geen reactie op lidmaatschap SCN !!!

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
marcus.slabbers
Geregistreerd lid

geen reactie op lidmaatschap SCN !!!

Bericht door marcus.slabbers » ma 21 mar, 2011 16:46

Een maand geleden, 21 februari, heb ik mij aangemeld bij SCN en netjes de € 50,-- electronisch naar hen overgemaakt. Hierna alleen een lidmaatschapnummer: 4001885 ontvangen met een voorlopig, nog niet geactiveerd paswoord.
Vraag mij af of ze me daar vergeten zijn of ben ik nu te ongeduldig ???
Heb de secretaris een e-mail gestuurd maar tot nu nog niets gehoord. :-S+

Henk TB
Geregistreerd lid

Re: geen reactie op lidmaatschap SCN !!!

Bericht door Henk TB » ma 21 mar, 2011 16:51

ik heb me in dec gemeld, wel geactiveerd inmiddels maar nog geen pas ed ontvangen.
wel pas mail gehad met excuses, ivm wisseling ed

even geduld nog denk ik, :wink:

grt Henk

Nick
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Nick » ma 21 mar, 2011 16:57

nog niemand heeft de 2011 pas ontvangen. Ik begreep dat het niet lang meer duurt.

mversteeg
Geregistreerd lid

Bericht door mversteeg » ma 21 mar, 2011 17:04

Ik heb precies hetzelfde, op 9 januari aangemeld en betaald. Ook nog niets ontvangen. Meerdere mails gestuurd, uiteindelijk begin maart excuses ontvangen met de mededeling dat de passen half maart verstuurd zullen worden en de Saabberichten eind maart. Ik wacht nog steeds geduldig af.....ook het inloggen lukt nog steeds niet.

nics
Geregistreerd lid

Bericht door nics » ma 21 mar, 2011 17:32

Nee, we zijn jullie niet vergeten. Er zijn een aantal zaken voorgevallen waardoor het 1 en ander is vertraagd. elke mail over lidmaatschap en dergelijke is zo snel mogelijk beantwoord. Er is een nieuwe opzet met een andere drukker opgezet, er worden nieuwe ledenpassen met een aantal uitbreidingen gemaakt, kortom, erg veel tegelijkertijd.

Mocht er een mail niet zijn aangekomen, stuur dan een herinnering aan webmaster@saabclub.nl, dan wordt er meteen contact met je opgenomen. Ledenpassen zijn in de maak, Saabberichten ook.

marq101
Geregistreerd lid

Re: geen reactie op lidmaatschap SCN!!!

Bericht door marq101 » di 22 mar, 2011 0:09

Ook van de redactie een berichtje want we willen natuurlijk niet dat jullie ontevreden zijn. Op dit moment hard bezig met de nieuwe Saabberichten. Er is een heleboel gebeurd de afgelopen 5 maanden met betrekking tot een nieuwe opzet voor de manier waarop we Saabberichten in elkaar zetten. Dit was nodig omdat we er steeds langer over gingen doen om Saabberichten in elkaar te zetten vanwege de eisen die we er zelf aan gingen stellen. We zijn nu bezig met het inregelen van het proces. De lay-out wordt helemaal opgefrist en krijgt een professioneler aanzien waarbij we niet vergeten wat we zijn, namelijk een clubblad. Het hele proces is wel zodanig lang geweest dat we eind maart niet gaan halen maar we houden iedereen op de hoogte wanneer SB wordt verstuurd

Ik vraag me wel even af of de mensen die hier wel de laatste SB van 2010 hebben ontvangen?

marcus.slabbers
Geregistreerd lid

Bericht door marcus.slabbers » di 22 mar, 2011 9:54

Aardig om te horen dat jullie bij SCN met van alles bezig zijn, maar ik begrijp nog steeds niet waarom mijn account met het lidmaatschapnummer 4001885 nog niet geactiveerd is. Wanneer ik probeer in te loggen verschijnt de tekst "your account has not yet been approved" Waarom niet ? :-S+

22-02-2011Boekdatum : 21-02-2011
Verwerkingsdatum : 21-02-2011

bgbankgiro opdracht

P000494766 Saab Club Nederland af € 50,00

Lidnummer: 4001885

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » di 22 mar, 2011 10:04

Hoi,

Zoals Nic in zijn berichtje al zegt, neem even contact op met hem op webmaster@saabclub.nl

vrgr
Marc

1881
Geregistreerd lid

Bericht door 1881 » di 22 mar, 2011 11:07

En als je dan kan inloggen, wat is daar te beleven? Ben zelf al jaaaren lid maar kom eigenlijk nooit op de site van de SCN.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » di 22 mar, 2011 11:24

marcus.slabbers schreef:Waarom niet ? :-S+
Misschien heb je de reactie van Nics hierboven over het hoofd gezien? Daarin staat e.e.a. uitgelegd.
En misschien omdat het een club van liefhebbers voor liefhebbers is, en iedereen het in zijn/haar spaarzame vrije tijd moet doen? ;)

marcus.slabbers
Geregistreerd lid

Bericht door marcus.slabbers » di 22 mar, 2011 11:52

1881 schreef:En als je dan kan inloggen, wat is daar te beleven? Ben zelf al jaaaren lid maar kom eigenlijk nooit op de site van de SCN.
Ja misschien verwacht ik ook wel teveel van SCN voor € 50,00 ?
Eerst betalen en dan maar afwachten of iemand je misschien wil activeren.
Misschien om het allemaal wat spannender te maken ?

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » di 22 mar, 2011 12:00

Tuurlijk moet je betalen voor het SCN lidmaatschap, maar de "werknemers" die krijgen niet betaald voor hun werk voor de club, doen het in hun vrije tijd voor de lol.

Laat ik verder maar niet ingaan op dit soort opmerkingen voordat de boel weer escaleert.

Nick
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Nick » di 22 mar, 2011 12:17

Op zich vind ik een club met >1100 leden en dus 44000 euro aan lidmaatschapsgeld wel iets meer krediet waard, al begrijp ik dat de vrijwilligers dit in hun vrije tijd doen.
Ik ben op zich wel benieuwd naar de begroting, is er iemand van de SCN die mij dit eens kan mailen? (ja ik was niet bij de ALV...)

gr Nick

edit; mailtje gestuurd naar de penningmeester.

marcus.slabbers
Geregistreerd lid

Bericht door marcus.slabbers » di 22 mar, 2011 12:36

Meer dan 1700 leden + 1 ! Heb zojuist mijn geactiveerd nieuw paswoord ontvangen en ben on-line ! :lol:

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » di 22 mar, 2011 13:10

Zo zie je maar weer, een brutaal mens heeft de halve wereld ;)

Welkom

Plaats reactie