jelger schreef:mijn vriendin is er ook achter dat ze beter een andere auto had kunnen rijden..Maar goed.. dit was haar eerste gestelde doel na haar immigratie vanuit de Filippijnen om een Lexus te verdienen.
Video Saab 9-7x
-
900T-R
- Geregistreerd lid
Re: Video Saab 9-7x
Is je vriendin op de hoogte van het feit dat ze bij Lexus ook een heel leuke compacte sportsedan hebben - zelfs leverbaar in een uitvoering die ik persoonlijk als 'Combi Coupé' zou omschrijven? 
-
verde900
- Donateur

Jelger, je bent een Nederlander in america dat is echt een plus (ook voor hen) maar.... jij betaalt voor nieuwe auto (toch) veel minder geld (de helft ofzo) geen motorrijtuigenbelasting en ga nog ff door, kortom autorijden kost hier minstens het dubbele en daar staan dan die magere 18 eurocenten per km tegenover.jelger schreef:ik heb op een ander forum gelezen over verlaging van de km vergoeding.. wees blij dat je em hebt !!
als ik de stijgingen van de prijzen er nog eens bij hou halen de NL'ers geen 40% ... ook dat wil ik in perspectoef zetten.
Jij kunt ook de belastingtarieven vergelijken, en dan geloof ik nog steeds
dat jij daar beter af bent.
het wordt trouwens een tikke
-
verde900
- Donateur

dit was trouwens de essentie en daarover zijn we het roerend eensjelger schreef:en zo kom ik terug op het onderwerp.. ik blijf nog steeds het nut / toegevoegde waarde niet zien van een Saab SUV in een tijd dat zelfs steeds meer Amerikanen zich achter de oren krabben of ze nu wel een nieuwe SUV willen
-
jelger
- Geregistreerd lid
zeker.... eerst zullen we de huidige auto 'uit moeten zitten'. de kosten nemen we voor lief. we krijgen er namelijk ook wat voor terug.Is je vriendin op de hoogte van het feit dat ze bij Lexus ook een heel leuke compacte sportsedan hebben - zelfs leverbaar in een uitvoering die ik persoonlijk als 'Combi Coupé' zou omschrijven?
Ik zal me wat matigen in het uitdrukken van 'leed'. Want zo zie ik het namelijk ook niet. Zijdelings kan ik het echter niet laten om aan te geven hoe goed men het in Nederland eigenlijk heeft (buiten benzine, en BPM om) met dat laatste in achtneming - men krijgt er heel wat meer voor terug colectief gezien dan in de VS waar je een scheet en een dubbeltje kwijt bent oppervlakkig gezien.
Een aantal aspecten van de RX hoe fijne cq praktische auto het ook is, staan me een beetje tegen - en dat zijn apsecten die ook bij een Saab SUV ongetwijfeld (terug gaan) komen. die heb ik al genoemd.
Ik ben niet op voorhand tegen vernieuwing van Saab - maar om er een kreet van Saab bij te halen... het mag wel een beetje "goed doordacht en juist geconstrueerd" zijn
-
verde900
- Donateur

amenjelger schreef: Een aantal aspecten van de RX hoe fijne cq praktische auto het ook is, staan me een beetje tegen - en dat zijn apsecten die ook bij een Saab SUV ongetwijfeld (terug gaan) komen. die heb ik al genoemd.
Ik ben niet op voorhand tegen vernieuwing van Saab - maar om er een kreet van Saab bij te halen... het mag wel een beetje "goed doordacht en juist geconstrueerd" zijn![]()