Pagina 1 van 1

Avondrit Noord-Brabant

Geplaatst: zo 11 mei, 2025 17:26
door Tissa
Saab Club Nederland avondrit Noord-Brabant 20 mei

Traditiegetrouw rijden we in mei een avondrit. Deze keer begint en eindigt de rit op de markt in Oirschot. De rit duurt ongeveer anderhalf uur en voert ons door het gebied begrenst door Oirschot, Oisterwijk en Schijndel. Navigatie gaat deze keer aan de hand van het bekende bolletje-pijltje systeem, dus behalve de chauffeur/chauffeuse is een navigator eigenlijk onontbeerlijk.

De ontvangst is vanaf 19:00 en de eerste auto's zullen vanaf 19:30 vertrekken. De kosten bedragen €7,50, maar natuurlijk krijg je er ook een koffietje en gebakje van tevoren en een drankje met de bekende bitterbal na afloop voor.

Inschrijven kan via https://saabclub.nl/activiteiten/info/product/387/432

Afbeelding

Re: Avondrit Noord-Brabant

Geplaatst: zo 11 mei, 2025 19:57
door Kruimel
En als je nou geen lid bent…

Re: Avondrit Noord-Brabant

Geplaatst: zo 11 mei, 2025 20:51
door 95twinturbo
Lap! Ik ga die avond naar een concert van Dire straits in 013. Of nou ja, wat er nog van over is :)
Heel veel plezier!

Re: Avondrit Noord-Brabant

Geplaatst: zo 11 mei, 2025 21:10
door Tissa
Kruimel schreef:
zo 11 mei, 2025 19:57
En als je nou geen lid bent…
Snel lid worden :mrgreen:

Re: Avondrit Noord-Brabant

Geplaatst: ma 12 mei, 2025 10:01
door ofr
aangemeld, twee personen

mooie omgeving, hoop dat de markt gereserveerd is als Saab Parking Only
zal mooie beelden opleveren

Re: Avondrit Noord-Brabant

Geplaatst: ma 12 mei, 2025 10:24
door Tissa
Kruimel schreef:
zo 11 mei, 2025 19:57
En als je nou geen lid bent…
On a serious note: aanmelding voor deze activiteiten zijn voor leden van de Saab Club. Als je in of rond Noord-Brabant woont (zoals ik), vind ik het zeer voordelig om lid te zijn, aangezien de NB afdeling heel veel organiseert. Plus, wat je allemaal terugkrijgt voor de €45 dat je aan lidmaatschap uitgeeft vind ik persoonlijk genoeg reden. Denk aan alle activiteiten, en kortingen daarop, en SaabBerichten. :O:

Re: Avondrit Noord-Brabant

Geplaatst: ma 12 mei, 2025 10:37
door Kruimel
Tissa schreef:
ma 12 mei, 2025 10:24
On a serious note: aanmelding voor deze activiteiten zijn voor leden van de Saab Club. Als je in of rond Noord-Brabant woont (zoals ik), vind ik het zeer voordelig om lid te zijn, aangezien de NB afdeling heel veel organiseert. Plus, wat je allemaal terugkrijgt voor de €45 dat je aan lidmaatschap uitgeeft vind ik persoonlijk genoeg reden. Denk aan alle activiteiten, en kortingen daarop, en SaabBerichten. :O:
Ik ben net pas lid van dit forum, om dan ook gelijk maar lid te worden van SCN is misschien wel erg voorbarig. Maar wie weet... daarbij ik woon niet in NB.
Op zich misschien jammer want ik zie er wel leuke dingen tussen staan zoals de Roll on roll off.

Gelukkig rijdt het Saabje ook zonder lidmaatschap leuke ritjes over de dijken. 8)

Re: Avondrit Noord-Brabant

Geplaatst: ma 12 mei, 2025 11:55
door Tissa
Ja, er worden door heel het land wel leuke dingen georganiseerd!

Ik begrijp je punt, ik was ook bij saabforum actief lang voordat ik lid werd van de club :oops:
Neemt niet weg dat ik meer dan blij ben dat ik de stap heb gemaakt. Bijvoorbeeld de Nationale Saabdag in Best 28 juni kijk ik ook heel erg naar uit.

Re: Avondrit Noord-Brabant

Geplaatst: ma 12 mei, 2025 12:57
door Kruimel
Tissa schreef:
ma 12 mei, 2025 11:55
Ja, er worden door heel het land wel leuke dingen georganiseerd!

Ik begrijp je punt, ik was ook bij saabforum actief lang voordat ik lid werd van de club :oops:
Neemt niet weg dat ik meer dan blij ben dat ik de stap heb gemaakt. Bijvoorbeeld de Nationale Saabdag in Best 28 juni kijk ik ook heel erg naar uit.
maar daar kun je ook heen zonder lidmaatschap.

Re: Avondrit Noord-Brabant

Geplaatst: ma 12 mei, 2025 16:11
door Tissa
Klopt, maar je betaalt wel 5 euro meer volgens mij :wink: Dat bedoel ik met de voordelen van lidmaatschap. Maar je kan inderdaad evenveel genieten zonder lidmaatschap :D

Avondrit Noord-Brabant

Geplaatst: di 20 mei, 2025 22:54
door ofr
Dank weer voor de organisatie
Mooie rit van een 60 kilometers
Start en finish op de markt in Oirschot!!
Afbeelding

Afbeelding

Re: Avondrit Noord-Brabant

Geplaatst: wo 21 mei, 2025 10:08
door simon_bergman
Was weer enorm gezellig! Erg van genoten :)

Afbeelding

Ook genoeg klassiekers om mee te sparren :O:

Re: Avondrit Noord-Brabant

Geplaatst: wo 04 jun, 2025 10:37
door Bassie900
Poah wat een fraaie bakken! ;)