KAFFE och SAABS

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
Rob de tuinman
Geregistreerd lid
Berichten: 113
Lid geworden op: za 05 dec, 2020 22:18
Regio: NL - Provincie Zuid-holland

KAFFE och SAABS

Bericht door Rob de tuinman » wo 20 mei, 2026 21:35

Woensdagavond 10e juni a.s. organiseert Regio Randstad weer een “Kaffe och Saabs”, locatie:

Openbare Parkeerplaats Reeuwijk
Reeuwijksehoutwal, 2811 NW Reeuwijk . Aan de A12 afslag 12 Reeuwijk richting Landal de Reeuwijkse plassen. Doorrijden tot aan surfstrand daar staan we met de koffie. Na het doorslaande succes van vorig jaar ,bijna 60 saabs in alle soorten en leeftijden, willen we dit eigenlijk overtreffen dus kom allen. Hopen dat het weer meezit dan moet het goed komen

Dit evenement staat open voor alle liefhebbers van het merk Saab, ook niet SCN leden zijn van harte welkom. De bedoeling is om iedereen de mogelijkheid te geven om eens een avond met elkaar van gedachten te wisselen over ons favoriete automerk. Elkaars auto’s bekijken, gluren onder de motorkap, onderhoudstips en adressen uitwisselen van interessante Saabadressen, het kan allemaal.

De avondmeeting begint om 19.00 uur en eindigt als de laatste bezoeker naar huis gaat. Wij zorgen voor koffie, thee, water en, voor de liefhebber, zelfs een koek. Wat wil een mens nog meer! De kofferbak mag open voor de verkoop van onderdelen die in de kofferbak passen.
Aanmelden is niet verplicht maar wordt wel gewaardeerd. Aanmelden kan doormiddel van een email naar: regiorandstad@saabclub.nl

Tot woensdagavond, de 10e juni.

Regio Randstad.
Saab 9-5 estate vector steel grey(279) :( helaas overleden.Per 18-6 de trotse eigenaar van een 9-3 sport estate dolfijn grijs

Gebruikersavatar
willemwerkt
Donateur (3x)
Donateur (3x)
Berichten: 382
Lid geworden op: wo 13 jul, 2022 13:47
Regio: NL - Provincie Zuid-holland

Re: KAFFE och SAABS

Bericht door willemwerkt » wo 20 mei, 2026 22:41

Ja, leuk.
Ik zet 'm in de agenda met hoofdletters.
Groet, Willem

Gebruikersavatar
Tissa
Geregistreerd lid
Berichten: 626
Lid geworden op: wo 22 nov, 2023 23:02
Regio: NL - Provincie Noord-Brabant

Re: KAFFE och SAABS

Bericht door Tissa » wo 27 mei, 2026 17:16

Even wat foto's van de geweldige opkomst van vorig jaar! Hopen op net zo goed weer dit jaar!

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Saab 9-3 2.0t SE 2002 (Magnus)
Ford Fiesta 1300 Ghia '82 (Harry)
Verkocht:
9-3 SportCombi 1.8t Hirsch 2006 (Björn)
90 '85 Platinablå (Berserker)
99L CC '74 Karolinablå (Beauregarde)
900GLE '80 Midnattsblå (Blåhaj)

Rob de tuinman
Geregistreerd lid
Berichten: 113
Lid geworden op: za 05 dec, 2020 22:18
Regio: NL - Provincie Zuid-holland

Re: KAFFE och SAABS

Bericht door Rob de tuinman » ma 01 jun, 2026 19:20

Nog 10 dagen dan gaan we weer koffie drinken of thee en opscheppen over onze SAAB. Laat even weten of je plannen hebt om te komen gluren .
Kunnen wij er rekening mee houden in hoeveelheid koeken en liters koffie . Tot volgende week :O: :D
Saab 9-5 estate vector steel grey(279) :( helaas overleden.Per 18-6 de trotse eigenaar van een 9-3 sport estate dolfijn grijs

Gebruikersavatar
Turbobakk
Donateur (8x)
Donateur (8x)
Berichten: 2169
Lid geworden op: vr 10 okt, 2003 16:04
Regio: NL - Provincie Flevoland

Re: KAFFE och SAABS

Bericht door Turbobakk » ma 01 jun, 2026 21:28

Als het droog is, kom ik wel even langs.
Turbobakk

Saab 900 Classic Coupé T5 1993
Saab Sonett 1973

Gebruikersavatar
el-barro
Donateur (2x)
Donateur (2x)
Berichten: 657
Lid geworden op: zo 31 aug, 2008 13:33
Regio: NL - Provincie Zuid-holland

Re: KAFFE och SAABS

Bericht door el-barro » do 04 jun, 2026 14:08

Ik denk dat ik wel even langskom met Halvar.
If it ain't broken, fix it 'till it is
96 V4 '66 beige
99 GL '82 Terracotta genaamd "Halvar"
9-5 sport estate BioPowerrr '07 2.3t
BMWR50/2 '61
BMW R1150GS Adv. '03
BMW R1150R Rockster '05
Yamaha Diversion 900 met EML CT2000 zijspan
Zündapp Bella R154 '58

Gebruikersavatar
willemwerkt
Donateur (3x)
Donateur (3x)
Berichten: 382
Lid geworden op: wo 13 jul, 2022 13:47
Regio: NL - Provincie Zuid-holland

Re: KAFFE och SAABS

Bericht door willemwerkt » do 04 jun, 2026 14:11

even die nieuwe knalpiep laten horen ?

Rob de tuinman
Geregistreerd lid
Berichten: 113
Lid geworden op: za 05 dec, 2020 22:18
Regio: NL - Provincie Zuid-holland

Re: KAFFE och SAABS

Bericht door Rob de tuinman » za 06 jun, 2026 13:33

willemwerkt schreef:
do 04 jun, 2026 14:11
even die nieuwe knalpiep laten horen ?
We horen het wel :D
Saab 9-5 estate vector steel grey(279) :( helaas overleden.Per 18-6 de trotse eigenaar van een 9-3 sport estate dolfijn grijs

Rob de tuinman
Geregistreerd lid
Berichten: 113
Lid geworden op: za 05 dec, 2020 22:18
Regio: NL - Provincie Zuid-holland

Re: KAFFE och SAABS

Bericht door Rob de tuinman » ma 08 jun, 2026 20:12

Het beloofd droog weer te zijn . Koffie is er in overvloed als ook de koeken . Nu nog een stuk of 70 saabs en het kan niet stuk.
Tot woensdag :O: :O:
Saab 9-5 estate vector steel grey(279) :( helaas overleden.Per 18-6 de trotse eigenaar van een 9-3 sport estate dolfijn grijs

Gebruikersavatar
schoenmaker
Geregistreerd lid
Berichten: 512
Lid geworden op: di 16 feb, 2010 15:37
Regio: NL - Provincie Zuid-holland

Re: KAFFE och SAABS

Bericht door schoenmaker » ma 08 jun, 2026 20:39

We komen eraan, gezellig. :O:
9000 CS 1997. 114500 km verkocht!!
900 Red Arrow 'special' 1987
9-3 20T 1999 [Aero]uitvoering
9-5 Aero sedan 2008 Polar white

Saab, eigenwijs leuk.

Rob de tuinman
Geregistreerd lid
Berichten: 113
Lid geworden op: za 05 dec, 2020 22:18
Regio: NL - Provincie Zuid-holland

Re: KAFFE och SAABS

Bericht door Rob de tuinman » wo 10 jun, 2026 12:45

Het meeste water is nu gevallen , zonnetje onderweg gaat helemaal goed komen vanavond
Saab 9-5 estate vector steel grey(279) :( helaas overleden.Per 18-6 de trotse eigenaar van een 9-3 sport estate dolfijn grijs

Rob de tuinman
Geregistreerd lid
Berichten: 113
Lid geworden op: za 05 dec, 2020 22:18
Regio: NL - Provincie Zuid-holland

Re: KAFFE och SAABS

Bericht door Rob de tuinman » do 11 jun, 2026 18:13

Beste allemaal wat een geweldige opkomst weer.
Ondanks de dreiging van een enkele bui weer meer enthousiaste bezoekers. Saab is niet dood Saab LEEFT.
Geweldig tot een volgende meeting. :O: :lol:
Saab 9-5 estate vector steel grey(279) :( helaas overleden.Per 18-6 de trotse eigenaar van een 9-3 sport estate dolfijn grijs

Michael01
Donateur (5x)
Donateur (5x)
Berichten: 170
Lid geworden op: za 20 aug, 2022 7:10
Regio: NL - Provincie Zuid-holland

Re: KAFFE och SAABS

Bericht door Michael01 » do 11 jun, 2026 18:18

Was erg leuk er weer te zijn. Bekende en nieuwe gezichten (en Saabs) gezien.
Saab 900i 16v coupé 1991 Zwart
Saab 9-3 2.0t SE cabrio 2000 IJsgrijs
Saab 9-3 2.0t SE 2001 Zwart
Volvo EX30 2024 zwart

Gebruikersavatar
Tissa
Geregistreerd lid
Berichten: 626
Lid geworden op: wo 22 nov, 2023 23:02
Regio: NL - Provincie Noord-Brabant

Re: KAFFE och SAABS

Bericht door Tissa » do 11 jun, 2026 20:22

willemwerkt schreef:
do 04 jun, 2026 14:11
even die nieuwe knalpiep laten horen ?

En, hoe klonk ie?
Saab 9-3 2.0t SE 2002 (Magnus)
Ford Fiesta 1300 Ghia '82 (Harry)
Verkocht:
9-3 SportCombi 1.8t Hirsch 2006 (Björn)
90 '85 Platinablå (Berserker)
99L CC '74 Karolinablå (Beauregarde)
900GLE '80 Midnattsblå (Blåhaj)

Gebruikersavatar
Joopyboy
Donateur (4x)
Donateur (4x)
Berichten: 1296
Lid geworden op: wo 16 feb, 2011 14:51
Regio: NL - Provincie Zuid-holland

Re: KAFFE och SAABS

Bericht door Joopyboy » do 11 jun, 2026 22:43

Dat was een mooie avond met prima weer voor zo’n leuk avondje! Paar plaatjes.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Deze 99 turbo kwam op het allerlaatst ook nog even buurten!
95 V4 ('73), toreador rood (R2-B): sinds 2018
900 T8 sedan (‘87), ambassadeurs blauw: sinds 2023
900i 16v ('92), nocturne blauw metallic: 2011-2024