OK, even wachten nog dus met onderdelen bestellen voor mijn aerootjegfgf schreef:Dat chroom vind ik ook niet je dat, een reden om bv. bij de 9-5 NG geen aero te nemen. Zonder is het al beter:
Bar weinig verschil om eerlijk te zijn, nu maar hopen dat de nieuwe 9-3/93 er een beetje uitziet (ik houd m'n hart vast eerlijk gezegd met die hetsjbekgeruchten).
Neusje van de 9-3 MY2011.5
-
N2024
- Geregistreerd lid
Re: Neusje van de 9-3 MY2011.5
-
jelger
- Geregistreerd lid
Begrijp ik nu dat de 9-3X er al weer uit gaat? 
-
Jack77
- Geregistreerd lid
tja je moet wat over hebben voor een griffin 
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Helaas wel, en dat was nu net de fijnst rijdende 9-3 van de hele reeks!jelger schreef:Begrijp ik nu dat de 9-3X er al weer uit gaat?
-
Garrett
- Lid van verdienste
Die dagrijverlichting blijft toch ook de allermooiste oplossing in de hele markt, hè... Als je zo'n mooie streep ziet, wat doet Audi dan nog met die misselijkmakende circusspiegel (je-weet-wel zo'n ouderwetse opmaakspiegel) bolletjes in een rij...?
-
Henk-Jan
- Donateur

Inderdaad dé mooiste oplossing, ook mooier dan bij de nieuwe 9-5 (die ik verder overigens helemaal top vind). Het blijft een mooi snuitje. 
-
N2024
- Geregistreerd lid
InderdaadGarrett schreef:Die dagrijverlichting blijft toch ook de allermooiste oplossing in de hele markt, hè... Als je zo'n mooie streep ziet, wat doet Audi dan nog met die misselijkmakende circusspiegel (je-weet-wel zo'n ouderwetse opmaakspiegel) bolletjes in een rij...?
-
Swedish_90
- Geregistreerd lid
De 9-3X verdwijnt niet, wordt gewoon ook een Griffin. Dus ook met andere koplampen, groter Saab-logo in de grille etc. Stond wat ongelukkig omschreven in het persbericht. Bij iemand al iets bekend van de prijzen voor de Nederlandse markt?sjoerdk schreef:Helaas wel, en dat was nu net de fijnst rijdende 9-3 van de hele reeks!jelger schreef:Begrijp ik nu dat de 9-3X er al weer uit gaat?
-
jelger
- Geregistreerd lid
OK, het betreft dus alleen de aanduiding die verdwijnt, niet de uiterlijke uitvoering als zodanig.
-
walter820
- Geregistreerd lid
Type aanduiding staat onder de achterlichten. Maar dat is nu ook al, sinds wanneer eigenlijk?AbelJanR schreef:Sport Sedan heeft nu ook standaard deze bescheiden spoiler:
En er zijn nieuwe velgen leverbaar:
Autoweek schreef:Volgende week maken we kennis met de aller-allerlaatste facelift van de Saab 9-3. Daarmee moet hij het kunnen uitzingen tot 2012, dan komt de Saab 93. Hij heet voortaan 9-3 Griffin en die vervangt de hele huidige range aan uitvoeringen.