V. Muller, toekomstvisie Saab 15-03-2011 Evoluon Eindhoven
-
JT
- Geregistreerd lid
Re: V. Muller, toekomstvisie Saab 15-03-2011 Evoluon Eindhov
Wat kan die man goed praten....
Als je al geen zit had om een nieuwe Saab te kopen, dan kreeg je die op dat moment wel.....
Driessen had het goed geregeld!
Als je al geen zit had om een nieuwe Saab te kopen, dan kreeg je die op dat moment wel.....
Driessen had het goed geregeld!
-
millerman
- Donateur (3x)

En nog een toevoeging: mevrouw Maij-Weggen gaf ook acte de presence.
-
JT
- Geregistreerd lid
Ze werd zelfs nog als referent genoemd! Ze rijdt al 7 jaar Saab...
-
millerman
- Donateur (3x)

Volgens mij rijdt ze al 7 jaar in haar huidige Saab, maar langer verknocht aan het merk! De nieuwe 9-5 beviel haar geloof ik ook wel goed, toen ze er in ging zitten.
Er stond trouwens ook een mooie zwarte Morgan Aeromax op de parkeerplaats, naast alle Saabjes.
Er stond trouwens ook een mooie zwarte Morgan Aeromax op de parkeerplaats, naast alle Saabjes.
-
jelger
- Geregistreerd lid
Jammer dat dit soort evenementen zijn wanneer gewone loonslaven moeten werken.
-
JT
- Geregistreerd lid
Voor sommige mensen is dit zelfs gewoon werken 
-
jelger
- Geregistreerd lid
ja, dat begrijp ik. Helaas mis ik nog wat dingetjes op mijn cv om hier dagelijks (betaald) werk van te maken. 
-
Marius0404
- Donateur (7x)

Hi,
Ik had ook een uitnodiging maar moest
juist vandaag naar Budapest.
Zoonlief van 18 is er heen gefietst en heeft een heel pezierige middag gehad.
Wie weet een toekomstige saabrijder: bij een goede opvoeding hoort tenslotte ook een verantwoorde mobiliteitskeuze.
Groet
Marius
Ik had ook een uitnodiging maar moest
Wie weet een toekomstige saabrijder: bij een goede opvoeding hoort tenslotte ook een verantwoorde mobiliteitskeuze.
Groet
Marius
-
millerman
- Donateur (3x)

Ik zag een jongeman wegfietsen. Hij had een paars overhemd aan?Marius0404 schreef:Zoonlief van 18 is er heen gefietst en heeft een heel pezierige middag gehad.
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Interessant, maar b.v. BMW is nu al bang binnen twee weken op tekorten aan Japanse materialen voor hun auto's te stoten. Die aardbeving met tsunami in Japan rolt verder in de auto industrie. Hopen dat er niet te veel Japanse onderdelen in een nieuwe Saab zitten 
In b.v. www-wiwo.de staat al wat analyse, b.v. Toyota maakt ff nog steeds 60% van zijn auto's in Japan, alles op just-in-time basis, dus vrijwel geen voorraden. Daarnaast een zeer fijnmazig netwerk van vele kleine en grote toeleveranciers, een breuk in die ketting en je loopt een flinke stagnatie op. Dat geldt voor vrijwel de hele auto-industrie.
In b.v. www-wiwo.de staat al wat analyse, b.v. Toyota maakt ff nog steeds 60% van zijn auto's in Japan, alles op just-in-time basis, dus vrijwel geen voorraden. Daarnaast een zeer fijnmazig netwerk van vele kleine en grote toeleveranciers, een breuk in die ketting en je loopt een flinke stagnatie op. Dat geldt voor vrijwel de hele auto-industrie.
-
Marius0404
- Donateur (7x)

Even nagevraagd, klopt, hij vond het super.Marius0404 schreef:
Ik zag een jongeman wegfietsen. Hij had een paars overhemd aan?
Groet
Marius
-
wulf
- Geregistreerd lid
Kort verslag met video en foto's van deze presentatie staat nu op het nieuwe Nederlandse Saab blog.
http://saabworld.net/content/driessen-s ... hoven-336/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://saabworld.net/content/driessen-s ... hoven-336/" onclick="window.open(this.href);return false;