Onzin, een Toyota is al vele jaren een saai en uitermate betrouwbaar machien, al iets van 15 jaar ieder consumentenonderzoek winnen geeft aan dat het daar wel structureel op orde is.Robberts schreef:Dat geldt dan alleen voor de nieuwe modellen. Over de Pre-Ttoyotas kunnen wij nog eindeloos blijven schrijven.verde900 schreef:Wat zouden wij met zijn allen weinig te schrijven hebben als Toyota de basis zou vormen voor ons merk SAAB, alles altijd probleemloos functionerend, nooit meer het lampje "check engine"... het lijkt wel een boze droom.. toch?
there's good news, there's bad news about Saab
-
verde900
- Donateur

-
JanWessel
- Geregistreerd lid
Hee, niet piepen over Toyota he?
Vroegah zagen ze er ook nog kek uit, zoals deze Coyota waarmee ik en een maat van me 10.000 Km. door de Australische Woestijn hebben gereden:

(right hand drive ja!
)
Back on topic: ik ga mee met wat Verde900 zegt: Toyota is een autobedrijf dat zijn zaakjes wel voor elkaar heeft (itt. GM), en zolang ze zich niet al te veel gaan bemoeien met het design, is SAAB daar een stub beter af.
Vroegah zagen ze er ook nog kek uit, zoals deze Coyota waarmee ik en een maat van me 10.000 Km. door de Australische Woestijn hebben gereden:

(right hand drive ja!
Back on topic: ik ga mee met wat Verde900 zegt: Toyota is een autobedrijf dat zijn zaakjes wel voor elkaar heeft (itt. GM), en zolang ze zich niet al te veel gaan bemoeien met het design, is SAAB daar een stub beter af.
-
verde900
- Donateur

Porsche overweegt om Porsches met een Hybridemotor van Toyota te gaan leveren, bij Toyota maken
ze knappe diesels, ze maken rappe AWD Turbo's en ze hebben solide SUV's, kortom, alles is voorhanden
om een SAAB tot iets degelijks te gaan maken, of is de emotie van SAAB soms de "relatieve onberekenbaarheid"
van het merk en de voertuigen?
ze knappe diesels, ze maken rappe AWD Turbo's en ze hebben solide SUV's, kortom, alles is voorhanden
om een SAAB tot iets degelijks te gaan maken, of is de emotie van SAAB soms de "relatieve onberekenbaarheid"
van het merk en de voertuigen?
-
Robbert
- Donateur (6x)

Als je mijn mail goed leest dan zie je dat ik met "nieuwe modellen" de nieuwe Saabs op mogelijke Totota basis bedoel.verde900 schreef:Onzin, een Toyota is al vele jaren een saai en uitermate betrouwbaar machien, al iets van 15 jaar ieder consumentenonderzoek winnen geeft aan dat het daar wel structureel op orde is.Robberts schreef:Dat geldt dan alleen voor de nieuwe modellen. Over de Pre-Ttoyotas kunnen wij nog eindeloos blijven schrijven.verde900 schreef:Wat zouden wij met zijn allen weinig te schrijven hebben als Toyota de basis zou vormen voor ons merk SAAB, alles altijd probleemloos functionerend, nooit meer het lampje "check engine"... het lijkt wel een boze droom.. toch?
-
verde900
- Donateur