Saab Personal Setting

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Plaats reactie
Ewout900
Geregistreerd lid

Saab Personal Setting

Bericht door Ewout900 » vr 05 mei, 2006 14:50

Pimpen op z’n Zweeds
5-5-2006

Pimpen, of ‘personaliseren’ van auto’s is hot. Ook Saab doet nu mee aan deze mode, met de Saab Personal Setting. De Zweden pakken het bescheiden aan: drie weken na aflevering van je nieuwe Saab krijg je een boekwerkje thuisgestuurd met de Personal Settings die de dealer kan instellen in de auto.
Zo kan je het geluid of lichtsignaal kiezen dat volgt op de ver- of ontgrendeling van de auto, maar ook kan ingesteld worden dat de verwarming op de recirculatiestand gaat als de koplamp- en ruitensproeiers gebruikt worden. De klant kan zelf aangeven welke instellingen hij of zij graag aangebracht ziet in de auto en ‘de dealer programmeert zonder bijkomende kosten de auto geheel naar de individuele wensen van de Saab-rijder’.

Bron

Koffie
Geregistreerd lid

Bericht door Koffie » vr 05 mei, 2006 22:57

Kan iemand hier iets meer over vertellen ?
Ik heb diverse posts gezien van users die bij hun nieuwe Saab (9-3 SE) al sinds begin v/h jaar dit boekje met opties kregen, maar bij mijn auto zat niets ?
Moet de dealer er nog steeds naar vragen ...

Stephanie
Geregistreerd lid

Bericht door Stephanie » zo 07 mei, 2006 18:58

Hallo,
onze Saab zou geleverd worden op 23/05 aanstaande. Gisteren passeerden we nog es langs de garage en ik vroeg of het sluiten van de deuren via het SID aan- en uit gezet kon worden. De dealer antwoordde dat er 700 zaken geregeld konden worden, veel zaken al ingesteld staan en dat ze anders dit zelf regelen. Bv. koffer ook sluiten > goed voor juweliers, ontgrendelen van alle deuren uitgezonderd de bestuurdersdeur > goed voor een bankier, ... en nog andere zaken. Dusja ... 'k hoop om ook zo'n boekje te ontvangen ... Groetjes, Stephanie :wink:

shearwater
In memoriam †

Personal settings

Bericht door shearwater » zo 07 mei, 2006 19:58

Geldt dit voor alle 9-3's ss/conv/se vanaf verschijningsdatum van dit model, of alleen voor de exemplaren die vanf nu afgeleverd gaan worden?
Shearwater

Koffie
Geregistreerd lid

Bericht door Koffie » zo 07 mei, 2006 22:35

Ik denk toch met terugwerkende kracht, want ik ontving afgelopen weekend een Saab boekje in de bus (van de dealer ?) en daar stond dit veerhaal ook in, maar dan met melding dat ik gewoon even binnen kon lopen bij de dealer - en je krijgt het boekje pas na aanschaf van je auto (neem ik zomaar aan :P ).
Als ik er eens aan toekom, zal ik de dealer morgen eens bellen want deze Personal Settings stonden al langer op mijn verlanglijstje.

Koffie
Geregistreerd lid

Bericht door Koffie » wo 17 mei, 2006 20:54

Vandaag eens even gebeld hierover, de dealer ging mij meteen een boekje hiervoor opsturen (dus het geld voor de nieuwe modellen met terugwerkende kracht).
Bleek overigens niet nodig, want stomtoevallig lag er al vanuit Saab nederland zo'n boekje in de bus bij thuiskomst :D

laolavector
Geregistreerd lid

Bericht door laolavector » di 30 mei, 2006 8:28

Heeft iemand een overzicht van deze 700 functies ?

Stephanie schreef:Hallo,
onze Saab zou geleverd worden op 23/05 aanstaande. Gisteren passeerden we nog es langs de garage en ik vroeg of het sluiten van de deuren via het SID aan- en uit gezet kon worden. De dealer antwoordde dat er 700 zaken geregeld konden worden, veel zaken al ingesteld staan en dat ze anders dit zelf regelen. Bv. koffer ook sluiten > goed voor juweliers, ontgrendelen van alle deuren uitgezonderd de bestuurdersdeur > goed voor een bankier, ... en nog andere zaken. Dusja ... 'k hoop om ook zo'n boekje te ontvangen ... Groetjes, Stephanie :wink:

jvhecke
Geregistreerd lid

Bericht door jvhecke » di 30 mei, 2006 16:36

Krijgen we dit aanbod (brief of boekje?) ook in België en ook op de nieuwe 9-5? Iets gekregen Stephanie, wit j'al wien is wuk?
:?: :?: :?:
Jo

B235R
Lid van verdienste

Bericht door B235R » di 30 mei, 2006 19:49

jvhecke
Geregistreerd lid

Bericht door jvhecke » di 30 mei, 2006 22:36

8) MERCI! 8)

Jo

Plaats reactie