Clubspecials 2007
-
Injectie
- Moderator
-
jelger
- Geregistreerd lid
maar goed dat je de vangrail gemist hebt. al doende leert menMarc van Beek schreef: En wie ging er al na 1e rondje in de Tarzanbocht 180 graden rond![]()
![]()
![]()
Gelukkig verder geen echte schade (behalve een gekrenkt ego) en een lekke/leeglopende band.
Verder een hele leuke dag gehad, zeker voor herhaling vatbaar.
-
Injectie
- Moderator
zegt de man met de kokende motor....jelger schreef:maar goed dat je de vangrail gemist hebt. al doende leert menMarc van Beek schreef: En wie ging er al na 1e rondje in de Tarzanbocht 180 graden rond![]()
![]()
![]()
Gelukkig verder geen echte schade (behalve een gekrenkt ego) en een lekke/leeglopende band.
-
jelger
- Geregistreerd lid
Injectie schreef:zegt de man met de kokende motor....jelger schreef:maar goed dat je de vangrail gemist hebt. al doende leert menMarc van Beek schreef: En wie ging er al na 1e rondje in de Tarzanbocht 180 graden rond![]()
![]()
![]()
het was inderdaad warm ..
-
michiel
- Donateur (2x)

-
Marc van Beek
- Geregistreerd lid
Vangrail??????????jelger schreef:maar goed dat je de vangrail gemist hebt. al doende leert menMarc van Beek schreef: En wie ging er al na 1e rondje in de Tarzanbocht 180 graden rond![]()
![]()
![]()
Ik heb alleen maar grindbak gezien
-
Injectie
- Moderator
Ik heb ook gezweet toen ik bijna rond ging in de sportieve klasse. Gas los driften, corrigeren, tegendrift, weer corrigeren, nog een tegendrift, en de laatste correctie en verder rijden was niet goed voor mijn gestel.jelger schreef:Injectie schreef:zegt de man met de kokende motor....jelger schreef: maar goed dat je de vangrail gemist hebt. al doende leert men![]()
-
Marc van Beek
- Geregistreerd lid
Kon helaas niks corrigeren omdat we in een druk groepje zaten en ik bang was iemand te raken.Injectie schreef:Ik heb ook gezweet toen ik bijna rond ging in de sportieve klasse. Gas los driften, corrigeren, tegendrift, weer corrigeren, nog een tegendrift, en de laatste correctie en verder rijden was niet goed voor mijn gestel.jelger schreef:Injectie schreef: zegt de man met de kokende motor....![]()
Maakte de keuze voor de zijkant van de baan maar daar lag helaas een kerbstone (die van dichtbij toch veel groter zijn dan je denkt) die onze linkervoorband liet leeglopen.
In de pitsstraat kon niemand ons helpen deze op te pompen dus was het helaas einde oefening.
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Foto's van Clubspecials Circuitpark Zandvoort 22 april 2007

jelger schreef:Injectie schreef:zegt de man met de kokende motor....jelger schreef: maar goed dat je de vangrail gemist hebt. al doende leert men![]()

-
jappie
- Geregistreerd lid
Hij stond op de terugweg wel met panne op de zeeweg. Motor was 2 keer zomaar uitgevallen. Even gestopt maar kon hem niet verder helpen hij ging het maar gewoon proberen naar Drenthe.Injectie schreef:Interieur was alleen voor vandaag verwijderd. Stoelen waren hem te glad op het circuit.
Ben je heelhuids thuis gekomen?
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Op pagina 5 kun je verkleinde foto's bewonderen van de R7 sessie:
http://www.turn1.eu/pics/Clubspecials_a ... ndex_5.htm
http://www.turn1.eu/pics/Clubspecials_a ... ndex_5.htm
-
Manic
- Lid van verdienste
-
jelger