Abdijenrit 5 juni 2011

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
martienez
Geregistreerd lid

Abdijenrit 5 juni 2011

Bericht door martienez » vr 29 apr, 2011 19:15

Beste Saab vriendenvrindinnen,

Na een jaartje geen abdijenrit hebben we kosten nog moeit gespaard om er weer een SuperSaab dag van te maken .

A) Vertrek uit en door Breda de mooiste stad van het zuiden.
B) Toeren door het brabantse land richting Waalwijk.
C) Uniek museum bezoek (leder/schoen museum )
D) Verder langs loonse drunense duinen via dorpjes met unieke woonkernen.
E) Ter afsluiting Uitgebreid eten op je gemak in een schitterende locatie.
F) zie onderstaande flyer met alle info.


Met vriendelijke groet uit het mooie etten-leur,
Martienez

Martien de regt

Gebruikersavatar
Kimmie
Geregistreerd lid

Re: Abdijenrit 2011 Mooi als vanouds .

Bericht door Kimmie » vr 29 apr, 2011 19:49

martienez schreef: F) zie onderstaande flyer met alle info.
Welke flyer :-S+ ?

Gebruikersavatar
1881
Geregistreerd lid

Re: Abdijenrit 2011 Mooi als vanouds .

Bericht door 1881 » vr 29 apr, 2011 19:54

deze? http://www.saabclub.nl/index.php/agenda ... abdijenrit" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Kimmie
Geregistreerd lid

Re: Abdijenrit 2011 Mooi als vanouds .

Bericht door Kimmie » vr 29 apr, 2011 20:06

Ah bedankt :D .

Gebruikersavatar
patje007
Geregistreerd lid

Re: Abdijenrit 2011 Mooi als vanouds .

Bericht door patje007 » vr 29 apr, 2011 20:28

ah Martien , deze had ik al op m'n agenda staan . :D

Alleen voor Saab rijders zeker (of ook voor net-verkochte-saabrijders ...) :wink: :lol:

jelger
Geregistreerd lid

Re: Abdijenrit 2011 Mooi als vanouds .

Bericht door jelger » ma 09 mei, 2011 14:21

Namens de organisatie post ik deze informatie:
Afbeelding

Zondag 5 juni 2011
Abdijen Rit, regio Zuidwest Nederland


Startplaats: Van der Valk Princeville Breda-princenhagelaan 5
Aanvang: vanaf 10.30 ontvangst met koffie/thee gebak
Start rit : vanaf 11.15

Waarheen: Via de binnenstad van Breda rijden we het mooie buitengebied door langs onbekende (soms onverharde) weggetjes naar Waalwijk.

Waalwijk: Bezoek uniek schoenen/leder museum met een onvoorstelbare variatie aan tentoongestelde schoenen van verleden tot heden, oude winkels, werkplaatsen, machines en een demo hoe leder verwerkt werd tot schoen/laars. Uiteraard is er een museumcafé/winkel aanwezig.

Afbeelding

Daarna: Via de Loonse en Drunense duinen langs kleine pittoreske dorpjes naar de “Moer” om uitgebreid te gaan eten (vanaf ca 17.00 uur ) indien het weer goed is zowel binnen als buiten.

Eetlocatie: ’T Maoske, Middelstraat 24 in De Moer.

Afbeelding

Bijdrage per persoon incl. welkomst koffie/gebak -entree museum-diner : € 17,50 (kinderen halve prijs) (Betaling contant voor aanvang rit)

Aanmelden: Uiterlijk vrijdag 27 mei onder vermelding: Naam , lidnr, aantal pers , type Saab:
mjderegt@hotmail.com (Martien de Regt)
regiozuidwest@saabclub.nl


Met vriendelijke groet ,
Martien & Anny de Regt

Gebruikersavatar
DaVinz
Geregistreerd lid

Re: Abdijenrit 2011 Mooi als vanouds .

Bericht door DaVinz » ma 09 mei, 2011 14:34

geen abdij in beeld dus ;-)
vorige keer naar Hoogstraten geweest, toch ... die was prima 8)

martienez
Geregistreerd lid

Re: Abdijenrit 2011 Mooi als vanouds .

Bericht door martienez » di 10 mei, 2011 19:43

Inderdaad .
Even op kleine herinnering voor de liefhebbers .

2004 oa bezoek klooster zundert ,
2005 oa bezoek abdij van tilburg
2006 oa bezoek Baseliek oudenbosch ,
2007 oa bezoek abdij postel ,
2008 oa bezoek hoogstraten kerk h,
2009 oa bezoek watersnood museum zeeland,
2010 ....... verblijf ziekenhuis ivm knie operatie enkel een rit breda <>etten-leur :D
2011 oa bezoek zie aankondiging.

Graag tot 5 juny 2011 v d valk breda. met dank aan jelger voor het plaatsen van de flyer.

Met vriendelijke groet uit het mooie etten-leur,
Martienez

martienez
Geregistreerd lid

Re: Abdijenrit 2011 Mooi als vanouds .

Bericht door martienez » vr 20 mei, 2011 22:36

Beste Saabvriendenvriendinnen,

Nog slechts een weekje om je in te schrijven , Kijk,Lees ,Plann en kom naar het mooie brabant voor een tocht :O: / musea bezoek en uiteraard ............gez(sm)amelijk eten/bijkletsen..

Met vriendelijke groet uit het mooie etten-leur.

Martienez.

martienez
Geregistreerd lid

Re: Abdijenrit 2011 Let op let op inschrijven doe het nu

Bericht door martienez » ma 23 mei, 2011 20:01

Beste Allemaal,

Er is gelukkig al een aardige groep die zich heeft aangemeld, Echter heet streven om 30 Saabs te hebben is nog niet gehaald,
Lees de uitnodiging en kom tot de conclusie , Brabant is zo gek nog niet om te Toeren :O: /Museum bezoek / en uiteraard Eten.

Zondag 5 juny ,

Wij zijn er klaar voor en ontvangen jullie van harte.

Martien &Anny de Regt

Gebruikersavatar
Basman
Geregistreerd lid

Re: Abdijenrit 2011 Nog een weekje om in te schrijven.

Bericht door Basman » ma 30 mei, 2011 15:35

Inschrijving bevestigd, Saabie en wij zij er bij! :O:

martienez
Geregistreerd lid

Re: Abdijenrit 2011 streef aantal bereikt

Bericht door martienez » wo 01 jun, 2011 21:34

Beste Saabvriendenvriendinnen,


Bedankt voor de inschrijvingen we hebben ons doel om een mooi aantal saabs :O: te krijgen gehaald.

Helaas heb ik een aantal Laat inschrijvers moeten teleurstellen Sorry.

Voor de deelnemers tot zondag.


Met vriendelijke groet uit het mooie etten-leur,


Martienez

Gebruikersavatar
Finlandia
Geregistreerd lid

Re: Abdijenrit 2011 Nog een weekje om in te schrijven.

Bericht door Finlandia » zo 05 jun, 2011 21:13

Zo, mooi ritje gehad!

Bedankt voor de goede organisatie :D

Gebruikersavatar
jkloonen
Geregistreerd lid

Re: Abdijenrit 2011 Nog een weekje om in te schrijven.

Bericht door jkloonen » ma 06 jun, 2011 20:25

Leuke mensen met mooie auto's in een mooie omgeving. Een groot succes.

We hebben genoten!


PS. Ik heb her en der nog wat foto's gemaakt. Bij interesse kunnen jullie een PM sturen met vermelding van het model/kenteken. Dan kijk ik of de auto er tussen zit en kan jullie de foto's toesturen.

Gebruikersavatar
nelfrikandel
Geregistreerd lid

Re: Abdijenrit 5 juni 2011

Bericht door nelfrikandel » wo 08 jun, 2011 15:57

Zoals elders gemeld kwam ik op mijn zondagse fietstochtje nietsvermoedend in de abdijenrit uit
Ik heb een snel fotootje met mijn telefoon genomen van het passerend spul, wie herkent zich?
Afbeelding

Plaats reactie