Alex Mascioli
-
gfgf
- Donateur (2x)

Re: Alex Mascioli
Snuggere dieptejournalistiek hoor ("ff", "0,0 informatie", "volidioot"). Geld dat op aandelen SWAN wordt gestort gaat de bewindvoerder natuurlijk niet zien.
Bron?
Bron?
-
sjaakdaak
- Donateur

bron: http://www.autoblog.nl/archive/2011/10/ ... ta-morgana
Ondanks het telegraafgehalte zal er wel een kern van waarheid in schuilen. Ik heb de site toen dat bedrijf voor het eerst ter sprake kwam ook eens bekeken en echt degelijk zag het er allemaal niet uit.
Ondanks het telegraafgehalte zal er wel een kern van waarheid in schuilen. Ik heb de site toen dat bedrijf voor het eerst ter sprake kwam ook eens bekeken en echt degelijk zag het er allemaal niet uit.
-
sjaakdaak
- Donateur

Ach. De term 'volidioot' is overigens afkomstig van Muller zelf, volgens de Televaag...
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Ad Kaptein noemde Victor een volidioot en psychopaat 
-
Julius C.
- Geregistreerd lid
Op Hyves had ik je onmiddelijk gerespecteerd Ap!willeme 1 schreef:gfgf schreef:Zelf geschreven dus. Best knap!
dan reed ik niet met de moed der wanhoop in een gammele saab van dertig jaar oud
Weer een voor het quote boek!
-
sjaakdaak
- Donateur

Nee. Andersom, hoewel de zin inderdaad op beide manieren uit te leggen valt. De telegraafjournalisten blinken niet uit in duidelijke schriftelijke communicatie.carlsson schreef:Ad Kaptein noemde Victor een volidioot en psychopaat
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Sjaak,
Je hebt in principe gelijk, maar het is een Televage formuliering
Wel leuk dat twee wolkenbreiers met elkaar in de clinch raakten, alleen die Ad maakt het nog wat bonter.
Je hebt in principe gelijk, maar het is een Televage formuliering
Wel leuk dat twee wolkenbreiers met elkaar in de clinch raakten, alleen die Ad maakt het nog wat bonter.