Clubspecial 24 September (2de inspectiedag)

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
robertw

Clubspecial 24 September (2de inspectiedag)

Bericht door robertw » zo 21 aug, 2005 20:55

wie gaat er allemaal naar de 2de inspectiedag van de SCN? de 24ste September Zwijndrecht (registratie vanaf 10 September)

1. Robertw (9000CS 2.0i LPt)
2.

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » zo 21 aug, 2005 21:14

Ik was wel van plan te gaan, eerst even zien of het wel lukt om me aan te melden, mogelijk gaat Edo dan trouwens ook mee.

Gr,

Dennis

robertw

weer geen reply (inspectiedag 24/9)

Bericht door robertw » zo 21 aug, 2005 21:53

het enige probleem wat ik heb is dat ik slechts 1 maal de saab-berichten heb mogen ontvangen en daarna niet meer...vreemd (ik stuur wel een email :roll: )

/rw

Manic
Lid van verdienste

Re: weer geen reply (inspectiedag 24/9)

Bericht door Manic » ma 22 aug, 2005 18:31

robertw schreef:het enige probleem wat ik heb is dat ik slechts 1 maal de saab-berichten heb mogen ontvangen en daarna niet meer...vreemd (ik stuur wel een email :roll: )

/rw
Ik ook maar 1 keer, zit al enige weken met smart op nr. 2 te wachten.....

RoccoH
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door RoccoH » di 23 aug, 2005 18:39

laat me raden, de drukker is weer failliet? :P

Maarre wil mij ook graag opgeven voor de inspectie... :) :(

Manic
Lid van verdienste

Re: weer geen reply (inspectiedag 24/9)

Bericht door Manic » di 23 aug, 2005 22:16

Manic schreef:
robertw schreef:het enige probleem wat ik heb is dat ik slechts 1 maal de saab-berichten heb mogen ontvangen en daarna niet meer...vreemd (ik stuur wel een email :roll: )

/rw
Ik ook maar 1 keer, zit al enige weken met smart op nr. 2 te wachten.....

Herstel: Ik heb nr. 2 toch wel gehad (meende dat ik er maar 1 had gehad dit jaar, niets bleek minder waar), maar kijk al wel uit naar nr. 3!

Gr,

Dennis

Vorticity
Geregistreerd lid

Bericht door Vorticity » di 23 aug, 2005 23:31

Wat kan je van zo'n dag verwachten. Ben er nog nooit naartoe geweest.

robertw

Bericht door robertw » wo 24 aug, 2005 6:34

mezzahiri,

ik ben ook nog nooit geweest, dus mijn nieuwsgierigheid is groot. In ieder geval veel saab en een inspectie van je auto (mits op tijd geregistreerd)

/rw

szaab
Geregistreerd lid

Bericht door szaab » wo 24 aug, 2005 14:48

het enige probleem wat ik heb is dat ik slechts 1 maal de saab-berichten heb mogen ontvangen en daarna niet meer...vreemd (ik stuur wel een email )

/rw
Bij mij hetzelfde....slechts 1. Had dit net toevallig in een pb'tje naar je gestuurd. Als ik me kan aanmelden ben ik van de partij(voor het eerst!).
En kunnen we elkaars saabjes bekijken, zie nu dat je de 9000 hebt gekocht :D en???

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » wo 24 aug, 2005 19:20

mezzahiri schreef:Wat kan je van zo'n dag verwachten. Ben er nog nooit naartoe geweest.
Je komt aan rond de afgesproken tijd (of eerder als je daar zin in hebt), drinkt een kopje koffie, maakt een praatje met andere Saabliefhebbers, wacht tot je opgeroepen wordt.
De auto wordt op alle punten geinspecteerd (vergelijk het met een uitgebreidere apk keuring) terwijl jij er razend nieuwsgierig met je neus boven op staat, je drinkt nog een kopje koffie, maakt nog een praatje en gaat weer huiswaarts met een lijstje met punten of een puntgaaf rapportje

robertw

Bericht door robertw » wo 24 aug, 2005 19:38

klinkt goed, hebben ze ook thee? :)

/rw

MISTY
Geregistreerd lid

Bericht door MISTY » wo 24 aug, 2005 20:15

En ze vinden natuurlijk altijd iets zoals bij de jaarlijkse apk?? :cry:

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » wo 24 aug, 2005 22:32

robertw schreef:klinkt goed, hebben ze ook thee? :)

/rw

Vast wel :wink:

Zo ziet het er trouwens uit: foto's

Greetz,

Dennis

op
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door op » do 25 aug, 2005 9:38

Ik heb de saabberichten ook nog niet. Wil iemand het telefoonnummer en de tijd wanneer je telefonisch moet afspreken doorgeven?
Alvast bedankt,
Olaf

robertw

Bericht door robertw » do 25 aug, 2005 9:52

Ik quote:

//

Tweede inspectiedag Zwijndrecht

Net als op maart 2005 zal er ook op 24 september 2005 weer een inspectiedag worden gehouden. U kunt als lid uw Saab geheel vrijblijvend en kosteloos uw Saab laten controleren op haar technische staat. Daarbij geldt een aantal spelregels in verband met de organisatie en een soepel verloop van de keuringen:

Aanmelden kan telefonisch vanaf zaterdag 10 september (telefoonnummer zie Saabberichten nr 4 2005);
Afmelden na opgave uiterlijk 23 september;
Deelname: maximaal eens per jaar;
Tijdige aanwezigheid.

//

Plaats reactie