Nieuwe saab erkend reparateur in Hoorn NH

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Plaats reactie
t.urbo
Geregistreerd lid

Nieuwe saab erkend reparateur in Hoorn NH

Bericht door t.urbo » za 04 mar, 2006 22:48

Er werd op dit forum al een tijdje over gespeculeerd, wie volgt ASM in Hoorn op? Zojuist lag er op mijn deurmat een mailing van AIM, het is de Seat dealer van Enkhuizen geworden, de Dreu.

Eerlijk gezegd weet ik niet wat ik daar van moet denken. Ik had liever Zendveld en van Breemen gehad, maar ja, laten we de Dreu maar het voordeel van de twijfel geven. Hij gaat op hetzelfde adres als ASM door, dus het enige wat verandert is de naam (en hopelijk de service). Als Seat dealer schijnt hij wel goed te liggen bij zijn klanten, maar of een Seat dealer nu zo maar Saabjes kan repareren,..........?

Jacco K.
Geregistreerd lid

Bericht door Jacco K. » zo 05 mar, 2006 14:22

Seat?

Is het zelfde als Mercedes bij Suzuki.

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » zo 05 mar, 2006 17:01

Dit wordt in een paar jaar tijd het 3e SAABadres in Hoorn, niet echt goed voor de klantentrouw

Jacco K.
Geregistreerd lid

Bericht door Jacco K. » zo 05 mar, 2006 20:18

verde900 schreef:Dit wordt in een paar jaar tijd het 3e SAABadres in Hoorn, niet echt goed voor de klantentrouw
Ach ja, gooi Saab maar in de uitverkoop.
Wie het meeste biedt mag hem hebben.

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » zo 05 mar, 2006 20:20

Jacco K. schreef:
verde900 schreef:Dit wordt in een paar jaar tijd het 3e SAABadres in Hoorn, niet echt goed voor de klantentrouw
Ach ja, gooi Saab maar in de uitverkoop.
Wie het meeste biedt mag hem hebben.
Erger nog... wie wil SAAB nog? voor de verandering is het nu eens de Seatdealer...
Ikzelf vind dit heel pijnlijk voor ons merk.. Zentveld en van Bremen was ooit ook een goed adres, die hebben tenminste nog een langjarige SAAB cliëntele.... maar nee..
In al haar wijsheid vergeeft Kroymans het weer aan een andere....

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » ma 06 mar, 2006 14:21

Jacco K. schreef:Seat?

En bedankt he. Wij hebben net De seat-dealers in Apeldoorn en Deventer overgenomen...

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » ma 06 mar, 2006 15:16

Injectie schreef:

En bedankt he. Wij hebben net De seat-dealers in Apeldoorn en Deventer overgenomen...
Ik heb in een SAAB dealer die een Seat dealer overneemt wat meer vertrouwen dan andersom.

Jacco K.
Geregistreerd lid

Bericht door Jacco K. » ma 06 mar, 2006 16:39

verde900 schreef:
Injectie schreef:

Ik heb in een SAAB dealer die een Seat dealer overneemt wat meer vertrouwen dan andersom.
Dat spreekt voor zich.

Erik
Lid van verdienste

Bericht door Erik » ma 06 mar, 2006 17:32

Hoezo.
Het ene merk levert toch niet per definitie betere automonteurs.
Saab stelt, net zoals andere importeurs, eisen aan elke officieel erkende werkplaats of dealer. Deze eisen omvatten de manier van werken en de kennis van de diverse monteurs. Dus waarom zou iemand die aan seats sleutelt niet aan een saab kunnen sleutelen,....of andersom. Laten we wel wezen, kundige monteurs heeft elke dealer en prutsers ook.

renaat mattheus
Geregistreerd lid

Bericht door renaat mattheus » ma 06 mar, 2006 18:13

Akkoord met vorig bericht. Ik kocht mijn huidige 9-5 ook bij een (nu) officiële werkplaats met Hyundai als hoofdmerk. Deze man geniet overigens een uitmuntende reputatie onder Saab-rijders (ook uit Nederland) !

Tetteroo
Geregistreerd lid

Bericht door Tetteroo » wo 05 jul, 2006 11:22

Maar goed dat deze seat dealer ook een monteur met jaren saab ervaring in de werkplaats heeft staan. Dus wat betreft de kundigheid van de monteur zit dat wel goed.

Plaats reactie