Uitnodiging Saab Zomercheck 2011

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Plaats reactie
Reub
Geregistreerd lid

Uitnodiging Saab Zomercheck 2011

Bericht door Reub » za 21 mei, 2011 11:00

Saab Nederland heeft weer uitnodigingen verstuurd om je Saabje voor de zomer van 2011 op 19 belangrijke punten te laten checken.
Voor het uiterst zomerse prijsje van €24,95 wordt je Saabje in de actieperiode nagekeken, inclusief de airco.
Voor de snelle beslissers is er een beperkte voorraad - en dus exlusieve- Saab zonneschermen beschikbaar.
Tevens kun je meespelen met Saab & Splash en leuke prijzen winnen.
Ga snel naar http://www.saabzomercheck.nl voor het spel, de voorwaarden en nog veel meer.

Wel doen hè? :wink:

nacra 93
Donateur
Donateur

Re: Uitnodiging Saab Zomercheck 2011

Bericht door nacra 93 » za 21 mei, 2011 11:20

yeah ik heb een Saabspons als ik de zomercheck doe

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » za 21 mei, 2011 11:23

En die had je nog niet, dus is het leuk :lol:

wiwes
Geregistreerd lid

Bericht door wiwes » za 21 mei, 2011 21:49

Ook ooit een x gedaan maar nooit weer..je voelt 'm dan al aankomen toch?
Airco werkte niet naar behoren...maakte brommend geluid..afgevuld...condensator vervangen..nadien nog steeds hetzelfde brommende geluid..en een nog niet naar behoren werkende airdo...al met al 350 euri lichter...oh..ja en een metalen saab bidon...die ik m.i. dubbel en dwars zelf heb betaald.
De check Is wat mij betreft dan ook op een regelrechte teleurstelling afgelopen.

Maar als je een spons leuk vindt voor dat geld? :lol:

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » zo 22 mei, 2011 9:34

Dat is dan wel weer een prettige bijkomstigheid van onze democratische samenleving: je hóeft geen gebruik te maken van de uitnodiging 8)

Julius C.
Geregistreerd lid

Bericht door Julius C. » zo 22 mei, 2011 16:20

Vorige zomercheck was de duurste handdoek die ik ooit heb gekocht! :lol:

Sport Estate Aero
Geregistreerd lid

Bericht door Sport Estate Aero » wo 25 mei, 2011 1:11

Ook ooit een x gedaan maar nooit weer..je voelt 'm dan al aankomen toch?
Airco werkte niet naar behoren...maakte brommend geluid..afgevuld...condensator vervangen..nadien nog steeds hetzelfde brommende geluid..en een nog niet naar behoren werkende airdo...al met al 350 euri lichter...oh..ja en een metalen saab bidon...die ik m.i. dubbel en dwars zelf heb betaald.
De check Is wat mij betreft dan ook op een regelrechte teleurstelling afgelopen.

Als een airco een brommend geluid maakt is de veroorzaker de A/C-compressor!
LET OP dat het airco-systeem eerst op slijpsel gecontroleerd wordt voordat de nieuwe compressor geplaatst wordt anders heb je het geluid direct weer terug.
Het is niet noodzakelijk dat de compressor vervangen wordt kan er oud mee worden.
Dat de airco niet naar behoren werkt moet je terug gaan naar de garage je hebt toch garantie ?
Wat betreft de xxx-check's dit is alleen maar een controle.

Plaats reactie