saabberichten

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
Plaats reactie
Injectie
Moderator

saabberichten

Bericht door Injectie » wo 30 sep, 2009 12:37

Wie weet wanneer de nieuwe uitkomt? had verwacht hem al te vinden na mijn vakantie....

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » wo 30 sep, 2009 13:04

De laatste dummies zijn alweer anderhalve week geleden langs de ogen gegaan... lijkt me dat ie toch een dezer dagen op de mat moet liggen.

ad
Geregistreerd lid

Bericht door ad » wo 30 sep, 2009 13:28

De laatste dummies zijn alweer anderhalve week geleden langs de ogen gegaan... lijkt me dat ie toch een dezer dagen op de mat moet liggen.
Ik wil niet lullig doen...maar was dit niet het augustus nummer??

ad

Tubefreak
Donateur
Donateur

Bericht door Tubefreak » wo 30 sep, 2009 16:46

zag op de site dat eind september de nieuwe er zou zijn. Da's.... vandaag. Zit ook al een hele tijd te wachten. Laatste die ik heb gehad was de nederlands/engelse versie voor IntSaab09.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » wo 30 sep, 2009 17:19

Inderdaad Ad, je hebt gelijk.
Dat betekent 3 Saabberichten in de laatste 3 maanden van het jaar. Een leuk vooruitzicht voor de lezers, een stress vooruitzicht voor de redactie. [maar dat hebben ze aan zichzelf te wijten, zullen we maar zeggen ;-) ]

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » wo 30 sep, 2009 18:02

ik zit een beetje likkebaardend te wachten op de 9000 verhalen waarover in het verleden al wat geschreven in dit subforum. vandaar.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » wo 30 sep, 2009 18:34

ik begrijp je opwinding geheel en al ;-)

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » wo 30 sep, 2009 19:20

Erg fijn dat iedereen met zoveel anticipatie op het komende nummer wacht :bow: Uiteraard onze excuses.

Saabberichten nr 4 hebben we beloofd voor uiterlijk vandaag maar dat gaat niet meer lukken. Liep uit bij de drukkert. :oops: ook nog eens.

Door al onze werkzaamheden aan de website, Intsaab en het festivalnummer daarvoor, zaten we aan de grens van wat je kan en mag verwachten van een stelletje amateurs met fulltime baan.

Nr 5 gaat ook opschuiven vanwege allerlei mededelingen die er in komen te staan met het oog op de volgende ledenvergadering en die nog samengesteld moeten worden. Nr 6 is op tijd en dan zijn we weer op schema.

Helaas is de basis dun dus als er saabrijders zijn die willen bijdragen aan de nieuwe site oid dan horen we het graag :D

@Desmond: we hadden wat problemen met een paar pagina's die de hele tijd krom trokken bij de drukker zodra er een zekere tronie op gedrukt werd :wink:

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » wo 30 sep, 2009 20:26

paar pagina's???? Ik sta er toch zeker maar op 1

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » wo 30 sep, 2009 20:38

Nee, je zal weten dat je in Saabberichten staat :twisted:

Lees vooral je bijschrift

Tubefreak
Donateur
Donateur

Bericht door Tubefreak » wo 30 sep, 2009 21:33

Super, heb nu nog meer zin in de nieuwe edities. [off topic] In tegenstelling tot de Kampioen waar ze ineens pizza's en zwembaden gaan testen en sowieso nauwelijks iets van belang afdrukken.

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » wo 30 sep, 2009 22:25

marq101 schreef:Nee, je zal weten dat je in Saabberichten staat :twisted:

Lees vooral je bijschrift
Was dat niet ook al het geval bij een foto van de eerste inspectiedag dit jaar?

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » wo 30 sep, 2009 22:36

Je bent een geliefd onderwerp

Jungleman
Geregistreerd lid

Bericht door Jungleman » wo 30 sep, 2009 23:46

jelger schreef:ik begrijp je opwinding geheel en al ;-)
mag ik uit deze topic opmaken dat de deelnemers aan de fotoshoot de kopij/het concept van het 9000-artikel niet (meer) te lezen krijgen?

dat was volgens mij wel de toezegging, indertijd.

?

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » do 01 okt, 2009 0:00

Terechte vraag indien toegezegd.

Beste even mailtje naar de schrijver

vrgr
marc

Plaats reactie