Zevenheuvelentocht 21 maart 2004

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
Gebruikersavatar
verde900
Donateur
Donateur

Re: Zevenheuvelentocht 21 maart 2004

Bericht door verde900 » ma 22 mar, 2004 17:28

klopt als een bus!

Gebruikersavatar
willemijn
Geregistreerd lid

Re: Zevenheuvelentocht 21 maart 2004

Bericht door willemijn » ma 22 mar, 2004 18:02

Dat waren wij ja!

Gebruikersavatar
Manic
Lid van verdienste

Re: Zevenheuvelentocht 21 maart 2004

Bericht door Manic » ma 22 mar, 2004 19:06

Moah, 8e geworden, valt me lang niet tegen, traject 1 hebben we zo te zien heel redelijk gedaan, maar traject 2 echter een stuk slechter, vreemd, toch was het voor m'n gevoel juist andersom.
Jammer dat je nooit je routekaart terug krijgt met de juiste antwoorden erbij zodat je kan zien wat je verkeerd gedaan hebt.

Greetz,

Dennis

Gebruikersavatar
Artistics
Geregistreerd lid

Re: Zevenheuvelentocht 21 maart 2004

Bericht door Artistics » ma 22 mar, 2004 19:22

Vast wel een keer iemand in de berm zien staan met een camera :shock: ?!? Tja, als je geen Saab rijdt, dan moet je maar fotograferen dus! Anyway; de gek in de berm was ik... en de foto's zijn behoorlijk leuk geworden. Samen met de foto's van Frank mik ik ze binnenkort op m'n website (zal wel woensdagavond worden). Mochten jullie nog foto's hebben van de 7hills, mail ze even door naar info@ammonline.tk.

Ik maak hier wel bekend wanneer je wat/waar kan vinden.

Groeten, Arjan.

PS. Bedankt voor jullie reacties. Het was een eer en genoegen om de irt uit te zetten met Frank & Bart. Enneh, wie weet tot een volgende keer!

Gebruikersavatar
Artistics
Geregistreerd lid

Re: Zevenheuvelentocht 21 maart 2004

Bericht door Artistics » ma 22 mar, 2004 19:30

irt moet natuurlijk rit zijn (voor the smart asses!)

Gebruikersavatar
lars
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Zevenheuvelentocht 21 maart 2004

Bericht door lars » di 23 mar, 2004 17:44

't was goooood :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Gebruikersavatar
Manic
Lid van verdienste

Re: Zevenheuvelentocht 21 maart 2004

Bericht door Manic » di 23 mar, 2004 22:24

Meteen verslaafd René? Niet slecht genavigeerd met zo'n goed resultaat voor een eerste keer! Volgende keer met een van de classic's? Dan zie je ook nog wat van de omgeving ipv modder en zand en voorbij flitsende bomen etc :P

Greetz,

Dennis

Gebruikersavatar
Artistics
Geregistreerd lid

Re: Zevenheuvelentocht 21 maart 2004

Bericht door Artistics » wo 24 mar, 2004 22:45


DE FOTO'S van de tocht vind je hier:
:arrow: http://www.xs4all.nl/~amm1972/7hills.htm :idea:

Laat ff weten wat je er van vind!!!

Groeten,
Arjan.

Plaats reactie