Saab turbo in Autovisie
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Re: Saab turbo in Autovisie
Of ze weten er gewoon te weinig vanaf en wat mooie foto's maken kan iedere {hobby) fotograaf.
-
op
- Donateur (4x)

Ik vond het wel leuk, de teneur was voor Saab wel positief.
dat is meer dan je kan verwachten van die germanofielen.
Dat het niet klopt.... als hun lezers al kunnen spellen is het heel wat
dat is meer dan je kan verwachten van die germanofielen.
Dat het niet klopt.... als hun lezers al kunnen spellen is het heel wat
-
Edward9-5
- Geregistreerd lid
Dank u.....Dat het niet klopt.... als hun lezers al kunnen spellen is het heel wat
-
Mark V
- Geregistreerd lid
Dat AutoVisie tegenwoordig van De Telegraaf is betekent nu niet dat het niveau op dat van (bijvoorbeeld) de AutoWeek is aanbeland hoor... Hoewel minder goed als vroegah nog altijd een van de betere Nederlandse automagazines.
-
op
- Donateur (4x)

Inderdaad, een van de betere bladen over duitse auto's
Ik moet mijzelf corrigeren: de laatste tien jaar ook fan van spaanse en tsjechische wagens haahaahaahhahahaha
Ik moet mijzelf corrigeren: de laatste tien jaar ook fan van spaanse en tsjechische wagens haahaahaahhahahaha
-
Edward9-5
- Geregistreerd lid
Blijkbaar lees je hem dus regelmatig... anders zou je het niet zo goed weten..
Laat me raden: bij de kapper?
Laat me raden: bij de kapper?
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Wel ff reeel blijven Saab had slechts een klein aandeel in het totale mondiale personenauto aanbod , waarom zou het dan meer dan veel aandacht krijgen
Dus eigenlijk valt het reuze mee met de aandacht voor Saab, zelf nu ze al maanden op hun rug liggen.
Dus eigenlijk valt het reuze mee met de aandacht voor Saab, zelf nu ze al maanden op hun rug liggen.
-
op
- Donateur (4x)

Tuurlijk, saab heeft geen kleine hete sporthatch gehad met gti erop.
Het blad is gericht op sportauto's da's helder.
wat ik ze wel kwalijk neem is dat er in de categorie boven de middenklasse alleen de duitse modellen aan de orde komen en dat er een totale blinde vlek lijkt te zijn voor zweedse auto's. Ook volvo had daarmee te maken.
Het concept van de comfortabel sportieve reiswagen had de duitse pers wel begrepen, in de Adac werden ze regelmatig meegenomen in de test. Natuurlijk verloren ze het dan van de duitse concurentie, maar het eigen karakter werd wel gewaardeerd. De Saab werd dan de rijdersauto en de Volvo het degelijk werkpaard
Ik moet zeggen dat ik het de laatste jaren allemaal minder volg, over auto's lees ik wel op het SAAB forum.

Het blad is gericht op sportauto's da's helder.
wat ik ze wel kwalijk neem is dat er in de categorie boven de middenklasse alleen de duitse modellen aan de orde komen en dat er een totale blinde vlek lijkt te zijn voor zweedse auto's. Ook volvo had daarmee te maken.
Het concept van de comfortabel sportieve reiswagen had de duitse pers wel begrepen, in de Adac werden ze regelmatig meegenomen in de test. Natuurlijk verloren ze het dan van de duitse concurentie, maar het eigen karakter werd wel gewaardeerd. De Saab werd dan de rijdersauto en de Volvo het degelijk werkpaard
Ik moet zeggen dat ik het de laatste jaren allemaal minder volg, over auto's lees ik wel op het SAAB forum.