Politie zoekt getuigen mbt een SAAB 9000 CD(E)
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Re: Politie zoekt getuigen mbt een SAAB 9000 CD(E)
Zie ook: viewtopic.php?f=49&t=98440" onclick="window.open(this.href);return false; in: De koffiehoek, het eerste topic dat over dit onderwerp gaat.
-
sb129h
- Donateur (2x)

"Je beschikt niet over de nodige permissies om dit forum te lezen"
Het lijkt mij niet echt handig om dezelfde (2) topics in het "publieke" deel óf af te sluiten óf te verwijzen naar een topic dat in een gedeelte staat dat niet voor iedereen toegankelijk is. Lijkt mij eerder dat het andersom zou moeten zijn.
Sommige mensen hebben ervoor gekozen om de Saab-gerelateerde zaken te volgen en zijn daarom geen koffietafel-lid, en het lijkt me toch meer Saab-gerelateerd dan koffieleut-gerelateerd...
Het lijkt mij niet echt handig om dezelfde (2) topics in het "publieke" deel óf af te sluiten óf te verwijzen naar een topic dat in een gedeelte staat dat niet voor iedereen toegankelijk is. Lijkt mij eerder dat het andersom zou moeten zijn.
Sommige mensen hebben ervoor gekozen om de Saab-gerelateerde zaken te volgen en zijn daarom geen koffietafel-lid, en het lijkt me toch meer Saab-gerelateerd dan koffieleut-gerelateerd...
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Eventjes voor de goede orde: IK ben niet de persoon die het topic in het koffietafel-gedeelte geplaatst heeft, maar iemand anders. 
-
sb129h
- Donateur (2x)

Ergens zit er iemand dus te snurken.
Moderator Garrett verwijst naar dit topic, dus hij zal het ook niet zijn.
Moderator Garrett verwijst naar dit topic, dus hij zal het ook niet zijn.