KAFFE och SAABS
-
Rob de tuinman
- Geregistreerd lid
- Berichten: 113
- Lid geworden op: za 05 dec, 2020 22:18
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
KAFFE och SAABS
Woensdagavond 10e juni a.s. organiseert Regio Randstad weer een “Kaffe och Saabs”, locatie:
Openbare Parkeerplaats Reeuwijk
Reeuwijksehoutwal, 2811 NW Reeuwijk . Aan de A12 afslag 12 Reeuwijk richting Landal de Reeuwijkse plassen. Doorrijden tot aan surfstrand daar staan we met de koffie. Na het doorslaande succes van vorig jaar ,bijna 60 saabs in alle soorten en leeftijden, willen we dit eigenlijk overtreffen dus kom allen. Hopen dat het weer meezit dan moet het goed komen
Dit evenement staat open voor alle liefhebbers van het merk Saab, ook niet SCN leden zijn van harte welkom. De bedoeling is om iedereen de mogelijkheid te geven om eens een avond met elkaar van gedachten te wisselen over ons favoriete automerk. Elkaars auto’s bekijken, gluren onder de motorkap, onderhoudstips en adressen uitwisselen van interessante Saabadressen, het kan allemaal.
De avondmeeting begint om 19.00 uur en eindigt als de laatste bezoeker naar huis gaat. Wij zorgen voor koffie, thee, water en, voor de liefhebber, zelfs een koek. Wat wil een mens nog meer! De kofferbak mag open voor de verkoop van onderdelen die in de kofferbak passen.
Aanmelden is niet verplicht maar wordt wel gewaardeerd. Aanmelden kan doormiddel van een email naar: regiorandstad@saabclub.nl
Tot woensdagavond, de 10e juni.
Regio Randstad.
Openbare Parkeerplaats Reeuwijk
Reeuwijksehoutwal, 2811 NW Reeuwijk . Aan de A12 afslag 12 Reeuwijk richting Landal de Reeuwijkse plassen. Doorrijden tot aan surfstrand daar staan we met de koffie. Na het doorslaande succes van vorig jaar ,bijna 60 saabs in alle soorten en leeftijden, willen we dit eigenlijk overtreffen dus kom allen. Hopen dat het weer meezit dan moet het goed komen
Dit evenement staat open voor alle liefhebbers van het merk Saab, ook niet SCN leden zijn van harte welkom. De bedoeling is om iedereen de mogelijkheid te geven om eens een avond met elkaar van gedachten te wisselen over ons favoriete automerk. Elkaars auto’s bekijken, gluren onder de motorkap, onderhoudstips en adressen uitwisselen van interessante Saabadressen, het kan allemaal.
De avondmeeting begint om 19.00 uur en eindigt als de laatste bezoeker naar huis gaat. Wij zorgen voor koffie, thee, water en, voor de liefhebber, zelfs een koek. Wat wil een mens nog meer! De kofferbak mag open voor de verkoop van onderdelen die in de kofferbak passen.
Aanmelden is niet verplicht maar wordt wel gewaardeerd. Aanmelden kan doormiddel van een email naar: regiorandstad@saabclub.nl
Tot woensdagavond, de 10e juni.
Regio Randstad.
Saab 9-5 estate vector steel grey(279)
helaas overleden.Per 18-6 de trotse eigenaar van een 9-3 sport estate dolfijn grijs
-
willemwerkt
- Donateur (3x)

- Berichten: 382
- Lid geworden op: wo 13 jul, 2022 13:47
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Re: KAFFE och SAABS
Ja, leuk.
Ik zet 'm in de agenda met hoofdletters.
Groet, Willem
Ik zet 'm in de agenda met hoofdletters.
Groet, Willem
-
Tissa
- Geregistreerd lid
- Berichten: 626
- Lid geworden op: wo 22 nov, 2023 23:02
- Regio: NL - Provincie Noord-Brabant
Re: KAFFE och SAABS
Saab 9-3 2.0t SE 2002 (Magnus)
Ford Fiesta 1300 Ghia '82 (Harry)
Verkocht:
9-3 SportCombi 1.8t Hirsch 2006 (Björn)
90 '85 Platinablå (Berserker)
99L CC '74 Karolinablå (Beauregarde)
900GLE '80 Midnattsblå (Blåhaj)
Ford Fiesta 1300 Ghia '82 (Harry)
Verkocht:
9-3 SportCombi 1.8t Hirsch 2006 (Björn)
90 '85 Platinablå (Berserker)
99L CC '74 Karolinablå (Beauregarde)
900GLE '80 Midnattsblå (Blåhaj)
-
Rob de tuinman
- Geregistreerd lid
- Berichten: 113
- Lid geworden op: za 05 dec, 2020 22:18
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Re: KAFFE och SAABS
Nog 10 dagen dan gaan we weer koffie drinken of thee en opscheppen over onze SAAB. Laat even weten of je plannen hebt om te komen gluren .
Kunnen wij er rekening mee houden in hoeveelheid koeken en liters koffie . Tot volgende week

Kunnen wij er rekening mee houden in hoeveelheid koeken en liters koffie . Tot volgende week
Saab 9-5 estate vector steel grey(279)
helaas overleden.Per 18-6 de trotse eigenaar van een 9-3 sport estate dolfijn grijs
-
Turbobakk
- Donateur (8x)

- Berichten: 2169
- Lid geworden op: vr 10 okt, 2003 16:04
- Regio: NL - Provincie Flevoland
Re: KAFFE och SAABS
Als het droog is, kom ik wel even langs.
Turbobakk
Saab 900 Classic Coupé T5 1993
Saab Sonett 1973
Saab 900 Classic Coupé T5 1993
Saab Sonett 1973
-
el-barro
- Donateur (2x)

- Berichten: 657
- Lid geworden op: zo 31 aug, 2008 13:33
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Re: KAFFE och SAABS
Ik denk dat ik wel even langskom met Halvar.
If it ain't broken, fix it 'till it is
96 V4 '66 beige
99 GL '82 Terracotta genaamd "Halvar"
9-5 sport estate BioPowerrr '07 2.3t
BMWR50/2 '61
BMW R1150GS Adv. '03
BMW R1150R Rockster '05
Yamaha Diversion 900 met EML CT2000 zijspan
Zündapp Bella R154 '58
96 V4 '66 beige
99 GL '82 Terracotta genaamd "Halvar"
9-5 sport estate BioPowerrr '07 2.3t
BMWR50/2 '61
BMW R1150GS Adv. '03
BMW R1150R Rockster '05
Yamaha Diversion 900 met EML CT2000 zijspan
Zündapp Bella R154 '58
-
willemwerkt
- Donateur (3x)

- Berichten: 382
- Lid geworden op: wo 13 jul, 2022 13:47
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Re: KAFFE och SAABS
even die nieuwe knalpiep laten horen ?
-
Rob de tuinman
- Geregistreerd lid
- Berichten: 113
- Lid geworden op: za 05 dec, 2020 22:18
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Re: KAFFE och SAABS
We horen het welwillemwerkt schreef: ↑do 04 jun, 2026 14:11even die nieuwe knalpiep laten horen ?
Saab 9-5 estate vector steel grey(279)
helaas overleden.Per 18-6 de trotse eigenaar van een 9-3 sport estate dolfijn grijs
-
Rob de tuinman
- Geregistreerd lid
- Berichten: 113
- Lid geworden op: za 05 dec, 2020 22:18
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Re: KAFFE och SAABS
Het beloofd droog weer te zijn . Koffie is er in overvloed als ook de koeken . Nu nog een stuk of 70 saabs en het kan niet stuk.
Tot woensdag

Tot woensdag
Saab 9-5 estate vector steel grey(279)
helaas overleden.Per 18-6 de trotse eigenaar van een 9-3 sport estate dolfijn grijs
-
schoenmaker
- Geregistreerd lid
- Berichten: 512
- Lid geworden op: di 16 feb, 2010 15:37
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Re: KAFFE och SAABS
We komen eraan, gezellig. 
9000 CS 1997. 114500 km verkocht!!
900 Red Arrow 'special' 1987
9-3 20T 1999 [Aero]uitvoering
9-5 Aero sedan 2008 Polar white
Saab, eigenwijs leuk.
900 Red Arrow 'special' 1987
9-3 20T 1999 [Aero]uitvoering
9-5 Aero sedan 2008 Polar white
Saab, eigenwijs leuk.
-
Rob de tuinman
- Geregistreerd lid
- Berichten: 113
- Lid geworden op: za 05 dec, 2020 22:18
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Re: KAFFE och SAABS
Het meeste water is nu gevallen , zonnetje onderweg gaat helemaal goed komen vanavond
Saab 9-5 estate vector steel grey(279)
helaas overleden.Per 18-6 de trotse eigenaar van een 9-3 sport estate dolfijn grijs
-
Rob de tuinman
- Geregistreerd lid
- Berichten: 113
- Lid geworden op: za 05 dec, 2020 22:18
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Re: KAFFE och SAABS
Beste allemaal wat een geweldige opkomst weer.
Ondanks de dreiging van een enkele bui weer meer enthousiaste bezoekers. Saab is niet dood Saab LEEFT.
Geweldig tot een volgende meeting.

Ondanks de dreiging van een enkele bui weer meer enthousiaste bezoekers. Saab is niet dood Saab LEEFT.
Geweldig tot een volgende meeting.
Saab 9-5 estate vector steel grey(279)
helaas overleden.Per 18-6 de trotse eigenaar van een 9-3 sport estate dolfijn grijs
-
Michael01
- Donateur (5x)

- Berichten: 170
- Lid geworden op: za 20 aug, 2022 7:10
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Re: KAFFE och SAABS
Was erg leuk er weer te zijn. Bekende en nieuwe gezichten (en Saabs) gezien.
Saab 900i 16v coupé 1991 Zwart
Saab 9-3 2.0t SE cabrio 2000 IJsgrijs
Saab 9-3 2.0t SE 2001 Zwart
Volvo EX30 2024 zwart
Saab 9-3 2.0t SE cabrio 2000 IJsgrijs
Saab 9-3 2.0t SE 2001 Zwart
Volvo EX30 2024 zwart
-
Tissa
- Geregistreerd lid
- Berichten: 626
- Lid geworden op: wo 22 nov, 2023 23:02
- Regio: NL - Provincie Noord-Brabant
Re: KAFFE och SAABS
willemwerkt schreef: ↑do 04 jun, 2026 14:11even die nieuwe knalpiep laten horen ?
En, hoe klonk ie?
Saab 9-3 2.0t SE 2002 (Magnus)
Ford Fiesta 1300 Ghia '82 (Harry)
Verkocht:
9-3 SportCombi 1.8t Hirsch 2006 (Björn)
90 '85 Platinablå (Berserker)
99L CC '74 Karolinablå (Beauregarde)
900GLE '80 Midnattsblå (Blåhaj)
Ford Fiesta 1300 Ghia '82 (Harry)
Verkocht:
9-3 SportCombi 1.8t Hirsch 2006 (Björn)
90 '85 Platinablå (Berserker)
99L CC '74 Karolinablå (Beauregarde)
900GLE '80 Midnattsblå (Blåhaj)
-
Joopyboy
- Donateur (4x)

- Berichten: 1296
- Lid geworden op: wo 16 feb, 2011 14:51
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Re: KAFFE och SAABS
Dat was een mooie avond met prima weer voor zo’n leuk avondje! Paar plaatjes.





Deze 99 turbo kwam op het allerlaatst ook nog even buurten!





Deze 99 turbo kwam op het allerlaatst ook nog even buurten!
95 V4 ('73), toreador rood (R2-B): sinds 2018
900 T8 sedan (‘87), ambassadeurs blauw: sinds 2023
900i 16v ('92), nocturne blauw metallic: 2011-2024
900 T8 sedan (‘87), ambassadeurs blauw: sinds 2023



