Gelezen in "Vijfheerenlanden" (lokale weekkrant, dus zal ongetwijfeld in meer media te lezen zijn geweest):
"General Motors kan in Europa zeer tevreden zijn over de resultaten die werden geboekt door Chevrolet en Saab. In juli werden 29.236 nieuwe Chevrolets afgezet, een groei van 9,5%, terwijl Saab met zijn 6.327 eenheden niet alleen 16,4% steeg, maar bovendien een absoluut record wist neer te zetten."
Groeten,
Jacco
Chevrolet en Saab in de plus
-
Jacco K.
- Geregistreerd lid
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Re: Chevrolet en Saab in de plus
Mooi voor Saab! Ik zie ook ineens heel veel meer nieuwe 9-3's dan ik gewend was. En hier om de hoek bij mij in Tilburg is er een huis met 2 dikke 9-7x en voor de deur... Daar staan overigens wel heel vaak nagelnieuwe SAAB's voor de deur, misschien is het wel de woning van de eigenaar van de dealer hier...1001760 schreef:Gelezen in "Vijfheerenlanden" (lokale weekkrant, dus zal ongetwijfeld in meer media te lezen zijn geweest):
"General Motors kan in Europa zeer tevreden zijn over de resultaten die werden geboekt door Chevrolet en Saab. In juli werden 29.236 nieuwe Chevrolets afgezet, een groei van 9,5%, terwijl Saab met zijn 6.327 eenheden niet alleen 16,4% steeg, maar bovendien een absoluut record wist neer te zetten."
Groeten,
Jacco
-
1001760
- Donateur (2x)

Even voor de duidelijkheid voor iedereen:
Er bestaat geen verband tussen Jacco K. en ondergetekende buiten het feit dat we dezelfde niet veel voorkomende voornaam hebben, allebei een 9-5 Estate hebben (afgaande op Jacco's avatar) en dat we beiden onderaan de Amerongse Berg wonen of woonden. (Ik ben namelijk geboren in Scherpenzeel)
Groeten,
Jacco
Er bestaat geen verband tussen Jacco K. en ondergetekende buiten het feit dat we dezelfde niet veel voorkomende voornaam hebben, allebei een 9-5 Estate hebben (afgaande op Jacco's avatar) en dat we beiden onderaan de Amerongse Berg wonen of woonden. (Ik ben namelijk geboren in Scherpenzeel)
Groeten,
Jacco
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Re: Chevrolet en Saab in de plus
Geeft de burger weer moed1001760 schreef:Gelezen in "Vijfheerenlanden" (lokale weekkrant, dus zal ongetwijfeld in meer media te lezen zijn geweest):
Groeten,
Jacco
-
1001760
- Donateur (2x)