Saab 9.5 en 9.3 op Beijing Auto Show

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Plaats reactie
RoelandV
Geregistreerd lid

Saab 9.5 en 9.3 op Beijing Auto Show

Bericht door RoelandV » za 21 apr, 2012 18:01

Na de spyshots van de oude Saab 9.5 (met de typeaanduiding C70G) zijn er nu ook foto's van de introductie van de BAIC Saab 9.5 en Saab 9.3 op de Beijing Auto Show. Ze worden geleverd met benzine en electromotoren:

Afbeelding

Voor meer info en foto's: http://www.chinacartimes.com/2012/04/21 ... auto-show/

Texpert
Geregistreerd lid

Re: Saab 9.5 en 9.3 op Beijing Auto Show

Bericht door Texpert » di 15 mei, 2012 22:26

Afgezien van mijn tweewekelijkse portie Babi Pangang kan ik weinig waarderen van wat er uit China komt. Kijk eens naar die fantastisch afgewerkte ventilatieroosters, en en de vloeiende overgang van bumper naar plaatwerkdeel :bigeyes:

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » di 15 mei, 2012 22:57

" with not a hint of Saab’s design style anywhere in the car." Gelukkig maar... met dit soort vervoermiddelen wil de Saab-liefhebber niet geassocieerd worden :shock:

shearwater
In memoriam †

Bericht door shearwater » wo 16 mei, 2012 8:08

Texpert schreef:Afgezien van mijn tweewekelijkse portie Babi Pangang kan ik weinig waarderen van wat er uit China komt. Kijk eens naar die fantastisch afgewerkte ventilatieroosters, en en de vloeiende overgang van bumper naar plaatwerkdeel :bigeyes:
En laat babi pangang ook nog eens Indonesisch zijn. :wink:

Texpert
Geregistreerd lid

Bericht door Texpert » do 17 mei, 2012 22:06

Afijn, mijn Chinese kennis is dus klein... :lol:

RoelandV
Geregistreerd lid

Bericht door RoelandV » vr 18 mei, 2012 16:10

De Babi Pangang zoals wij die in NL kennen is gewoon door Chinese koks in NL (of NL-Indie) ontwikkeld.
Wat in Nederland babi pangang wordt genoemd, wordt vaak besteld in de vorm van babi pangang speciaal en is een bekend gerecht bij Chinees-Indische restaurants. Mager varkensvlees wordt dan niet geroosterd maar gefrituurd, vervolgens in plakken gesneden en rijkelijk overgoten met een gebonden pikante zoetzure saus en geserveerd op een bedje van atjar tjampoer. Het wordt door Nederlanders vaak gegeten met nasi goreng en sambal.
Dit gerecht is waarschijnlijk in Nederland, maar mogelijk al in voormalig Nederlands-Indië, ontwikkeld door Chinese koks en is nu ook in Vlaanderen en Duitsland bekend onder de in Nederland gebruikelijke naam babi pangang.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Babi_pangang

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » vr 18 mei, 2012 16:59

Chinees in Nederland zijn Indonesische gerechten op Chinese wijze bereid en aangepast naar Nederlandse smaak.

shearwater
In memoriam †

Bericht door shearwater » vr 18 mei, 2012 20:45

Babi pangang is dus, hoe dan ook, niet Chinees. :)

rutgerreinier
Donateur
Donateur

Bericht door rutgerreinier » vr 25 mei, 2012 15:19

dus zelfs de chinees in nederland is niet echt chinees. toppunt van namaken!

TIPO4
Geregistreerd lid

Bericht door TIPO4 » vr 25 mei, 2012 15:28

:oops:

De motorkap zit er gewoon schots in, mijn hemel zelfs een Panda zit strakker in elkaar...

Bij onze chinees staat er zelfs een nederlands meisje achter de balie, dat is pas nep. (gelukkig hebben ze nog wel het klassieke luikje waardoorheen de onverstaanbare verwensingen over en weer worden utigewisseld en natuurlijk het eten zelf)

Plaats reactie