Ik heb het niet allemaal van dichtbij gevolgd en ben de weg kwijt; Eerst twee (of zijn het er drie) nieuwe Chinese inversteerders. Antonov die graag wil maar niet mag, vastgoed verkopen-terugkopen...
De bedragen die ik van de Chinese investeerders langs zie komen lijken niet echt mega maar dat kan ik niet inschatten. Valt me wel op dat er veel wordt weggegeven voor weinagh? Aandelen uitgifte, zeggenschap, enz, Chinesen hebben geld zat ...
Victor lijkt me een slimme vent maar dit gaat pertinent niet goed, Saab lijkt voor weinagh 'weg' te gaan en steeds meer te 'verwateren'. Het lijkt allemaal op het laatste moment en eigenlijk te laat ingezet te worden en dus paniek... Hoe langer het duurt (9 juni werd gezegd dat dit geen weken gaat duren ..) des te moeilijker het wordt een goede oplossing te vinden en cash te genereren om Saab te laten voort bestaan... en nu zelfs personeel dat niet meer betaald wordt... Ik denk dat bovenstaande commentator wat dat betreft gelijk heeft...
Ik ben maar een eenvoudige boere*** maar snap Victor niet, De gemiddelde consument durft inmiddels geen Saab meer te kopen op dit moment..de aandelen zijn inmiddels tot 'pennystock' geworden...Wat is wijsheid, een gokje wagen en aandelen kopen
Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen maar ziet er vooralsnog niet goed uit. Hoop dat het nog gaat werken maar heb er nu wel steeds meer een hard hoofd in, en gaat me wel een beetje aan mijn hart. Zou zonde van het merk Saab zijn!