Internationaal Saabtreffen Denemarken

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
Manic
Lid van verdienste

Internationaal Saabtreffen Denemarken

Bericht door Manic » ma 01 mar, 2004 23:43

Even ter info:

Tour de Danmark

To All Saab Enthusiasts!
The weekend of Aug. 6-8, 2004 The Danish Saab Clubs invites you to participate in The International Saab Club Meeting, Tour de Denmark.

The meeting will be held in one of the most beautiful areas of Denmark situated in Jutland near the town of Ebeltoft. Ebeltoft is located on the Southern part of the "nose" of Jutland.

The headquarters of The International Saab Meeting will be at the Fuglsø Center, a large sports and conference centre which holds all the facilities we need to make for an exciting and enjoyable event.

Now it is time to register !!!!

This is what you will recive for your fee
2 nights at Fuglsø Center in a 2-4 bed room , you are only present to one bed. Bed linen included.

Grill buffet Friday evening
Breakfast Saturday morning
Lunch Saturday
SAAB buffet Saturday evening
Midnight surprise !!!
Breakfast Sunday

All this you will recieve for only 175 Euros
If you do not want to stay on the Fuglsø Center ( every thing is taking place there ) There is a Campsite nearby, then the price will be 135 Euro and you have to pay the Campsite yourselves ( Camping prices 2003 is 9 Euros pers./ night ).

The official Meeting program

Of klik hier voor de site

Volg teven eventueel informatie via SCN

Ik denk er over...

Greetz,

Dennis

turboflix
Donateur
Donateur

Re: Internationaal Saabtreffen Denemarken

Bericht door turboflix » ma 01 mar, 2004 23:58

dat klinkt wel heel aanlokkelijk...

hmmmm 8)

Hanm
Lid van verdienste

Bericht door Hanm » di 02 mar, 2004 23:42

Lijkt mij ook wel wat! Mocht er een karavaantje die kant op gaan, dan sluit ik me daar graag bij aan :O:

Marc
Lid van verdienste

Bericht door Marc » di 02 mar, 2004 23:54

Is al eens besproken geweest. Zowel ik, tijn, maarten, kenny en griffin toonden al serieuze intresse. Daarna even doorrijden tot zweden?

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » wo 03 mar, 2004 0:00

Ik hoop dat ik in die periode vrij kan krijgen, het lijkt me ook gaaf om de rit van ma - vr te rijden.....

(voor het geval je het niet volgt.... bekijk even de gehele site....)

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » za 13 mar, 2004 18:35

Ik heb me ingeschreven! Ik ga ook de south trip rijden voor aanvang van het weekend. Lijkt me gaaf, kan niet wachten tot het zover is.

Greetz,

Dennis

P.s.: nog meer mensen die ook gaan?

FrostRacing
Geregistreerd lid

Bericht door FrostRacing » ma 05 apr, 2004 20:43

Wij zijn er in ieder geval ook bij, kijken hoe de 99 Turbo CC van Stef van Dongen het gaat doen bij de beauty contest........enne, natuurlijk rijden we met deze auto naar Denemarken :D

Back to the roots :!:

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » ma 05 apr, 2004 20:49

het lijkt mij persoonlijk ook een geweldige rit. Ga ook in de zomervakantie samen met mijn vriendin een 10-daagse autorit door Denemarken doen, en wie weet nog even Zweden aantikken.

Ik hoop dat ik dan kan, moet even kijken of ik dan niet voor 6 maanden in het buitenland zit i.v.m. stage. Weet iemand wanneer de inschrijving sluit?

gr bram

FrostRacing
Geregistreerd lid

Bericht door FrostRacing » ma 05 apr, 2004 20:59

Inschrijving was officieel tot 31 maart .......maar geloof niet dat ze je zullen weigeren als je nu nog snel inschrijft.

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » ma 05 apr, 2004 22:55

Ik zou nog even contact opnemen met de buitenlandcoordinator van SCN (jp v erkel), wellicht dat hij het precies weet en je evt. eea door kan geven.

Ik heb er ook ontzettend veel zin in! Als ik na dat weekend de week ook nog vrij kan krijgen dan steken we nog even door voor een paar dagen Zweden, even back to the roots....

Zie je in Denemarken!

Greetz,

Dennis

GRIFFIN
Geregistreerd lid

Bericht door GRIFFIN » ma 05 apr, 2004 23:15

Manic schreef:Ik zou nog even contact opnemen met de buitenlandcoordinator van SCN (jp v erkel), wellicht dat hij het precies weet en je evt. eea door kan geven.
...of je kan ook rechtstreeks contact opnemen met Lars Hyldegaard: bnaa0005659@bolignet-aarhus.dk

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » ma 05 apr, 2004 23:17

GRIFFIN schreef:
Manic schreef:Ik zou nog even contact opnemen met de buitenlandcoordinator van SCN (jp v erkel), wellicht dat hij het precies weet en je evt. eea door kan geven.
...of je kan ook rechtstreeks contact opnemen met Lars Hyldegaard: bnaa0005659@bolignet-aarhus.dk
Ja, dat heb ik geprobeerd (zo'n week of 2, 3 geleden) maar tot op heden nog niets geen antwoord vernomen.... van de buitenlandcoordinator had ik binnen een dag antwoord...... vandaar.... :lol:

GRIFFIN
Geregistreerd lid

Bericht door GRIFFIN » ma 05 apr, 2004 23:39

Van Lars krijg ik meestal na 1 dag wel antwoord, maar het is wel zo dat de brave man wel eens met een 'technisch' probleem zit :lol:
Inschrijvingen via de website blijken ook niet altijd bij hem terecht te komen.
Met dit e'mail adres zou het moeten lukken...tenzij hij post uit Holland blokkeert :twisted:

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » di 06 apr, 2004 7:59

bedankt ik zal hem meteen even mailen

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » di 06 apr, 2004 8:05

gemaild,

en nu maar hopen dat hij iets terug stuurt :wink:

Plaats reactie