Staan meer mooie foto´s op die site.

Heb je nog meer van die foto's? ik heb gekeken op www.autofotos.nl maar daar sta ik maar 1 keer op. Wie hebben er nog meer foto's van mij in de 9-5? ik ben benieuwd. Alvast bedankt.brinky schreef:
Teaser: de mooiste 9-5 die ik op het circuit heb kunnen spotten.
Inderdaad - dit is ook een 'plaatje', al zeg ik het zelf...:Hans SV schreef:Ze hebben me te pakken op foto.
Staan meer mooie foto´s op die site.

Oei - dat ziet er niet leuk uit!
Hmm, veel heb je niet gemist. Nadat de baan weer was vrijgegeven hebben we nog een rondje of drie mogen spelen, totdat de crash van de Mazda een definitief einde aan de sessie maakte.Twan schreef:Oei - dat ziet er niet leuk uit!Ben blij dat ik er precies met de eerste stop eruit ben gegaan, het was me wel even genoeg - linke boel met zo veel autos op de baan tegelijk.
Ik begrijp dat (voor 900 classic) de veren vaak nog wel goed zijn, dus alleen dempers is meestal genoeg (misschien anders voor een cabrio?). Ik heb er bij aankoop Kabaya dempers onder laten zetten (door SC), bevalt prima. Lijkt me iets goedkoper, maar niet veel denk ik. Staat er niet een setje rode Konis te koop onder Te Koop Aangeboden?Hans SV schreef:sportdempers , ja die moeten er zeker onder zit te denken aan gele koni´s met abbott veren maar dan ben je wel duur uit. dus als iemand een goed alternatief heeft. bij deze gevraagd.