Kelder Goes Turbo

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
bobkoppert
Geregistreerd lid

Bericht door bobkoppert » vr 03 nov, 2006 14:09

Wat je ook van Kelder vindt, ons landje is al helemaal vol geplemd met grauwe grijzemuizerige eenheidsworsten. Laten we de paar mensen die kleur brengen koesteren en niet alles wat boven het calvinistische maaiveld uitsteekt neersabelen.

Om een vergelijking met onze gemeenschappelijke hobby te maken: er rijden al genoeg treurigmakende Zafira's en Passat's rond. SAAB is voor mij ook een statement om de middelmaat te ontstijgen.

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » vr 03 nov, 2006 15:07

bobkoppert schreef:Wat je ook van Kelder vindt, ons landje is al helemaal vol geplemd met grauwe grijzemuizerige eenheidsworsten. Laten we de paar mensen die kleur brengen koesteren en niet alles wat boven het calvinistische maaiveld uitsteekt neersabelen.

Om een vergelijking met onze gemeenschappelijke hobby te maken: er rijden al genoeg treurigmakende Zafira's en Passat's rond. SAAB is voor mij ook een statement om de middelmaat te ontstijgen.
Hij rijdt al wel zo'n 12 jaar SAAB.

ppcs
Geregistreerd lid

Bericht door ppcs » vr 03 nov, 2006 16:02

En toch vind ik het artikel wel leuk. Straks maar eens kijken of ze me dit jaar niet weer "vergeten" zijn in de quote 500 :wink: .

:-P+ :-P+ :-P+

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » vr 03 nov, 2006 17:02

@ Peter-Paul: nee je hoeft het niet van mij te veranderen hoor! :wink:

ik was alleen verbaasd, ik wist niet dat je je Saab verkocht had en nu een Mini rijdt...! :D ook hele gave auto's overigens, en super-snel als Cooper S 8)

leuk hoor! maar geen Saab :oops:

davidjoost

Plaats reactie