aanmeldingen en mutaties verdwenen

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
Plaats reactie
1001760
Donateur (2x)
Donateur (2x)

aanmeldingen en mutaties verdwenen

Bericht door 1001760 » do 07 sep, 2006 19:59

De website van Saab Club Nederland is onlangs belaagd door een enorme hoeveelheid spam.
Door de problemen met de site heeft de provider (zonder overleg!) besloten de site "terug te zetten" op 7 juli 2006, omdat dit volgens hen de meest schone versie was.
Hierdoor zijn alle ingegeven mutaties uit de periode ongeveer tussen 7 juli en 7 augustus (en misschien nog wel later) verloren geraakt.
Voor alle aanmeldingen uit de afgelopen periode die intussen ook betaald hebben, moesten nieuwe lidnummers aangemaakt worden.
Mocht dit bij jou ook zijn gebeurd, controleer dan de gegevens op de website van Saab Club Nederland en pas ze, indien nodig, aan.
Wanneer dit niet lukt, of wanneer je helemaal niets meer van de Saab Club hebt gehoord na je aanmelding, neem dan contact op via ledenadministratie@saabclub.nl

Excuses voor de overlast.

Met vriendelijke groet,
Saab Club Nederland

Jacco Veldhuizen
Ledenadministratie

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » ma 02 okt, 2006 14:00

even een vraagje, ik wil het geld (de contributie) met internetbankieren overmaken... het rekeningnummer op de acceptgiro is 494766, hier kan ik alleen maar P000494766 (weet even niet hoeveel nullen) van maken, als zijnde een postbank rekeningnummer.... klopt het dan nog?

groeten,

David Joost

1001760
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door 1001760 » ma 02 okt, 2006 16:39

davidjoost schreef:even een vraagje, ik wil het geld (de contributie) met internetbankieren overmaken... het rekeningnummer op de acceptgiro is 494766, hier kan ik alleen maar P000494766 (weet even niet hoeveel nullen) van maken, als zijnde een postbank rekeningnummer.... klopt het dan nog?

groeten,

David Joost
David Joost,

Ik weet niet via welke bank je het geld wilt overmaken, maar al die nullen zijn volgens mij niet nodig.

Jacco

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » ma 02 okt, 2006 17:17

die nullen en die P ervoor doet ie automatisch, ik wil het vanaf de Rabobank (internetbankieren) overmaken...

davidjoost

1001760
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door 1001760 » ma 02 okt, 2006 18:46

Volgens mij moet dat lukken. Het is al die andere 2000 leden ook gelukt...
Je mag het natuurlijk ook langs komen brengen...

Ik zie het wel verschijnen.
Zodra de betaling door mij verwerkt is, krijg je een automatisch verzonden e-mailbericht.

Groeten,
Jacco

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » ma 02 okt, 2006 21:47

davidjoost schreef:die nullen en die P ervoor doet ie automatisch, ik wil het vanaf de Rabobank (internetbankieren) overmaken...

davidjoost
DJ, heb laatst ook geld overgemaakt via internetbankieren naar de Saabclub. Zit welliswaar bij de ABN, maar die zette er ook automatisch een P voor. Gewoon doen, als die het automatisch doet zal het wel goed gaan.

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » zo 08 okt, 2006 20:19

is mijn poen binnengekomen?!

1001760
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door 1001760 » di 17 okt, 2006 11:19

davidjoost schreef:is mijn poen binnengekomen?!
Hallo David Joost,

Of je "poen" al binnen is gekomen kan ik alleen controleren wanneer er rekeningafschriften van de Postbank binnen komen.
Dat gebeurt om de dinsdag (vandaag dus).
Wanneer je betaling is verwerkt, krijg je automatisch (e-mail) bericht.

Groeten,
Jacco

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » di 17 okt, 2006 12:16

ok mooi...

kan ik me daarna ook aanmelden voor de onderdelendag?

davidjoost

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » di 17 okt, 2006 12:31

davidjoost schreef:ok mooi...

kan ik me daarna ook aanmelden voor de onderdelendag?

davidjoost
Waarom zou je dat doen? Je mag sowieso er naar toe komen hoor :)

Sander

Plaats reactie