Erik Carlsson RIP

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Niels83
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Erik Carlsson RIP

Bericht door Niels83 » do 28 mei, 2015 14:08

Echt een verlies. Twee jaar geleden mocht ik hem op het Saab Festival ontmoeten en hij wilde alles doen, praatje maken, vertellen over zijn avonturen, handtekening hier, intro-stukje in een boek daar, zo'n lieve man. Ik keek er echt naar uit hem weer te spreken. Toen ik het gisteren zijn overlijden vernam na het avondeten op de bank met NOE van dit forum, waren wij echt even ontdaan. Ik vergeet nooit meer toen ik hem voor het eerst ontmoette, de eerste keer in mijn leven dat ik starstruck was :D Daar ben je dan een 30 jarige kerel voor, helemaal van slag. Leuke herinnering. Echt een verlies voor de wereld en in het bijzonder voor zijn dochter, maar gelukkig voor hem inderdaad weer samen met zijn vrouw zoals Raggare al schreef.

Afbeelding

NOE was zelfs zo van slag van de ontmoeting dat die volledig vergat zijn zonnebril af te doen voor de foto en ik had ook helemaal niet door dat ik dat moest voorkomen:
Afbeelding

edwardk
Geregistreerd lid

Re: Erik Carlsson RIP

Bericht door edwardk » do 28 mei, 2015 18:10

Begrijp me niet verkeerd ; maar 86 jaar is toch een respectabele leeftijd , er zijn er zat die het niet halen , maar 't blijft een verlies van een bijzonder mens met een groot hart voor SAAB.

Plaats reactie