Zou dit de nieuwe 9-5 kunnen worden?
-
t464120
- Geregistreerd lid
-
sonett
- Geregistreerd lid
En ik had uit Saab bronnen vernomen dat er tot 2010 steeds 2 nieuwe modellen per jaar zouden worden voorgesteld (hier moeten ook de prototype's en face-lifts worden meegerekend)Illu schreef:heb vandaag uit goede bron vernomen dat het saabgamma ongewijzigd zal blijven tot en met 2009, dus het zal nog niet voor direct zijn...
-
Illu
- Geregistreerd lid
Mijn bron is ook van bij Saab, ze hebben mij gezegd dat er ten vroegste modeljaar 2009 een nieuw model zou komen -> de 9-4X ofwel de nieuwe 9-5, en de volgende jaren zou de rest van het gamma meeveranderen naar de nieuwe stijl (waarschijnlijk naar de Aero-X look)sonett schreef:En ik had uit Saab bronnen vernomen dat er tot 2010 steeds 2 nieuwe modellen per jaar zouden worden voorgesteld (hier moeten ook de prototype's en face-lifts worden meegerekend)Illu schreef:heb vandaag uit goede bron vernomen dat het saabgamma ongewijzigd zal blijven tot en met 2009, dus het zal nog niet voor direct zijn...
De 9-3 is nog maar net binnenin veranderd en de 9-5 nog maar een klein jaar van binnen en buiten, dus ja ze zullen sowieso niet direct veranderen.
-
Lab6
- Geregistreerd lid
-
sonett
- Geregistreerd lid
-
gj900
- Donateur (9x)

-
Illu
- Geregistreerd lid