Toch nog Saab?
-
sb129h
- Donateur (2x)

Re: Toch nog Saab?
We kunnen enkel gissen wat er in de hoge hoed zit tot het einde van de week, vermoed ik.
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Ik vind het retespannend! Nieuwe Saabs uit Zweden, dat willen we toch allemaal 
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Een hybride retro 96?sb129h schreef:We kunnen enkel gissen wat er in de hoge hoed zit...
-
N2024
- Geregistreerd lid
Zou wel leuk zijn, maar liever de stationversie.
Anders is er vast wel eens een handige forummer die zoiets kan maken misschien? Een hot-rod 95 hybride
Geen of bijna geen bijtelling en gaan met de banaan (nee, het moet geen gele 96 worden
). Alles er op en aan, veiligheid, satnav, airco (?), alarm en natuurlijk lederen bekleding. 
Anders is er vast wel eens een handige forummer die zoiets kan maken misschien? Een hot-rod 95 hybride
-
paulha
- Lid van verdienste
Even een lijstje van wat BMW zou hebben als ze SAAB zouden kopen:
BMW:
- 1-serie: Voor de lease rijder die geen golf wil en diegene die geen 3-serie kan betalen.
- 3-serie: Voor de gemiddelde leaserijder die net iets minder asociaal is dan een audi rijder, danwel de huisman met bovenmodaal inkomen.
- 5-serie: Voor de lease manager danwel de directeur die low-profile wil rijden.
- 7-serie: Voor de directeur die wil laten zien dat hij er niet om geeft wat anderen denken en zeker wil laten zien dat hij geld heeft.
- X5: Voor de voetbalvrouw danwel de gooise matras met schoolgaande kinderen.
- X3: Voor de "Ik wil graag bij de elite horen maar de bank wil mij niet meer lenen" type.
- X6: Geen idee voor wie deze is maar er zijn mensen die ook deze kopen.
- Z4: Ik wil graag een Engels uitziende roadster rijden maar niet om de kilometer aan de kant staan personen.
- M-series: Bovenstaande maar dan met bakken geld.
Mini: De lease rijder die geen golf of 1-serie wil rijden, mooie vrouwen en mannenmannen.
Rolls-Royce: Staatshoofden en Rock 'n Roll sterren.
SAAB:
- 9-3: Gemiddelde leaserijder die geen 3-serie, s60 of passat wil en de huisman met modaal inkomen
- 9-5: Managers en directeurs die smaak hebben, geld zat maar er niet mee te koop lopen.
En dan hebben we nog te tweedehands rijders van bovengenoemde typen wat zowat alles wat in Nederland rondloopt behelst.
Verder zijn ze bezig met de i-lijn bij BMW dus alle ECO zieltjes kunnen nu ook een BMW rijden.
Zo zie je maar weer, mocht het zover komen dat BMW de eigenaar wordt van SAAB, dan is er voor elk wat wils te halen bij die Beier, en hebben ze bijna net zoveel aanbod als de VAG maar wel een heel ander publiek.
Edit: Oh ja, mocht ik iemand beledigd hebben met het stereotypen hierboven . . . . sorry dat was zeer zeker niet de bedoeling
BMW:
- 1-serie: Voor de lease rijder die geen golf wil en diegene die geen 3-serie kan betalen.
- 3-serie: Voor de gemiddelde leaserijder die net iets minder asociaal is dan een audi rijder, danwel de huisman met bovenmodaal inkomen.
- 5-serie: Voor de lease manager danwel de directeur die low-profile wil rijden.
- 7-serie: Voor de directeur die wil laten zien dat hij er niet om geeft wat anderen denken en zeker wil laten zien dat hij geld heeft.
- X5: Voor de voetbalvrouw danwel de gooise matras met schoolgaande kinderen.
- X3: Voor de "Ik wil graag bij de elite horen maar de bank wil mij niet meer lenen" type.
- X6: Geen idee voor wie deze is maar er zijn mensen die ook deze kopen.
- Z4: Ik wil graag een Engels uitziende roadster rijden maar niet om de kilometer aan de kant staan personen.
- M-series: Bovenstaande maar dan met bakken geld.
Mini: De lease rijder die geen golf of 1-serie wil rijden, mooie vrouwen en mannenmannen.
Rolls-Royce: Staatshoofden en Rock 'n Roll sterren.
SAAB:
- 9-3: Gemiddelde leaserijder die geen 3-serie, s60 of passat wil en de huisman met modaal inkomen
- 9-5: Managers en directeurs die smaak hebben, geld zat maar er niet mee te koop lopen.
En dan hebben we nog te tweedehands rijders van bovengenoemde typen wat zowat alles wat in Nederland rondloopt behelst.
Verder zijn ze bezig met de i-lijn bij BMW dus alle ECO zieltjes kunnen nu ook een BMW rijden.
Zo zie je maar weer, mocht het zover komen dat BMW de eigenaar wordt van SAAB, dan is er voor elk wat wils te halen bij die Beier, en hebben ze bijna net zoveel aanbod als de VAG maar wel een heel ander publiek.
Edit: Oh ja, mocht ik iemand beledigd hebben met het stereotypen hierboven . . . . sorry dat was zeer zeker niet de bedoeling
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Ik krijg steeds meer signalen dat de Japanse interesse de meest voor de handliggende overnamepartner zou zijn met een duidelijke insteek op het electrische kant van de zaak....
-
tanisha
- Geregistreerd lid
welk japans bedrijf levert techniek aan GM? dat is volgens mij de enige insteek hoe de 9-5ng geproduceerd kan blijven worden
GM laat de productie van de 9-5 alleen toe als ze er zelf niet slechter van worden dus het moet in mijn ogen een bedrijf zijn die al techniek met GM deelt/samenwerkt
GM laat de productie van de 9-5 alleen toe als ze er zelf niet slechter van worden dus het moet in mijn ogen een bedrijf zijn die al techniek met GM deelt/samenwerkt
-
Knientje
- Geregistreerd lid
Dus ik mag mij met een gerust hart een "Vliegende Baksteen" aanschaffen van je?djairo schreef:
Heeft niets te maken met het onderwerp, maar geeft wel een beeld hoe door misbruik, een merk een negatieve imago krijgt.
Trouwens met hun moto's rijden ze hier ook voorbij, en raar maar waar, BMW motorrijders zijn anders(heb tot kort ook een BMW R1150GS gehad)bedaard en rustig.
Ik rijd ook rustig
Zit een beetje in dubio waar voor te sparen. Sabrio of een Kaatje (en dan bedoel ik geen Ford Ka).
De 9K begint nu wel te klooien met CE, maar ik merk niks en dat heeft-ie een keer eerder gedaan en CE is vanzelf uitgegaan. Nu maar hopen dat-ie dat weer doet.
9K moet in december gekeurd worden, die moet het nog maar een jaartje volhouden.
Ik heb al twintig jaar mijn motorrijbewijs, maar na het examen nog drie keer gereden (en huren is tegenwoordig ook niet meer te betalen, voor dat geld koop je er een)
Een Beemertje op twee wielen erbij ziet Knientje wel zitten.
Ik wacht nu op goedbedoelde sarcastische adviezen van gunar waar ik me toch geen een achtereind van aantrek