Abdijenrit 5 juni 2011
-
martienez
- Geregistreerd lid
Abdijenrit 5 juni 2011
Beste Saab vriendenvrindinnen,
Na een jaartje geen abdijenrit hebben we kosten nog moeit gespaard om er weer een SuperSaab dag van te maken .
A) Vertrek uit en door Breda de mooiste stad van het zuiden.
B) Toeren door het brabantse land richting Waalwijk.
C) Uniek museum bezoek (leder/schoen museum )
D) Verder langs loonse drunense duinen via dorpjes met unieke woonkernen.
E) Ter afsluiting Uitgebreid eten op je gemak in een schitterende locatie.
F) zie onderstaande flyer met alle info.
Met vriendelijke groet uit het mooie etten-leur,
Martienez
Martien de regt
Na een jaartje geen abdijenrit hebben we kosten nog moeit gespaard om er weer een SuperSaab dag van te maken .
A) Vertrek uit en door Breda de mooiste stad van het zuiden.
B) Toeren door het brabantse land richting Waalwijk.
C) Uniek museum bezoek (leder/schoen museum )
D) Verder langs loonse drunense duinen via dorpjes met unieke woonkernen.
E) Ter afsluiting Uitgebreid eten op je gemak in een schitterende locatie.
F) zie onderstaande flyer met alle info.
Met vriendelijke groet uit het mooie etten-leur,
Martienez
Martien de regt
-
Kimmie
- Geregistreerd lid
Re: Abdijenrit 2011 Mooi als vanouds .
Welke flyermartienez schreef: F) zie onderstaande flyer met alle info.
-
1881
- Geregistreerd lid
Re: Abdijenrit 2011 Mooi als vanouds .
deze? http://www.saabclub.nl/index.php/agenda ... abdijenrit" onclick="window.open(this.href);return false;
-
patje007
- Geregistreerd lid
Re: Abdijenrit 2011 Mooi als vanouds .
ah Martien , deze had ik al op m'n agenda staan .
Alleen voor Saab rijders zeker (of ook voor net-verkochte-saabrijders ...)

Alleen voor Saab rijders zeker (of ook voor net-verkochte-saabrijders ...)
-
jelger
- Geregistreerd lid
Re: Abdijenrit 2011 Mooi als vanouds .
Namens de organisatie post ik deze informatie:
Zondag 5 juni 2011
Abdijen Rit, regio Zuidwest Nederland
Startplaats: Van der Valk Princeville Breda-princenhagelaan 5
Aanvang: vanaf 10.30 ontvangst met koffie/thee gebak
Start rit : vanaf 11.15
Waarheen: Via de binnenstad van Breda rijden we het mooie buitengebied door langs onbekende (soms onverharde) weggetjes naar Waalwijk.
Waalwijk: Bezoek uniek schoenen/leder museum met een onvoorstelbare variatie aan tentoongestelde schoenen van verleden tot heden, oude winkels, werkplaatsen, machines en een demo hoe leder verwerkt werd tot schoen/laars. Uiteraard is er een museumcafé/winkel aanwezig.
Daarna: Via de Loonse en Drunense duinen langs kleine pittoreske dorpjes naar de “Moer” om uitgebreid te gaan eten (vanaf ca 17.00 uur ) indien het weer goed is zowel binnen als buiten.
Eetlocatie: ’T Maoske, Middelstraat 24 in De Moer.
Bijdrage per persoon incl. welkomst koffie/gebak -entree museum-diner : € 17,50 (kinderen halve prijs) (Betaling contant voor aanvang rit)
Aanmelden: Uiterlijk vrijdag 27 mei onder vermelding: Naam , lidnr, aantal pers , type Saab:
mjderegt@hotmail.com (Martien de Regt)
regiozuidwest@saabclub.nl
Met vriendelijke groet ,
Martien & Anny de Regt
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
Re: Abdijenrit 2011 Mooi als vanouds .
geen abdij in beeld dus 
vorige keer naar Hoogstraten geweest, toch ... die was prima
vorige keer naar Hoogstraten geweest, toch ... die was prima
-
martienez
- Geregistreerd lid
Re: Abdijenrit 2011 Mooi als vanouds .
Inderdaad .
Even op kleine herinnering voor de liefhebbers .
2004 oa bezoek klooster zundert ,
2005 oa bezoek abdij van tilburg
2006 oa bezoek Baseliek oudenbosch ,
2007 oa bezoek abdij postel ,
2008 oa bezoek hoogstraten kerk h,
2009 oa bezoek watersnood museum zeeland,
2010 ....... verblijf ziekenhuis ivm knie operatie enkel een rit breda <>etten-leur
2011 oa bezoek zie aankondiging.
Graag tot 5 juny 2011 v d valk breda. met dank aan jelger voor het plaatsen van de flyer.
Met vriendelijke groet uit het mooie etten-leur,
Martienez
Even op kleine herinnering voor de liefhebbers .
2004 oa bezoek klooster zundert ,
2005 oa bezoek abdij van tilburg
2006 oa bezoek Baseliek oudenbosch ,
2007 oa bezoek abdij postel ,
2008 oa bezoek hoogstraten kerk h,
2009 oa bezoek watersnood museum zeeland,
2010 ....... verblijf ziekenhuis ivm knie operatie enkel een rit breda <>etten-leur
2011 oa bezoek zie aankondiging.
Graag tot 5 juny 2011 v d valk breda. met dank aan jelger voor het plaatsen van de flyer.
Met vriendelijke groet uit het mooie etten-leur,
Martienez
-
martienez
- Geregistreerd lid
Re: Abdijenrit 2011 Mooi als vanouds .
Beste Saabvriendenvriendinnen,
Nog slechts een weekje om je in te schrijven , Kijk,Lees ,Plann en kom naar het mooie brabant voor een tocht
/ musea bezoek en uiteraard ............gez(sm)amelijk eten/bijkletsen..
Met vriendelijke groet uit het mooie etten-leur.
Martienez.
Nog slechts een weekje om je in te schrijven , Kijk,Lees ,Plann en kom naar het mooie brabant voor een tocht
Met vriendelijke groet uit het mooie etten-leur.
Martienez.
-
martienez
- Geregistreerd lid
Re: Abdijenrit 2011 Let op let op inschrijven doe het nu
Beste Allemaal,
Er is gelukkig al een aardige groep die zich heeft aangemeld, Echter heet streven om 30 Saabs te hebben is nog niet gehaald,
Lees de uitnodiging en kom tot de conclusie , Brabant is zo gek nog niet om te Toeren
/Museum bezoek / en uiteraard Eten.
Zondag 5 juny ,
Wij zijn er klaar voor en ontvangen jullie van harte.
Martien &Anny de Regt
Er is gelukkig al een aardige groep die zich heeft aangemeld, Echter heet streven om 30 Saabs te hebben is nog niet gehaald,
Lees de uitnodiging en kom tot de conclusie , Brabant is zo gek nog niet om te Toeren
Zondag 5 juny ,
Wij zijn er klaar voor en ontvangen jullie van harte.
Martien &Anny de Regt
-
Basman
- Geregistreerd lid
Re: Abdijenrit 2011 Nog een weekje om in te schrijven.
Inschrijving bevestigd, Saabie en wij zij er bij! 
-
martienez
- Geregistreerd lid
Re: Abdijenrit 2011 streef aantal bereikt
Beste Saabvriendenvriendinnen,
Bedankt voor de inschrijvingen we hebben ons doel om een mooi aantal saabs
te krijgen gehaald.
Helaas heb ik een aantal Laat inschrijvers moeten teleurstellen Sorry.
Voor de deelnemers tot zondag.
Met vriendelijke groet uit het mooie etten-leur,
Martienez
Bedankt voor de inschrijvingen we hebben ons doel om een mooi aantal saabs
Helaas heb ik een aantal Laat inschrijvers moeten teleurstellen Sorry.
Voor de deelnemers tot zondag.
Met vriendelijke groet uit het mooie etten-leur,
Martienez
-
Finlandia
- Geregistreerd lid
Re: Abdijenrit 2011 Nog een weekje om in te schrijven.
Zo, mooi ritje gehad!
Bedankt voor de goede organisatie
Bedankt voor de goede organisatie
-
jkloonen
- Geregistreerd lid
Re: Abdijenrit 2011 Nog een weekje om in te schrijven.
Leuke mensen met mooie auto's in een mooie omgeving. Een groot succes.
We hebben genoten!
PS. Ik heb her en der nog wat foto's gemaakt. Bij interesse kunnen jullie een PM sturen met vermelding van het model/kenteken. Dan kijk ik of de auto er tussen zit en kan jullie de foto's toesturen.
We hebben genoten!
PS. Ik heb her en der nog wat foto's gemaakt. Bij interesse kunnen jullie een PM sturen met vermelding van het model/kenteken. Dan kijk ik of de auto er tussen zit en kan jullie de foto's toesturen.
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Re: Abdijenrit 5 juni 2011
Zoals elders gemeld kwam ik op mijn zondagse fietstochtje nietsvermoedend in de abdijenrit uit
Ik heb een snel fotootje met mijn telefoon genomen van het passerend spul, wie herkent zich?

Ik heb een snel fotootje met mijn telefoon genomen van het passerend spul, wie herkent zich?



