Clubspecial 24 September (2de inspectiedag)
-
robertw
Clubspecial 24 September (2de inspectiedag)
wie gaat er allemaal naar de 2de inspectiedag van de SCN? de 24ste September Zwijndrecht (registratie vanaf 10 September)
1. Robertw (9000CS 2.0i LPt)
2.
1. Robertw (9000CS 2.0i LPt)
2.
-
Manic
- Lid van verdienste
-
robertw
weer geen reply (inspectiedag 24/9)
het enige probleem wat ik heb is dat ik slechts 1 maal de saab-berichten heb mogen ontvangen en daarna niet meer...vreemd (ik stuur wel een email
)
/rw
/rw
-
Manic
- Lid van verdienste
Re: weer geen reply (inspectiedag 24/9)
Ik ook maar 1 keer, zit al enige weken met smart op nr. 2 te wachten.....robertw schreef:het enige probleem wat ik heb is dat ik slechts 1 maal de saab-berichten heb mogen ontvangen en daarna niet meer...vreemd (ik stuur wel een email)
/rw
-
RoccoH
- Donateur (5x)

-
Manic
- Lid van verdienste
Re: weer geen reply (inspectiedag 24/9)
Manic schreef:Ik ook maar 1 keer, zit al enige weken met smart op nr. 2 te wachten.....robertw schreef:het enige probleem wat ik heb is dat ik slechts 1 maal de saab-berichten heb mogen ontvangen en daarna niet meer...vreemd (ik stuur wel een email)
/rw
Herstel: Ik heb nr. 2 toch wel gehad (meende dat ik er maar 1 had gehad dit jaar, niets bleek minder waar), maar kijk al wel uit naar nr. 3!
Gr,
Dennis
-
Vorticity
- Geregistreerd lid
-
robertw
-
szaab
- Geregistreerd lid
Bij mij hetzelfde....slechts 1. Had dit net toevallig in een pb'tje naar je gestuurd. Als ik me kan aanmelden ben ik van de partij(voor het eerst!).het enige probleem wat ik heb is dat ik slechts 1 maal de saab-berichten heb mogen ontvangen en daarna niet meer...vreemd (ik stuur wel een email )
/rw
En kunnen we elkaars saabjes bekijken, zie nu dat je de 9000 hebt gekocht
-
Manic
- Lid van verdienste
Je komt aan rond de afgesproken tijd (of eerder als je daar zin in hebt), drinkt een kopje koffie, maakt een praatje met andere Saabliefhebbers, wacht tot je opgeroepen wordt.mezzahiri schreef:Wat kan je van zo'n dag verwachten. Ben er nog nooit naartoe geweest.
De auto wordt op alle punten geinspecteerd (vergelijk het met een uitgebreidere apk keuring) terwijl jij er razend nieuwsgierig met je neus boven op staat, je drinkt nog een kopje koffie, maakt nog een praatje en gaat weer huiswaarts met een lijstje met punten of een puntgaaf rapportje
-
op
- Donateur (4x)

-
robertw
Ik quote:
//
Tweede inspectiedag Zwijndrecht
Net als op maart 2005 zal er ook op 24 september 2005 weer een inspectiedag worden gehouden. U kunt als lid uw Saab geheel vrijblijvend en kosteloos uw Saab laten controleren op haar technische staat. Daarbij geldt een aantal spelregels in verband met de organisatie en een soepel verloop van de keuringen:
Aanmelden kan telefonisch vanaf zaterdag 10 september (telefoonnummer zie Saabberichten nr 4 2005);
Afmelden na opgave uiterlijk 23 september;
Deelname: maximaal eens per jaar;
Tijdige aanwezigheid.
//
//
Tweede inspectiedag Zwijndrecht
Net als op maart 2005 zal er ook op 24 september 2005 weer een inspectiedag worden gehouden. U kunt als lid uw Saab geheel vrijblijvend en kosteloos uw Saab laten controleren op haar technische staat. Daarbij geldt een aantal spelregels in verband met de organisatie en een soepel verloop van de keuringen:
Aanmelden kan telefonisch vanaf zaterdag 10 september (telefoonnummer zie Saabberichten nr 4 2005);
Afmelden na opgave uiterlijk 23 september;
Deelname: maximaal eens per jaar;
Tijdige aanwezigheid.
//