23-2 Saab Independence Day / Edition (cabrio)
-
Garrett
- Lid van verdienste
Re: 23-2 Saab Independence Day
Ik denk dat die velgen prima zullen staan onder mijn sc.groene 9-5 Aero 
-
N207
- Donateur

Mevrouw N207 ziet deze ultieme Caab ook wel zitten. Nu alleen nog ergens € 63.000,-- vandaan zien te toveren...
-
1001760
- Donateur (2x)

Re: 23-2 Saab Independence Day / Edition (cabrio)
We zullen wel niet dezelfde vrouw hebben, maar de reactie thuis was al net zo.
Zou ik nog op tijd zijn om 'm te bestellen na het vallen van de mega-jackpot in Scherpenzeel op de 10e?
Zou ik nog op tijd zijn om 'm te bestellen na het vallen van de mega-jackpot in Scherpenzeel op de 10e?
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Die kun je ook gewoon bij BBS kopen, type CS BP.Garrett schreef:Ik denk dat die velgen prima zullen staan onder mijn sc.groene 9-5 Aero
Het gaat wel niet zo goed met BBS, de velgenafdeling die voor de autofabrikanten produceert willen ze aan Ronal verkopen, want BBS is in surceance-van-betaling. Als die verkoop aan Ronal niet doorgaat wordt het nog een probleem. Zie verder http://www.faz.de" onclick="window.open(this.href);return false; .
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Een officiele foto:

-
Nick
- Donateur (2x)

Ik heb er in gezeten op de autosalon! Vooral de neus vind ik erg gaaf!

En op Geneve stond daadwerkelijk VIN nummer 1.

En op Geneve stond daadwerkelijk VIN nummer 1.

-
carlsson
- Geregistreerd lid
Onder de bumper kun je achter dat rooster nog een paar konijnen houden
Maar idd die neus zit er indrukwekkend uit. jammer dat er bij mijn dealer geen staat.
Om de verkopen wat te verbeteren had ik er trouwens 3650 laten maken in meerdere motor varianten, die 365 dat zijn er veeeel te weinig
Maar idd die neus zit er indrukwekkend uit. jammer dat er bij mijn dealer geen staat.
Om de verkopen wat te verbeteren had ik er trouwens 3650 laten maken in meerdere motor varianten, die 365 dat zijn er veeeel te weinig