Tweede inspectiedag

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
Plaats reactie
E-wreck
Geregistreerd lid

Tweede inspectiedag

Bericht door E-wreck » vr 29 aug, 2003 11:00

Ivm met mijn komende vakantie in september voorzie ik een mogelijk probleem met de inschrijving voor de inspectiedag op 27 september.

Wanneer komt de volgende "Saabberichten" in de post?

Indien deze na 8 september arriveerd, kan iemand anders mij dan inschrijven?

Ewout900
Geregistreerd lid

Re: Tweede inspectiedag

Bericht door Ewout900 » zo 31 aug, 2003 12:57

Ik meende dat de Saabberichten dit weekend zou komen?? Heb inderdaad nog niets gezien. Ik verwacht hem zeker vóór 8 september.

Ewout
(zit nogwel in de redactie van de SB).

E-wreck
Geregistreerd lid

Bericht door E-wreck » wo 03 sep, 2003 8:14

Saabberichten zat gisteren in de brievenbus. :-) Je kan bellen vanaf 13 September. Dat gaat wel lukken.

E-wreck
Geregistreerd lid

Bericht door E-wreck » do 04 sep, 2003 7:58

De Wagen is gisteren geserviced door De Man en OK bevonden. Daarna goedgekeurd voor de APK en via steekproef door de RDW zelf! 8)

Heeft een technische keuring nu eigenlijk nog wel zin? Wat doen ze daar wat ze bij de APK niet doen? Mischien is het nu slimmer om de technische keuring over een half jaar te laten doen. Meningen graag. :D

Mennot
Geregistreerd lid

Bericht door Mennot » do 11 sep, 2003 15:36

Inspectiedag is denk ik in dit geval niet zozeer zinvol als wel leuk en interessant (of is daarmee wellicht ook de zin gegeven...?). Leuk om te zien of ze ondanks alles toch nog dingen ontdekken, dan wel missen. Ik ga er zelf heen omdat ze de vorige keer een fijn stukje roest hebben gemist wat bij de APK-keuring een maand of twee erna toch echt wel een probleem bleek te zijn. :shock: Vond ik wel wat jammer eigenlijk (al was het alleen maar omdat daardoor de APK wederom hoger uitviel dan gepland! :cry: )
Kortom ik ga voor de gezelligheid, om te zeuren :twisted: en oja, als ik er toch ben kan ik gelijk mijn auto wel laten keuren...

Plaats reactie