie foto´s op die site.

Afbeelding

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » ma 26 sep, 2005 20:14

brinky schreef:
Teaser: de mooiste 9-5 die ik op het circuit heb kunnen spotten.
Heb je nog meer van die foto's? ik heb gekeken op www.autofotos.nl maar daar sta ik maar 1 keer op. Wie hebben er nog meer foto's van mij in de 9-5? ik ben benieuwd. Alvast bedankt.

Groeten Bram

Marc
Lid van verdienste

Bericht door Marc » ma 26 sep, 2005 21:06

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » ma 26 sep, 2005 21:43

op http://www.turn1.nl/ staan nog wat foto's (pagina 6 van de saab paddock, op pagina 7 van de S2 sessie, en pagina 11/12/13 geloof ik van de R7 sessie)

Twan
Geregistreerd lid

Bericht door Twan » di 27 sep, 2005 12:29

Hans SV schreef:Ze hebben me te pakken op foto.
Staan meer mooie foto´s op die site.
Inderdaad - dit is ook een 'plaatje', al zeg ik het zelf...:

Afbeelding

Maar eh - Hans - word het niet tijd voor sportdempers? Je kan op de foto hierboven goed zien dat ik een stuk rechterop blijf in de bocht - ook vergeleken met een aantal andere fotos van 900ers. Of misschien ging ik iets langzamer door de bocht, kan ook.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » di 27 sep, 2005 12:36

Je kan op de foto hierboven goed zien dat ik een stuk rechterop blijf in de bocht - ook vergeleken met een aantal andere fotos van 900ers. Of misschien ging ik iets langzamer door de bocht, kan ook.
ik weet niet of ik rapper door de bocht ging dan jij, maar hangen doet ie inderdaad wel meer ;-)
Afbeelding

Twan
Geregistreerd lid

Bericht door Twan » di 27 sep, 2005 12:37

marky schreef:Hier de crash van de mx3:

http://members.home.nl/tilburgs82/Zandv ... ngeluk.WMV
Oei - dat ziet er niet leuk uit! :shock: Ben blij dat ik er precies met de eerste stop eruit ben gegaan, het was me wel even genoeg - linke boel met zo veel autos op de baan tergelijk. Als je dan die zwarte BMW weer in je spiegel zag opduiken...

Trouwens, als ik volgende keer mee doe dan neem ik een passagier mee die een circuit kaart heeft, dan kan die een beetje rally-achtig bijhouden wat er qua bochten aan gaat komen, terwijl de bestuurder extra kan letten op die idioten die er links, rechts, voor en achter rijden..!

Maarten
Lid van verdienste

Bericht door Maarten » di 27 sep, 2005 12:58

Overhangen in de bocht? :shock: Let eens op het achterwiel aan de passagierszijde. :D
Afbeelding

Deze vind ik erg mooi. De 'deep dish' van de 16 inch Aero's komt op de foto mooi uit. 8)
Afbeelding

900T-R
Geregistreerd lid

Bericht door 900T-R » di 27 sep, 2005 13:12

Twan schreef:
marky schreef:Hier de crash van de mx3:

http://members.home.nl/tilburgs82/Zandv ... ngeluk.WMV
Oei - dat ziet er niet leuk uit! :shock: Ben blij dat ik er precies met de eerste stop eruit ben gegaan, het was me wel even genoeg - linke boel met zo veel autos op de baan tegelijk.
Hmm, veel heb je niet gemist. Nadat de baan weer was vrijgegeven hebben we nog een rondje of drie mogen spelen, totdat de crash van de Mazda een definitief einde aan de sessie maakte.

't Was inderdaad erg druk in R7, en de snelheidsverschillen waren behoorlijk groot - sommigen waren wel erg aan het boenderen voor een 'recreatieve' sessie zonder helm en met passagiers. Twee afgeschreven auto's (al kwam die MX3 ook in S2 niet vreselijk hard vooruit; waarschijnlijk gewoon even niet opgelet i.v.m. het kattengrit dat er lag teneinde de sporen van het vorige incident te verwijderen - de meesten hadden het wel in de gaten en gingen daar van het gas) spreken wel een beetje boekdelen.

Ik vond het in de sportklasse eerlijk gezegd meer ontspannen aan toe gaan...

Wel een heel gave dag gehad, trouwens. 8)

Hans SV
Geregistreerd lid

Bericht door Hans SV » di 27 sep, 2005 19:44

sportdempers , ja die moeten er zeker onder zit te denken aan gele koni´s met abbott veren maar dan ben je wel duur uit. dus als iemand een goed alternatief heeft. bij deze gevraagd.

Twan
Geregistreerd lid

Bericht door Twan » di 27 sep, 2005 19:56

Hans SV schreef:sportdempers , ja die moeten er zeker onder zit te denken aan gele koni´s met abbott veren maar dan ben je wel duur uit. dus als iemand een goed alternatief heeft. bij deze gevraagd.
Ik begrijp dat (voor 900 classic) de veren vaak nog wel goed zijn, dus alleen dempers is meestal genoeg (misschien anders voor een cabrio?). Ik heb er bij aankoop Kabaya dempers onder laten zetten (door SC), bevalt prima. Lijkt me iets goedkoper, maar niet veel denk ik. Staat er niet een setje rode Konis te koop onder Te Koop Aangeboden?

Paul B204R
Geregistreerd lid

Bericht door Paul B204R » wo 28 sep, 2005 11:58

Het was weer een fraaie goed georganiseerde dag. Alleen was het erg druk en onrustig op het circuit (niet als excuus bedoeld).
Helaas ben ik de oorzaak van het eerste oponthoud tijdens de R7 sessie :oops:. Een gevalletje van met teveel snelheid op de verkeerde plaats inhalen. Geduld is een schone zaak, ik wou dat ik er wat meer van had. Het filmpje van de MX3 is een aardige copie van mijn schuiver. Zelf snap ik nog niet helemaal waarom de auto daar zo abrupt van richting veranderd.
De marchals waren snel ter plaatse vrijwel onmiddelijk gevolgd door ambulances. De afwikkeling was snel en uiterst proffesioneel. Niets dan lof voor de organisatie. Zelf zijn we er met de schrik en wat stijve spieren vanaf gekomen. Helaas ziet het er voor de 9-3 wat ernstiger uit. De schade zit op het randje van total loss.
Iedereen bedankt voor de morele ondersteuning en aangeboden hulp. Met name aan Johan voor het afvoeren van de auto. Het ziet er zelfs naar uit dat de 9-3 dankzij zijn hulp weer op weg zal komen.

SpeekTuning
Geregistreerd lid

Bericht door SpeekTuning » wo 28 sep, 2005 12:58

Maar hopen dat de auto inderdaad niet total loss is.... :cry:
Zo'n mooie B204R....zou zonde zijn toch?

Gelukkig zijn jullie er zelf goed vanaf gekomen, dat is immers het belangrijkste.

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » wo 28 sep, 2005 16:37

@Paul: wat je is overkomen wens ik zelfs de bestickerde Mazda'tjes nog niet toe. Sterkte!

Mijn foto's heb ik ook online gezet. Vooral foto's van de Saabs, een paar V360'jes en de blauwe mini met witte spatbordranden is van een kennis.

Afbeelding

En speciaal voor Jelger:
Afbeelding

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » wo 28 sep, 2005 16:48

wat is ie mooi he???

8)

strakke foto's !!! bloody hell! :shock:

Plaats reactie