Komt er nog een 9-3 Griffin?
-
BMWillem
- Geregistreerd lid
Komt er nog een 9-3 Griffin?
Iemand al ergens iets vernomen over een 9-3 Griffin?
Ik meen toch dat er nog zo'n versie zou komen als 'uitsmijter'...
Ik meen toch dat er nog zo'n versie zou komen als 'uitsmijter'...
-
Henk-Jan
- Donateur

Re: Komt er nog een 9-3 Griffin?
Er komt sowieso nog een Independence Day uitvoering, die volgens mij verdeeld zou worden over de drie modellen.
-
BMWillem
- Geregistreerd lid
? Wat bedoel je met zo'n Independence Day versie ? Daar heb ik nou niet van gehoord...
-
Nick
- Donateur (2x)

Zie SUBMWillem schreef:? Wat bedoel je met zo'n Independence Day versie ? Daar heb ik nou niet van gehoord...
http://www.saabsunited.com/2010/12/saab ... -2011.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
BMWillem
- Geregistreerd lid
Hey, dat is nieuw voor me.
Lijkt me op zich wel leuk als je kijkt naar de actiemodellen uit het verleden. Red Arrow achtige ID uitvoeringen...
Maar dat is imho echter nog een stuk minder concreet dan de aangekondigde Griffin versie van de 9-3.
Wel kijken of je op zo'n ID met een SSC bordje voorrang of extra korting krijgt van Victor
Lijkt me op zich wel leuk als je kijkt naar de actiemodellen uit het verleden. Red Arrow achtige ID uitvoeringen...
Maar dat is imho echter nog een stuk minder concreet dan de aangekondigde Griffin versie van de 9-3.
Wel kijken of je op zo'n ID met een SSC bordje voorrang of extra korting krijgt van Victor
-
Jack77
- Geregistreerd lid
die Independence day modellen lijken me erg gaaf en ik denk dat ik liever een 9-5NG Aero 2,8 V6 XWD griffin zie dan een 9-3 griffin
hoewel ik natuurlijk niet weet ofzoiets ooit gaat gebeuren 
-
Areyonga
- Donateur (3x)

Ik zet in op een metallic oranje 9-3 cabrio aero limited edition (omdat we hier in nederland natuurlijk zijn begonnen met de support-convoys
)
-
millerman
- Donateur (3x)

Je zou er best dichtbij kunnen zitten!
-
Jack77
- Geregistreerd lid
wauw zou me erg tof lijken daar een exemplaar van te hebben eigenlijk
-
BMWillem
- Geregistreerd lid
Ja, wauw, dat lijkt mij ook wel tof...
Maar waarom nou weel een actiemodelltje van, geschat, € 55.000,- plus...
Dáár hebben we toch weer helemaal niks aan...
Tsja, dan maar afwachten of er héél misschien toch nog iets leuks voor de 'gewone' Saabrijder komt...
VM, zo haal je je b.e.p. aantallen natuurlijk nevernooit...
Maar waarom nou weel een actiemodelltje van, geschat, € 55.000,- plus...
Dáár hebben we toch weer helemaal niks aan...
Tsja, dan maar afwachten of er héél misschien toch nog iets leuks voor de 'gewone' Saabrijder komt...
VM, zo haal je je b.e.p. aantallen natuurlijk nevernooit...
-
dadara
- Geregistreerd lid
Er komen voor Nederland 3 stuks gelimiteerde 9-3 Independence Edition Cabrio's......
Overigens komt de 9-3 Griffin ook, de Independence Edition Cabrio is gebaseerd op de Griffin Aero.
Overigens komt de 9-3 Griffin ook, de Independence Edition Cabrio is gebaseerd op de Griffin Aero.
-
Areyonga
- Donateur (3x)

Heb ik er nu een gewonnen?millerman schreef:Je zou er best dichtbij kunnen zitten!
-
BMWillem
- Geregistreerd lid
@dadara :
komt er dan ook alleen een cabrio Giffin?
worden griffins dan allemaal op een Aero gebaseerd?
of wordt een Griffin gewoon een 'actie'model (sorry voor het begrip) zoals de Anyversary of Burgundy...
komt er dan ook alleen een cabrio Giffin?
worden griffins dan allemaal op een Aero gebaseerd?
of wordt een Griffin gewoon een 'actie'model (sorry voor het begrip) zoals de Anyversary of Burgundy...
-
dadara
- Geregistreerd lid
De Aero Griffin Independence uitvoering is een cabriolet. Keuze uit 220 pk benzine en 180 pk TTiD.
Daarnaast komt voor de Sport Sedan en Sport Estate ook een Griffin uitvoering, een soort van "run out" model van de huidige 9-3. Waarschijnlijk zal deze voor Nederland met de AutoRAI in april 2011 te zien zijn.
Daarnaast komt voor de Sport Sedan en Sport Estate ook een Griffin uitvoering, een soort van "run out" model van de huidige 9-3. Waarschijnlijk zal deze voor Nederland met de AutoRAI in april 2011 te zien zijn.
-
BMWillem
- Geregistreerd lid
Hmmm dan pas.... eerst zou er nog december/januari meer bekend zijn....