http://www.sn.se/nyheter/nykoping/1.1600664" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar wat met BENELUX?
Saab Parts expandeert
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Re: Saab Parts expandeert
Lijkt mij vooralsnog prettig nieuws. We zullen zien wat er voor Benelux geregeld wordt op termijn. Vooralsnog zijn niet alle Saabdealers nog failliet (voor de duidelijkheid, ik hoop dat dit zo blijft!) dus momenteel is er nog geen direct probleem.
-
Blindstra
- Geregistreerd lid
Goed nieuws. Je zou er bijna wat achter gaan zoeken 
-
Mr.Polaroid
- Geregistreerd lid
Mag ik een globale vertaling van de strekking van het artikel?
Ik begrijp alleen het woord knackebrod wat er al niet eens in staat verdorie
Ik begrijp alleen het woord knackebrod wat er al niet eens in staat verdorie
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Saab Parts breidt uit in Europa
NYKÖPING / TT Saab Parts, gevestigd in Nyköping, uit te breiden en de vorming van nieuwe dochterondernemingen in Duitsland, Frankrijk, Zwitserland en Denemarken voor de verkoop en distributie van reserveonderdelen.
"Er zijn een groot aantal Saab auto's in deze markten en we willen ervoor zorgen dat Saab eigenaars wereldwijd voortdurende toegang tot originele Saab-onderdelen hebben," zei de groep president Lennart Stahl in een verklaring.
Het bedrijf heeft al vestigingen in het Verenigd Koninkrijk, Spanje, Italië en Noord-Amerika.
NYKÖPING / TT Saab Parts, gevestigd in Nyköping, uit te breiden en de vorming van nieuwe dochterondernemingen in Duitsland, Frankrijk, Zwitserland en Denemarken voor de verkoop en distributie van reserveonderdelen.
"Er zijn een groot aantal Saab auto's in deze markten en we willen ervoor zorgen dat Saab eigenaars wereldwijd voortdurende toegang tot originele Saab-onderdelen hebben," zei de groep president Lennart Stahl in een verklaring.
Het bedrijf heeft al vestigingen in het Verenigd Koninkrijk, Spanje, Italië en Noord-Amerika.